piątek, 8 maja 2015

Murier Paris | C-Shot Vitamin C na dzień i na noc

Murier to jedna z pierwszych firm na rynku, która oferuje szeroką gamę najwyższej jakości kosmetyków z wykorzystaniem roślinnych komórek macierzystych (Stem Cells). Zaciekawiona ich bogatym asortymentem postanowiłam bliżej przyjrzeć się kremom z witaminką C. Jednak czy w pełni zadowoliły moją skórę ? O tym przekonacie się w dalszej części posta.




OPIS PRODUKTÓW


Murier C Shot by day to różnorodność naturalnych składników, która sprawia, że nawet bardzo zniszczona skóra odzyska naturalność i świeżość. Krem, dzięki wysokiemu stężeniu witaminy C i innych substancji aktywnych, chroni skórę przed promieniowaniem UV i dymem papierosowym, a także wolnymi rodnikami, co sprawia, że nawet istniejące już cienkie linie i zmarszczki na twarzy stopniowo zanikają, a cera staje się promienna i rozświetlona. Olej migdałowy tworzy ponadto na skórze warstwę, która chroni przed nadmierną utratą wody, a także wykazuje działanie ochronne przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, wiatrem, słońcem i mrozem, grożącymi skórze podczas codziennej aktywności. Ponadto, dodatek komórek macierzystych winorośli i kwasu hialuronowego powoduje, że ochrona jest jeszcze pełniejsza, bowiem w skórze zostają pobudzone jej naturalne mechanizmy odnowy. Komórki macierzyste skóry regenerują uszkodzone tkanki, tak by cera każdego dnia była jak nowa.


Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




C-Shot by night to bogactwo składników aktywnych, które tworząc unikalny kompleks sprawiają, że skóra będzie doskonale odżywiona, zregenerowana i odmłodzona. Witamina C wraz z kwasem hialuronowym opóźniają proces starzenia się skóry wywołany działającym na nią w ciągu dnia promieniowaniem UV i dymem papierosowym. Kompleks olejów wraz z masłem shea nie tylko natłuszczają, ale również działają łagodząco oraz znacząco opóźniają powstawanie zmarszczek. Krem został dodatkowo wzbogacony o wyciąg z komórek macierzystych, który hamuje powstawanie wolnych rodników.


Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




Produkty przychodzą do nas w fabrycznie zalakowanych folią opakowaniach. Za to ogromny plus dla producenta, gdyż dzięki takiemu rozwiązaniu mamy pewność, że nikt ich przed nami nie otwierał. W środku kartoników znajdziemy smukłe, poręczne tubki. Szata graficzna opakowań jest ładna, prosta i estetyczna. Całość utrzymana jest w biało - żółtych barwach. Obydwa produkty mają przyjemne, zbliżone do siebie zapachy, które określiłabym jako cytrusową słodycz. Konsystencja kremu na dzień jest lekka, zaś na noc zdecydowanie treściwsza. Ich koszt wynosi 119zł/szt. Pojemność 50ml. Termin ważności - 12m-cy od otwarcia.




▶ C-Shot Vitamin C by day - jak sama nazwa wskazuje przeznaczony jest do stosowania na dzień. Dobrze rozprowadza się na skórze. Z uwagi na lekką formułę szybko się wchłania, pozostawiając na twarzy delikatny film ochronny (nie kojarzyć z tłustą, lepką warstwą!). Jest to bardzo przyjemne uczucie. Powierzono mu wiele zadań, w tym poprawę nawilżenia i elastyczności skóry. Na pierwsze efekty nie należy długo czekać. Poziom nawilżenia utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie, dzięki czemu mamy zapewniony komfort na calutki dzień. W dodatku sprawia, że cera wygląda świeżo i promiennie. Doskonale sprawdza się jako baza pod makijaż mineralny. Nie powoduje zapychania, nie podrażnia oraz nie uczula.




▶ C-Shot Vitamin C by night - jest przeznaczony do pielęgnacji nocnej. Doskonale rozprowadza się na twarzy. Jako, że ma minimalnie gęstszą formułę - troszkę więcej czasu zajmuje mu wchłonięcie się. Jego zadaniem jest dostarczanie dobroci w trakcie snu naszej skórze. W przypadku tego kosmetyku rezultaty są widoczne już od pierwszej aplikacji. Następnego dnia po przebudzeniu cera jest nawilżona, pełna blasku i wygląda na wypoczętą. Podobnie jak poprzednik jest bardzo wydajny i nie powoduje reakcji niepożądanych.




Obydwa produkty stosuję regularnie już ponad miesiąc. Według mnie jest to bardzo zgrany duet, który wzajemnie się uzupełnia. Dają niesamowitego kopa skórze, która odpłaca się pięknym wyglądem każdego dnia. Kremy stosowane razem wpływają na poprawę kondycji skóry, która staje się bardziej elastyczna oraz delikatnie wygładzona. Używanie ich pozwala zapomnieć mi o suchej skórze i dyskomforcie. Mimo wysokiej ceny - są naprawdę godne uwagi !



Znacie produkty Murier ? Też jesteście zadowolone ?


Zapraszam do zapoznania się z bogatym asortymentem producenta.
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)

http://murier.com/

Fanpage Murier KLIK

54 komentarze:

  1. Nie miałam nigdy kosmetyków tej firmy, cena wysoka rzeczywiście. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama chętnie kiedyś wyprpbowalabym ten duet :) Ja mam kremy z tej marki ale inna seria z aktywnym tlenem, też jestem z nich zadowolona, nawet ostatnio dodawałam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też by się coś przydało z witaminą C ale trudno mi odnaleźć odpowiedni produkt.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbima kosmetyki z witaminą c tych jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. I mnie zaciekawiły te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że witamina C by mi się przydała.

    OdpowiedzUsuń
  7. ach ta rozbujana wyobraźnia marketingowców i komórki macierzyste w kremie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknego weekendu:):):):)
    uściski ogromne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie probowalam produktów tej firmy. Cena wysoka... Zastanowię sie jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie spotkałam się z tymi kosmetykami w drogeriach czy sklepie póki co zapowiadają się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszałam o czymś takim ;p

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham wszystko co ma w sobie witaminę C :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że u Ciebie w rozdaniu można wygrać te kremy :) Zgłoszę się a nóż udam mi się je przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kosmetyki do twarzy z witamina C, ale tych jeszcze nie miałam okazji stosować. Ciekawa jestem, jak by sie u mnie taki duet spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie mazidła z witaminą C :D Tych jeszcze nie testowałam , ale wszystko przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo cekawa kremu na noc.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny kosmetyk, muszę się za nim rozejrzeć.Pozdrawiam i życzę udanego weekendu♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawił mnie krem na noc. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej firmy ale uwielbiam kosmetyki z witamią c ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cena jest niestety dla mnie za wysoka, więc raczej podziwiam przez szybkę :) Nie miałam wielu kosmetyków z witaminą C i jestem bardzo ciekawa, jak będzie działać na moją skórę. Informacja o tym, że kremy Murier nie zapychają skóry jest dla mnie bardzo ważna. Super, że się u Ciebie sprawdziły :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej firmy, ale po Twoim opisie można stwierdzić, że jakość przekłada się na cenę.
    Btw: cudowne te Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki shot przydałby się dla mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cena trochę wygórowana, moja skóra niedługo zmieni się w suchą, ale wybiorę coś tańszego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. dla tej zawartości witaminy c spróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam, jednak ciągle słyszy się o nich wiele dobrego.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja ich nie znam,ale wyglądają bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Sama chętnie wypróbowałabym jakieś serum z witaminą C, albo w ogóle jakieś fajne dobre serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Alicja Szpunar-Chyćko:) Ze względu na cenę dla mnie są niedostępne.Bardzo chętnie bym je wypróbowała, tym bardziej, że ten krem na dzień nie zapycha porów skóry:) Świetne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. wypróbowałabym je, ale niestety cena za wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  32. obiecujący duet, fajnie że tak dobrze się u Ciebie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  33. pierwsze słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przydałaby mi się taka dawka witaminek:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak najwilżają to bym chciała, ale coś mi tu nie gra z tą ochroną przeciwsłoneczną. Witamina C raczej niezbyt lubi się ze słońcem...

    OdpowiedzUsuń
  36. Firmy nie znam przyznam się, pierwszy raz o niej słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. oooo nie... cena mnie przerasta zdecydowanie :O :(

    OdpowiedzUsuń
  38. jak zwykle piękne zdjęcia :) fajny duecik mimo że wcześniej nie słyszałam o tej marce ale fajnie że są tacy innowacyjni to dzisiaj podstawa żeby zaistnieć :D ale taka cena za ten produkt to przesada, jestem w stanie tyle zapłacić ale za krem ekologiczny i naturalny

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Szukam właśnie czegoś z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie znam tej firmy, mam swoje sprawdzone kremy ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Znamy tą firmę i jesteśmy zadowolone z produktów :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  42. Cena zdecydowanie nie jest zbyt zachęcająca. :/

    OdpowiedzUsuń
  43. Znam firmę i ja i bardzo polecam :) zapraszam także na bloga oraz fb ruszył konkurs z bingo spa ! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. cena troszeczkę za wysoka jak dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  45. W nasze ofercie jest już także serum z Vit C!;)
    http://murier.com/products/c-shot_vitamin-c_serum/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !