środa, 12 grudnia 2018

RADICAL - Peeling trychologiczny

Kosmetyki z linii Radical towarzyszą mi właściwie od początku mojego włosomaniactwa z małymi przerwami. Chętnie wracam do ich szamponu wzmacniającego włosy oraz ampułek. Całkiem niedawno w ich ofercie możemy znaleźć również pewną nowość - peeling trychologiczny stymulujący wzrost włosów do skóry głowy. O dobroczynnym działaniu tego rodzaju specyfików miałam okazję się przekonać nie raz, ale jak oceniam propozycję marki Farmona ? Czy spełniła moje oczekiwania ? Hmm... zapraszam do czytania.






Zacznę może tradycyjnie od szaty graficznej - tekturowe pudełko utrzymane w czerwono-zielonych barwach jest przyjemne dla oka. Odczytamy z niego wiele przydatnych informacji o produkcie, także nie musimy szukać żadnych dodatkowych wiadomości o kosmetyku w innych źródłach. Wewnątrz kartonika skrywa się podatna na nacisk tubka o poj. 75ml, wykonana z miękkiego tworzywa. Opakowanie zakończone jest wąskim aplikatorem, za pomocą którego bez najmniejszych problemów rozprowadzimy zawartość tubki na skórze głowy. Peeling ma kremową konsystencję o białym zabarwieniu i świeżym, ziołowym zapachu. Należy go zużyć w ciągu 6 m-cy od otwarcia.


Dostępność :





Do czego właściwie służy peeling trychologiczny ? Pewnie większość z Was wie, ale przypomnę że jego zadaniem jest oczyścić skórę głowy z zanieczyszczeń oraz nadmiaru zrogowaciałego naskórka oraz pobudzić mikrokrążenie. Jest to ważny krok w pielęgnacji skóry głowy, gdyż dzięki takiemu zabiegowi zastosowane w dalszym etapie kosmetyki pielęgnacyjne będą miały szansę wykazać się lepszym, a właściwie bardziej skutecznym działaniem. Owy peeling należy stosować 1-2 razy w tygodniu. W jaki sposób ? Należy rozprowadzić go równomiernie na suchej skórze głowy, delikatnie wmasować opuszkami palców, następnie pozostawić na około 10 minut i spłukać ciepłą wodą. GOTOWE! :) Możemy przystąpić do umycia włosów szamponem i wykonać kolejne etapy pielęgnacyjne.


Moje wrażenia po użyciu peelingu są bardzo pozytywne. Owy kosmetyk ładnie oczyszcza skórę głowy nie wyrządzając jej przy tym krzywdy z nagromadzonych zanieczyszczeń, łoju czy resztek kosmetyków, z których usunięciem nie poradził sobie szampon. Skóra głowy jest przyjemnie odświeżona, a przy regularnym stosowaniu peelingu (1-2 razy w tygodniu) włosy tuż u nasady wolniej się przetłuszczają. Korzyści ze stosowania peelingu widoczne są już po pierwszym użyciu. Peeling trychologiczny znajdziecie m.in. w drogerii internetowej iperfumy.pl





 Stosowaliście już kosmetyki Radical ?

24 komentarze:

  1. ten peeling dobrze się u mnie spisuje, czuję, że mój skalp jest naprawdę czysty i pozbawiony martwych komórek

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie planuje zakupić ten peeling ;D Uwielbiam mgięłkę Radical

    OdpowiedzUsuń
  3. KOjarze skądś design opakowania, ciekawa jestem cyz to ten sam pordukt o ktorym mysle hah. Ciekawa jestem tego peelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro włosy mniej się przetłuszczają to z chęciom spróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W życiu nie robiłam peelingu głowy... czas chyba o tym pomyśleć;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sięgnąć po jakiś peeling do skóry głowy. Ten jest obecnie najpopularniejszy w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem bardzo ciekawa jak u mnie by się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe czy u mnie również by zadziałał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam że chętnie bym go wypróbowała.
    Wszystkiego dobrego w 2019 roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również czasem używam szamponu i ampułek Radical, chętnie przetestuję ten peeling dlaczego nie, będzie to nowe doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nigdy nie robiłam peelingu głowy:)Chętnie przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z szamponu Radical korzystam więc dla uzupełnienia linii chętnie dokupię peeling.

    OdpowiedzUsuń
  13. Właściwie to nigdy nie stosowałam produktów Radical, widuję je na sklepowych półkach i co jakiś czas zastanawiam się czy ich nie wypróbować, może w końcu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że taki peeling to dobry pomysł by dokładniej oczyścić skórę głowy i poprawić jej krążenie a tym samym przyśpieszyć wzrost włosa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już długi czas myję włosy Radicalem ale z peelingiem się nie zetknęłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam jednak obiekcje czy mojej wrażliwej skóry głowy taki peeling nie podrażni.

    OdpowiedzUsuń
  17. Peeling naprawdę się sprawdza, ja stosuję w duecie z szamponem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Peelingu do włosów nigdy nie stosowałam ale tego jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa propozycja. Akurat szukałam skutecznego sposobu na peeling.

    OdpowiedzUsuń
  20. Widziałam w drogeriach ale jeszcze z niego nie korzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli dobrze oczyszcza to chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam go w planach i w najbliższym czasie zamierzam go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kupiłam dzisiaj ten peeling, jestem bardzo ciekawa jaki będzie efekt

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !