wtorek, 31 października 2017

Jesienne wypadanie włosów | Radical - Kuracja w ampułkach przeciw wypadaniu włosów

Wypadanie włosów dotyka jesienią większość kobiet, a gdy liczba strat rośnie w oczach szukamy dla nich ratunku na wszelkie możliwe sposoby. Wdrażamy do pielęgnacji szampony, odżywki i wcierki, ukierunkowane pod względem wzmocnienia cebulek, licząc na rychłe efekty. Dziś chcę Wam przedstawić kurację w ampułkach przeciw wypadaniu włosów, którą kupuję regularnie od kilku lat i zawsze mi pomaga. Zapraszam do czytania.



radical, wypadanie włosów, przesilenie jesienne, kuracja w ampułkach




Kuracja w ampułkach umieszczona została w ładnym kartoniku, zawierającym znaczną ilość cennych informacji. W środku znajdziemy 15 sztuk szklanych buteleczek - w każdej z nich szczelnie zamknięto 5 ml wodnistego płynu o jasno zielonym zabarwieniu i subtelnym świeżo-ziołowym zapachu. Ampułki wyposażone zostały w białe, plastikowe zawleczki, więc aby dostać się do zawartości, trzeba je przerwać, wyjąć korek z szyjki butelki i w dalszym etapie nałożyć przezroczystą nasadkę z aplikatorem (w zestawie z ampułkami). 


Dostępność :






Akurat tak się składa, że dla mnie każdy włos ma znaczenie, więc regularnie w okresie wiosny i jesieni stosuję taką kurację wzmacniającą, by ograniczyć do minimum ucieczkę włosów z głowy. Zawartość ampułki rozprowadzam przedziałek po przedziałku i miejsce przy miejscu zaraz po umyciu i osuszeniu ręcznikiem czupryny, po czym wykonuję delikatny masaż skóry głowy. Jedna ampułka pozwala obficie pokryć powierzchnię skóry, więc zazwyczaj zużywam 2/3 płynu, a pozostałą zawartość zostawiam sobie na kolejny dzień, dzięki czemu cała kuracja wystarcza mi na dłużej niż 15 dni, a trzeba pamiętać, że należy ją stosować przez min. 4 tygodnie, aby osiągnąć satysfakcjonujące rezultaty, więc jedno opakowanie to za mało. 



radical med, przesilenie jesienne,wypadanie włosów jesienią,



Kurację zazwyczaj stosuję przez około 2 miesiące, z tym że przez miesiąc wcieram płyn z ampułek codziennie, a potem przez kolejne 4 tygodnie co drugi dzień. Taki plan działania jest dla mnie w zupełności wystarczający i przynosi oczekiwane rezultaty. Cebulki włosów są wzmocnione, lepiej trzymają się skóry głowy, a wypadanie włosów zostaje nieco ograniczone. Poza tym włosy zdecydowanie szybciej rosną, są odbite od nasady i można dostrzec sporo baby hair, co jest u mnie na wagę złota. Kuracja nie przyniosła żadnych niepożądanych efektów, obyło się bez podrażnienia czy swędzenia skóry głowy, a ponadto nie wystąpiło u mnie żadne uczulenie. Przypominam, że produkty Radical Med są dostępne w aptekach i drogeriach internetowych, np. na www.iperfumy.pl, warto polować na promocje. :)


wcierka do skóry głowy, wypadanie włosów, kuracja w ampułkach przeciw wypadaniu włosów




39 komentarzy:

  1. Dla tych baby hair zapisuję sobie jako produkt, który muszę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę napisać, że lubię tego typu ampułki. Ostatnio używałam z Flos-Lek ale nie pełną kurację.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nigdy nie mogłam się zmobilizować do bycia systematyczną w aplikacji ampułek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypadające włosy są okropne.
    Fajnie byłoby znaleźć coś naprawdę skutecznego, co pomoże na długo :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe szczęście nie mam problemów z wypadaniem wlosów ale lubie takie kuracje, żeby je odżywic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosiłaś ostatnio o kliknięcia, to weszłam na Twój post Zaful $52.77 $88.42 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miałam te ampułki, ale nie stosowałam ich regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja rzadko siegam po takie specyfiki. Kiedys wiecej tego wyszukiwalam. Obecnie nie mam juz tak wielkich problemow.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się skusić na te ampułki :) Spodziewam się, że mnie także pomogą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie ostatnio strasznie włosy lecą. Miesiąc dużych stresów i teraz widać tego negatywne skutki :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś ampułki z Radicala, ale inne.. Niestety już nie pamiętam co to była za seria. :-) Sprawdziły się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ampułek na ten problem jeszcze nie próbowałam, aczkolwiek jakoś w tym roku nic złego z moimi włosami odpukać się nie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na nasze jesienne wypadanie włosów to chyba nic nie da rady :P

    OdpowiedzUsuń
  14. moim aktualnym problemem jest wypadanie włosów, kłopot u mnie z tym, że regularność to moja kula u nogi jeśli chodzi o preparaty tego typu

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też każdy włos jest na wagę złota, a ostatnio wypadają jak szalone :(

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie zmniejszała przetłuszczanie, ale na wypadanie nie przynosiła efektów większych, moze minimalne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam, ale wzmocnienie włosów na pewno by się teraz przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  18. na mnie najlepiej działały tabletki vichy, niestety wycofali z Polski:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Na moje włosy Radical średnio działa. Bardziej lubię Seboradin.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam jakieś ampułki w zapasie, muszę w końcu wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  21. OOoo coś dla mnie, bo moje włosy teraz mega mi lecą po ciąży :/
    muszę wypróbować - koniecznie :)

    kochana, mogę prosić o kilka klików u mnie ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  22. To coś dla mnie. Ostatnio moje włosy są w gorszym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie też tyko Seboradin dobrze działa, zamawiam w dużych paczkach różne kosmetyki z apteki Melissa ( razem z lekami, odżywkami itd) i wychodzi mi bardziej ekonomiczne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na moje wypadanie nic nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydaje mi sie iz sie skuszę :D

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/miekkosc-weluru.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie to tylko Radica - nie ma sobie równych

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę kiedyś je wypróbować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałam o tym, ale nie miałam okazji wypróbować. Muszę się porozglądać za tym produktem :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam i nie pomógł mi z wypadaniem włosów niestety ;(

    Zapraszam do siebie do łatwego i szybkiego konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Moja mama stosowałam ampułki z Radicala. Jak je stosowała było ok, poprawa kondycji włosów. Ale gdy je odstawiła choć na chwilę to włosy od razu leciały ;/
    Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubie kosmetyki firmy Radical :) Na szczęście teraz z wypadaniem włosów nie mam problemów, ale te ampułki bardzo mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie ciężko z regularnością jeśli chodzi o takie kuracje :)
    Dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam ostatnio tak przerzedzone włosy, więc wypróbuję i te ampułki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja wiem, że ampułki https://migliori-integratori.it/ampolle-per-la-caduta-dei-capelli-e-dei-licheni-2-preparazioni-top-degli-ultimi-mesi/ z wyciągiem ze skrzypu, brzozy i trichogenem odżywiają skórę głowy i równocześnie stymulują wzrost włosów. Preparat dostarcza składników, poprawiających metabolizm w cebulkach włosowych oraz budujących keratynę - podstawowe białko włosów.

    OdpowiedzUsuń
  35. Radical znam z szamponów i odżywek, ampułek jeszcze nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chyba się skuszę bo włosy trochę mi się sypią a suplementacja nie pomaga :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !