wtorek, 10 czerwca 2014

Gdy włosy lecą garściami.... | Balsam z enzymami pijawki lekarskiej

Od ponad miesiąca włosy lecą mi garściami. Wyciągam ich sporo podczas mycia, płukania, czesania... Widzę ich sporo na łóżku, podłodze... No i nie muszę chyba wspominać, że ubyło mi ich bardzo dużo z objętości. Niestety... Postanowiłam sobie pomóc, bo mam już dość widoku leżących wokół włosów. Po raz kolejny zainwestowałam w rosyjski balsam przeciw wypadaniu ...

wypadanie włosów, wcierki do włosów, naturalny produkt



Opis producenta :
 
Działanie

  • Aktywne składniki balsamu odżywiają cebulki włosowe, wzmacniają korzenie i zmniejszają wypadanie włosów
  • Enzymy pijawki lekarskiej dzięki unikalnej kombinacji naturalnych bioaktywnych substancji poprawiają mikrokrążenie skóry głowy i aktywują odżywianie korzeni włosów. Przedłużają fazę wzrostu włosów, poprawiają ich strukturę
  • Kofeina i wyciąg z papryki stymulują cebulki włosowe oraz wzrost włosów
  • Biotyna (witamina H) i proteiny jedwabiu odbudowują strukturę włosa, zapobiegają ich uszkodzenia i suchości
  • Olej z dzikiej róży i pantenol dodają włosom połysk i miękkość oraz normalizują stan skóry głowy

Przeznaczenie: nadmierne wypadanie włosów, zapobieganie wypadania włosów.


Mechanizm działania

1. Znaczące polepszenie krążenia krwi w naczyniach włosowatych skóry.

2. Intensywny rozwój mieszków włosowych i bardziej intensywne nasycenie składnikami odżywczymi otaczających tkanek.

3. Zwiększenie liczby mieszków włosowych w fazie wzrostu włosów.

4. Brak reakcji alergicznych lub toksycznych.


Stosowanie: stosować jako maskę ​​dla skóry głowy przed myciem włosów. Nanieść na korzenie włosów i delikatnie wmasować. Pozostawić na 15-20 minut. Umyć włosy szamponem. Stosować 2-3 razy w tygodniu.

 
Składniki aktywne: enzymy pijawki lekarskiej, kofeina, biotyna (witamina H), proteiny jedwabiu, ekstrakt z czerwonej papryki, olej z owoców dzikiej róży, pantenol.

Najważniejsze wyniki badań:

1. Wzmacniają się cebulki oraz korzenie włosów

2. Zatrzymuje się nadmierne wypadanie włosów

3. Tworzą się warunki niezbędne do dobrego odżywiania i wzrostu włosów

4. Kompleksowa profilaktyka przedwczesnego nadmiernego wypadania włosów


Skład (INCI): aqua cetearyl alkohol, hirudo extract, dimethicone, PEG-400, isopropyl myristate, ceteareth, sodium lactate, Dog Rose (Rosa Canina) Hips Oil, Capsicum Annuum Extract, Caffeine, vitamin H (biotin), vitamin F, polyquaternium-10, panthenol, citric acid, Hydrolyzed Silk Protein, Behentrimonium Chloride, cetrimonium chloride, Trideceth-9, 13 amodimethicone, parfume, methylparaben, propylparaben, diazolidinyl urea


Pojemność: 150 ml

TESTOWANY DERMATOLOGICZNIE

źródło : http://ukrainashop.com/opis/2983240/balsam-przeciw-wypadaniu-wlosow-enzymy-pijawki-lekarskiej.html

Dostępność : http://ukrainashop.com/opis/2983240/balsam-przeciw-wypadaniu-wlosow-enzymy-pijawki-lekarskiej.html Można go też dorwać na allegro w dużo niższej cenie. Ja za swój płaciłam 19,90 zł + koszty wysyłki u sprzedawcy elnatura.



Balsam przyszedł do mnie w kartonowym opakowaniu, w środku którego znajduje się tubka o pojemności 150 ml. Co najważniejsze otwór pod zakrętką zabezpieczony jest srebrną folią, dzięki czemu mamy pewność, że produkt nie był przed nami otwierany i jest świeży. Na poniższym zdjęciu folia już została zdjęta. :)


Konsystencja produktu nie jest zbyt gęsta ani zbyt rzadka, podobna do kremu dla rąk. Zapach przyjemny, delikatny. Około 3 miesiące temu miałam już styczność z tym produktem, gdyż odnotowałam wzmożone wypadanie, które przyczyniło się do przerzedzenia włosów w jednym miejscu przy czole. Wyglądało to jak mały łysy placek. Zużyłam dosłownie 1,5 tubki balsamu ( swoją całą tubkę i połowę tubki mojej mamy). Balsam stosowałam regularnie, 2-3 razy w tygodniu wcierałam go w skórę głowy przed każdym myciem metodą "przedziałkową" i zostawiałam na kilka godzin.


Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Włosów wypadało dużo mniej, wszystko się unormowało, a co najważniejsze te przerzedzone miejsce ładnie się zagęściło. W dodatku pojawiło się sporo baby hair, które teraz mają już kilka centymetrów długości. Niestety tak jak wspomniałam w poście... Ostatnimi czasy włosy znów lecą jak szalone. Układam sobie plan walki z wypadaniem i zaczynam właśnie od tego balsamu. O moich kolejnych krokach będę Was informować na blogu. Mam nadzieję, że wypadanie uda mi się dość szybko powstrzymać.

A jakie są Wasze sposoby na wypadanie włosów ? Macie swoje ulubione produkty ? Ja przymierzam się również do wypróbowania w końcu osławionej już dawno na blogosferze kozieradki. :)

32 komentarze:

  1. No ja miałam problem z wypadaniem włosów będąc nastolatką...niestety sama nie potrafiłam sobie pomóc i teraz mam bardzo cieniutkie włoski..może spróbuję tego balsamu,który tak chwalisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam zapytać czy wiesz na jakiej stronie allegro można go zakupić? bo jakoś nie znalazłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupiłam go u sprzedawcy : elnatura. Z tej aukcji : http://allegro.pl/balsam-przeciw-wypadaniu-wlosow-enzymy-pijawki-i4283949519.html Może warto napisać do sprzedawcy i zapytać o ten produkt :)

      Usuń
  3. Moje włosy latem przechodzą jakiś słabszy czas i bardziej wypadają.. muszę o nie dodatkowo zadbać.

    OdpowiedzUsuń
  4. na szczęście nie mam problemów z wypadającymi włosami

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomógł mi preparat Ell-Cranell, włosy przestały mi po nim wypadać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio mniej wypada mi włosów :) ale kiedyś to była jakaś masakra :P

    OdpowiedzUsuń
  7. skoro działa to muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Produktu nie znam, wygląda na to, że może to być bardzo dobry kosmetyk, wart przetestowania - bowiem u każdego efekty mogą być różne. Od kilku miesięcy stosuję kozieradkę i rzeczywiście w moim przypadku przyspieszyła wzrost włosów, wypadanie też stało się mniejsze, choć nie było jakieś szczególne.

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz widzę ten produkt, ale musi on u mnie zagościć!

    OdpowiedzUsuń
  10. No, nie wiem... jak z pijawki (wiem, wiem, to nic strasznego!), chyba jednak bym się nie skusiła... coś mnie hamuje, sama nie wiem, co :D

    OdpowiedzUsuń
  11. produktu nie znam
    z Twojej oceny wynika, że produkt świetny
    troszkę mnie tylko parabeny w składzie odstraszają i alkohol
    ale cieszę się, że Tobie służy i włosy odrastają
    ja natomiast polecam tabletki
    Calcium pantothenicum
    u mnie po nich włosy rosły jak szalone :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mi na wiosnę strasznie włosy zaczęły lecieć.. na szczęście jakoś się z tym uporałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się wydawało że jakos ostatnimi czasy mi mniej wypadają ale z drugiej strony dlaczego na dywanie jest ich pełno i w kabinie prysznicowej tez i w łózku :/ a na grzebieniu najmniej. Nie wiem jak sie z tym uporac, juz nie wierze by cokolwiek im pomogło

    OdpowiedzUsuń
  14. o łał pierwszy raz słyszę o takim cudzie :) przydałby mi się taki balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi ostatnio wypada sporo, ale myślę, że to taka pora roku po prostu i chwilowe osłabienie.

    OdpowiedzUsuń
  16. to tylko znaczy, że działa ,ale na krotką metę :/ szkoda

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie mam problemów z wypadającymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przetestować! Po rozjaśnianiu moje włosy trochę wypadają, ale wcześniej było niewiele gorzej czyli nie jest tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi też ostatnio włosy zaczęły lecieć jak szalone, miałam trochę spokoju, a teraz znów się zaczęło ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm ale jak nie lecą garściami tylko trochę wypadają a trochę się łamią to chyba też nie zaszkodzi? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że nie wiedziałam o nim, gdy miałam problem z włosami :<

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy balsam, na szczeście nie mam problemów z wypadaniem wlosów. Czasami w okresie jesienno zimowym zaczynają bardziej wypadać, więc wtedy ten produkt może być strzalem w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. rowniez borykam sie z wypadajacymi wlosami latem to moja zmora i przydalby mi sie fajny i dobry produkt;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe czy pomogłoby na wypadanie włosów przy ŁZS.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wygląda ten produkt;)
    Domyślam się że jest dla mężczyzn i dla kobiet;)
    Mój partner ma straszne problemy z tym [ niby z genetyka nic sie nie zrobi ale może uda chociaż troszkę przedłużyć czas wraz z własnymi włosami:D] bo niestety szampon dx2 tylko na reklamie tak wspaniale działa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Loxon 5% - na receptę. SKUTECZNY!

      Usuń
  26. Czego to ludzie nie wymyślą :D Ciekawe, nie słyszałam wcześniej o takim kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety, pomimo wielu szans jakie dawałam produktowi, mówię stanowcze NIE!
    Zakupiłam produkt w czasie kiedy moje włosy wypadały mi nieco bardziej niz dopuszczalnie, zachęcona w zasadzie jedna opinią jaka przeczytałam w internecie.
    Produkt w składzie ma tak naprawdę niewiele naturalnych składników. Niestety duużo parabenów. Konsystencja kremowa, bardzo ciężko zmywa się z włosów. Ale do rzeczy....Produkt wmasowywałam w skóre głowy zgodnie z zaleceniem producenta. Niekiedy odczuwalny był duskomfort związany z delikatym pieczeniem skóry głowy. Po każdorazowym uzyciu włosy już w czasie zmywania produktu wyciągałam garściami! To nie było zwyczajne tracenie wlosów związane z fazami jego wzrostu! Nigdy wcześniej nie doświadczyłam czegoś takiego, to był armagedon, jedno mycie zatykało odpływ w kabnie!!!! Przez miesiąc torturowałam się chcąc dac produktowi szansę mimo wyraźnych skutkow ubocznych. Po miesiącu odstawiłam i....problem ustąpił. Włosy wypadają w ilościach sprzed stosowania balsamu. Stanowczo nie polecam. Dla mnie okazał się to produkt szkodliwy.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !