sobota, 29 sierpnia 2015

SheIn - moje kolejne zamówienie : czarna sukienka i żółty żakiet

W tym tygodniu dotarło do mnie długo wyczekiwane zamówienie z SheIn :) Na Facebooku chwaliłam się złożonym zamówieniem, a dziś chcę Wam je pokazać na blogu :) Zapraszam do czytania i oglądania :)




Pierwszą rzeczą, na którą skusiłam się tym razem jest czarna, ażurowa sukienka. Po oględzinach zdjęć w internecie spodziewałam się sztywnego, sztucznego tworzywa. Otrzymałam ładnie skrojoną sukienkę z elastycznej, cienkiej tkaniny. Z tyłu posiada zapięcie na zamek, ma ażurowe wycięcia - dokładnie takie same jak na zdjęciach w internecie. Sukienka nie prześwituje, materiał jest dobrej jakości i porządnie odszyty.


zdjęcie można powiększyć

Kolejną rzeczą jest żółty żakiet. Nie będę ukrywać, że nabrałam na niego ogromnej ochoty dopiero wtedy, gdy naoglądałam się jego zdjęć zaprezentowanych na blogerkach. Żółty kolorek niestety okazał się być dla mnie zbyt jaskrawy. Spodziewałam się, że będzie w cieplejszym odcieniu. Materiałowi nie mam nic do zarzucenia - całość jest porządnie odszyta i dobra jakościowo. Wewnątrz ma podszewkę. Żakiet posiada ozdobne zameczki, które dodają uroku. Mimo, że wybrałam najmniejszy rozmiar jest na mnie odrobinę za duży, więc nie obędzie się bez przeróbek u krawcowej.


zdjęcie można powiększyć


BARDZO PROSZĘ O POKLIKANIE W LINKI !
Żółty żakiet - KLIK
Czarna sukienka - KLIK
SheIn - KLIK
Będę wdzięczna za pomoc, Z GÓRY DZIĘKUJĘ !

Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą sklepu
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)
http://www.sheinside.com/?utm_source=rzetelne-recenzje.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=rzetelne-recenzje

177 komentarzy:

  1. Żółty żakiet świetny! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zólty zakiet dodaje fajnego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się sukienka ;) Żakietów na zamek jakoś nie lubię, ale ładnie Ci w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy wybrałaś! Kliknęłam w każdy link :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw! :) ja tez powoli przekonuję się do kolorowych żakiecików ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane, świetna sukienka! ;)
    Jakoś nie lubię aż tak żółtych ubrań. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się taki jaskrawy kolor podoba :P Polkikałam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, świetne dopasowanie! chudzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Kochana za wizytę,
    Poklikane <3

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka mogłaby być bardziej dopasowana :D ale generalnie bardzo fajne rzeczy <3
    poklikałam :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka <3 Świetnie się prezentuje z tym żółtym żakietem.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sukienka :) też jestem małych rozmiarów, więc na mnie żakiet prezentowałby się podobnie. Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już poklikałam we wszystkie!
    Poklikaj w linki od dresslink i pojaw się w następnym poście!
    POST

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny żakiet :) Sukienka na Tobie prezentuje się bardzo ładnie, natomiast ja w takim kroju nie wyglądam zbyt dobrze ;) Poklikałam w linki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześlicznie wyglądasz ;)
    Sukienka jest rewelacyjna :)
    PS: poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikane :)
    Żakiet nie w moim stylu, ale sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne rzeczy! :) Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka jest prześliczna :) kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podoba mi się ten żakiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zwykle przepięknie się prezentujesz *.*
    masz idealną figurę ♥
    w szczególności sukienka mi się podoba, choć oba ubrania wydają się być porządnie zrobione ;)
    kliknięte :* sukienka - 18,67$
    żakiet 26,67$
    oraz link shein :)
    jeśli będziesz miała chwilkę, to kliknij u mnie w dwa linki w najnowszym wpisie :)
    buziaakii Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Boska sukienka! Zazdroszczę :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. marynarka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikałam :)
    Żakiet jest po prostu piękny <3

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestawik ! :) Sukienka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak to jest z tymi ubraniami z Shein, ja sama wiecznie otrzymuje za duze rozmiary, ale i tak warto jesli znajoma jest krawcowa! ;)

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina


    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Klik oddany! :) Sukienka mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super ciuszki marynarka śliczna, poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Poklikałam w linki kochana : *
    ta sukienka jest suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale mi narobiłaś ochoty na te żakiet,od dawna mi się podoba. A sukienka idealnie na Tobie leży :)
    Oczywiście poklikałam Ci we wszystkie linki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz spojrzałam,że już niedostępny żakiet buuuuu :( ;)

      Usuń
  32. Sukienka świetna, materiał żakietu mnie nie przekonuje, ja lubię właśnie takie jaskrawe kolorki :) więc kolorek mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  33. Sukienka śliczna, żakiet również świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam prawie identyczny żakiet, ale z reserved :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Żakiet jest przepiękny! Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna sukienka. Poklikałam.
    Obserwujemy?
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Też mam taki zestaw ale go jeszcze nie użyłam ;) żakiet owszem ale nosiłam do spodni a sukienkę czarną kupiłam 2 tygodnie temu. Polecam małe czarne w H&M ;) Fajna kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  38. Sukienka nie mój styl ale żakiet bardzo mi się podoba ma krój podobny do romoneski :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Żakiet jest świetny i w dodatku w takim "żywym" kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  40. super zestaw, tez zolty zakiet wyglada extra :)
    poklikalam :)
    http://fifefantasinails.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  41. Sukienka wygląda super zarówno na zdjęciu jak i na Tobie :) Żakiet z kolei ma fajny kolor, może nie czujesz się w nim dobrze, ale sam kolor jest ciekawy :)

    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne rzeczy, zwłaszcza sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne rzeczy :)) oczywiście poklikałam :))

    OdpowiedzUsuń
  44. żółty żakiet jest świetny :)już poklikałam klik klik :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kliknęłam, ale przestań zostawiać spam na moim blogu. To denerwujące.

    OdpowiedzUsuń
  46. Super ciuszki:) p.s. Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ślicznie wyglądasz! :) Poklikałam. =)

    OdpowiedzUsuń
  48. Sukienka bardzo mi się podoba! Chcę taką. :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Sukienka jest piękna! Żakiet ma świetny krój, jednak nie podoba mi się jego kolor. Jak dla mnie zbyt jaskrawy. ;)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  50. Sukienka jest fajna :)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Sukienka świetna.

    Poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo fajne połączenie tej sukienki z żółtym żakietem.
    Uczciwie kliknięte kochana, dziękuję za pomoc również u mnie :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ładna sukienka :) A wyglądasz w niej przepięknie !

    OdpowiedzUsuń
  54. Poklikałam oczywiście :) piękny zestaw
    zapraszam do siebie częściej

    milencza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Poklikane jesli to oczywiscie w czyms pomoze :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Sukienka przepiękna :) Chętnie sama bym ją zakupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Zakochałam się w sukience! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. nice selection

    I was wondering if we could follow each other. It would be great, just let me know :)

    x Maria / Retro Street Station

    OdpowiedzUsuń
  59. Ta sukienka jest naprawdę cudowana! *.* Żakiet również bardzo mi sie podoba :)
    Poklikałam i pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  60. Żółty żakiecik fajny ;)
    polikałam )

    OdpowiedzUsuń
  61. Jenki, sukienka jest cuuuudowna! :)
    Oczywiście poklikane Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Sukienka super, poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Poklikałam, jak coś to służę pomocą :D

    Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do siebie ;)
    nammaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny zestaw. Poklikałam. Nie mam dostępu do komputera dlatego klikam dopiero teraz.

    OdpowiedzUsuń
  65. Poklikałam ;-) Sukienka jest ładna , miłej niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  66. Sukienka jest cudowna! Poklikane! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetna ta sukienka i żakiecik. SheIn ma świetny asortyment! :) Poklikałam w linki i mam nadzieję, że u mnie zrobisz to samo. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. bardzo fajny zakiecik , poklikane :* moge liczyc na to samo u mnie :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/08/floral-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  69. Poklikałam,ślicznie wyglądasz. :)
    Dziękuję za odwiedziny i kliknięcia. :*

    OdpowiedzUsuń
  70. cudna sukieneczka <3 poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  71. Kliknłęam :-) Mega jest ten żakiet.. nie obraź się, ale jak go znajde w SheIn, to też go zamówię :*

    OdpowiedzUsuń
  72. Sukieneczka bardzo fajna ale obawiam się, że dla mnie byłaby za krótka... :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Śliczne rzeczy sobie wubrałaś... ;)
    Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. śliczny żakiet chociaż kolor niestety nie dla mnie
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Podoba mi się ta sukienka!
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  76. Linki poklikane :)
    Piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  77. sukienka wyjątkowo przypadła mi do gustu. Ale żakiet też ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Podoba mi się i sukienka i żakiecik :) Poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  79. Poklikałam :D

    rilseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Żakiet ma śliczny kolor ;)
    http://swiatany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Poklikane również :>
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. śliczne ubrania :) żakiet uniwersalny - i do eleganckiego ubrania i na luzie :) obserwuję:)

    http://xsweetliekcinnamonx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. żakiet najlepszy :)
    http://milencza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Ale piękna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Dziękuje za komentarz ;) Fajna sukienka ;> poklikane ;>
    Zapraszam do obserwacji: flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. wspaniale jak zawsze, uwielbiam Twój styl :) poklikałam, klikniesz u mnie w najnowszym poście? :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Super wyglądasz w tej sukience :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Świetny zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Sukienka bardzo ładna i prosta :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Poklikane kochana :)

    Serdecznie zapraszam na rozdanie http://forliveop.blogspot.com/2015/08/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  91. sukienka mi się bardzo podoba :) Lubię takie delikatne wycięcia!

    leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Hej,
    Poprosiłaś mnie, abym poklikała, więc poklikałam. Bardzo fajna stylizacja. Jest tylko jeden problem. Nie lubię żółtego.

    moda-i-ksiazki-zizi.blogspot.com

    Czekam na nn.
    Pozdrawiam Zizi.

    OdpowiedzUsuń
  93. śliczny zestaw! Na Tobie wygląda o wiele ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Sukienka bardzo ładna, taka delikatna, ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Sukienka bardzo ładna no żakiet mógłby mieć taki bardziej ciepły odcień.

    OdpowiedzUsuń
  96. sukienka świetna, te ażurowe wstawki robią cały efekt!

    OdpowiedzUsuń
  97. poklikałam, tak jak prosiłaś :D i świetne ciuszki :D
    zapraszam do siebie i zachęcam do obserwacji jeśli Ci się spodoba : http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. wyglądasz bosko,jaka figura :) sukienka cudna,żakiecik też choć wolałabym inny kolorek bo w żółtym czuję się średnio :)
    kliknęłam w linki :*

    OdpowiedzUsuń
  99. ślicznie wyglądasz, dobrze, że zamówienie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Sukienka jest przeobłędna!! Poklikane moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  101. sukienka jest cudowna <3 a żakiet nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  102. żakiet jest w moim stylu :) bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  103. jejku żakiet jest świetny, kolor mnie przyciągnął :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Żakiecik wygląda dobrze. Wygląda na to, że nawet jakościowo jest niezły.
    Poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  105. sukienka bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  106. Sukienka pięknie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Wspaniałe rzeczy! Zgodnie z prośbą "klik" oddany :*

    OdpowiedzUsuń
  108. Sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Fajny zestaw, super, że dobra jakość i dobrze odszyte. Widzę w linku, że blogerki niektóre pokazują jaskrawość żakietu, rzeczywiście stonowany byłby lepszy :))
    Poklikałam w linki :))

    OdpowiedzUsuń
  110. Poklikane kochana! Masz swietna figure ;)

    OdpowiedzUsuń
  111. wow jaka świetna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  112. Sukienka super! poklikane Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Kolorystycznie bardzo dobrze to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  114. Ładnie razem się komponują te ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  115. mogę prosić o poklikanie ? http://pollyshaf.blogspot.com/2015/09/autumn-wishlist-from-shein.html
    bardzo mi zależy

    OdpowiedzUsuń
  116. Cudowny zestawik :) Szykowny i elegancki :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !