czwartek, 1 marca 2018

Rosegal - Poszewki z ananasami, Gwiezdna pościel i beżowy sweter

Rosegal to jeden z takich sklepów zagranicznych, do których lubię wracać. Często znajduję w nim rzeczy dobrej jakości i mało kiedy zdarza się, by trafił mi się jakiś bubel. W związku z tym chcę Wam dziś pokazać kolejne zamówienie, jakie ostatnio do mnie trafiło. Czy i tym razem jestem z niego zadowolona ? Zapraszam po odpowiedź do dalszej części posta.








Poszewki w ananasy


Kiedyś poszewki na poduszki mogły dla mnie nie istnieć, dziś - namiętnie rozglądam się za nowymi wzorami. Do tych z ananasami wzdychałam od dawna i gdy tylko nadarzyła się okazja - zamówiłam bez jakichkolwiek zawahań. Jakość super - grubszy, satynowy materiał, zapinane na kryty zamek. Jestem bardzo zadowolona i już poluję na kolejne. :)






Kosmiczno-gwiezdna pościel


Sklep Rosegal oferuje wiele ciekawych pościeli o niesamowicie pięknych motywach, zawsze byłam ciekawa czy jakość będzie w porządku. I co ? Nie zawiodłam się. Pościel jest dwustronna - z jednej mamy motyw z planetami na granatowym tle, zaś z drugiej - granatowe gwiazdy na białym tle. Dodatkowo w zestawie otrzymujemy dwie poszwy na poduszki oraz prześcieradło. Całość jest porządnie odszyta, materiał grubszy, miły w dotyku. Jakość po prostu rewelacyjna ! Co do poszewek - niestety nie będę mogła ich założyć, gdyż są one wąskie, prostokątne i niestety nie pasują do moich poduszek. Cóż - będę musiała je wykorzystać do innych celów.




Beżowy sweterek


Niestety tutaj małe rozczarowanie nie spotkało, bo sweterek chociaż bardzo ładny, okazał się być o dwa rozmiary na mnie za duży. Z tego względu poleci do kogoś w rodzinie, bo chyba nie ma sensu, żeby go specjalnie zmniejszać do moich rozmiarów. 








Wpadło Wam coś w oko ? :)


38 komentarzy:

  1. śliczne rzeczy, zwłaszcza poduszki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze wzory. Bardzo podobają mi się motywy złotych owoców, ale nie chcę ich u siebie we wnętrzu :) Wolę ponadczasowe i nudne poszewki :D Chociaż może na lato się skuszę? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pościel i poszewki są prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszewki przepiękne <3 Poklikane :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka podusia z ananasem - piękna. Pasowałaby mi :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całe zamówienie super :) Poszewki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całe zamówienie :) Poszewki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszewki w ananasy piękne są ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam od nich 3 komplety pościeli, są super :) ja wciskam poduszki w te poszewki i jest dobrze :)ananaski są super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jakie fajne rzeczy :) Sama może niedługo zamówię sb pościel :D Linki poklikane :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Pościel i poszewki w ananasy cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Poszewki prezentują się genialnie, piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne poszewki, mnie za każdym razem gdy zamawiam trafiają się takie jakby z juty

    OdpowiedzUsuń
  14. ta gwiezdna pościel jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Poszewki fajnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Podusie boskie :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/wishlista-inspiracje-wiosna-lato-2018r.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko jest takie świetne ;)


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ładne te poszewki w ananasy, dodaję je do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się pościel :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda tego sweterka, bo wygląda bardzo ciepło;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Poszewki w ananasy są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  22. Te poduszki w ananasy wpadły w moje gusta :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo chciałam zamówić pościel, ale ja zawsze kupuje 100% bawełny :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW! Najbardziej podobają mi się poszewki w ananasy! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Pościel jest bardzo ładna :) Szkoda tylko, że te poszewki nie pasują rozmiarem :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Pościel jest najlepsza, choć reszta też bardzo ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale czadowo. Chyba się zakochałam w pościeli i poszewkach. Wyglądają obłędnie.
    Obserwuję i czekam na rewanż

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne poszewki. Podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  29. Super ten komplecik pościeli. Chociaż dla mnie liczy się tylko polska pościel dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !