sobota, 9 maja 2015

Pierre Rene | Korektor do lakieru

Korektor do lakieru to dla mnie nie nowość. Miałam już taki produkt w swoim posiadaniu, ale ponieważ już dawno się wysłużył - przyszła pora na coś nowego, co okazało się lepszym rozwiązaniem. Jeśli chcecie wiedzieć co w nim takiego wyjątkowego - to zapraszam do czytania !





OPIS PRODUKTU

Korektor do lakieru z cienkim zakończeniem nasączonym delikatnym zmywaczem do paznokci. Pozwala usunąć błędy powstałe w czasie malowania paznokci. Gwarantuje wykonanie idealnie wyglądającego manicure w domu. Wzbogacony naturalnym olejkiem z jojoby. Nie zawiera acetonu.
Zalety preparatu:
- nie zawiera acetonu
- pozwala szybko i precyzyjnie zetrzeć wszelkie niedoskonałości lakieru do paznokci
Poj. 3 ml



Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ





Produkt otrzymujemy w niebieskim opakowaniu, które ma postać flamastra. Całość wykonana jest z dość trwałego plastiku. Produkt wyposażony jest w dwa końce. Po jednej stronie mamy skośnie ściętą końcówkę, nasączoną zmywaczem, zaś po drugiej umieszczone są 3 końce wymienne. Zapach jest tradycyjny dla tego typu produktów.





Często mając mało czasu - malujemy paznokcie w pośpiechu, co kończy się zabrudzonymi od lakieru skórkami. Wtedy z pomocą przychodzi korektor do lakieru, który szybko i skutecznie radzi sobie z tym problemem. Produkt jest lekki i wygodny w użyciu, dobrze leży w dłoni. Doskonale usuwa zbędną emalię, nie wysuszając skórek. Mimo częstego użytku nie widzę zmechaceń na końcówce, ale wiem że w końcu przyjdzie jej kres. Nie ma się jednak czym martwić, gdyż w drugiej części flamastra mamy 3 nowe wymienne końcówki. Chwała producentowi za pomysłowość. Produkt jest niewielkich rozmiarów, co sprawia że zawsze możemy mieć go przy sobie. Zmieści się w każdej damskiej torebce.








Zapraszam Was na stronę producenta.
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)
http://www.pierrerene.pl/#/aktualnosci
 Fanpage Pierre Rene => KLIK


78 komentarzy:

  1. Korektor bardzo fajny :) Gratuluje zwycięzcą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt, tym bardziej, że często zasmarowuję sobie palce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie pomysłowe z tymi końcówkami! Gratuluję szczęściarom!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt, z pewnością by mi się przydał;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo ciekawy produkt i na pewno przydatny. :)
    Gratulacje dla wszystkich. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten korektor, gratulacje dla zwyciężców :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bez takiego korektora nie potrafię żyć. Tego pierre rene jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. taki korektor byłby dla mnie zbawieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taki korektor ale nie z Pierre Rene :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobny z innej firmy. Tylko, że samemu trzeba wlać do niego zmywacz.
    Zwycięzcom konkursu gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Korektor jest super, jeden kupiłam kupę lat temu na targach kosmetycznych bardzo długo mi służył, później miałam z Avonu teraz jakiś kupiłam w Naturze ale dupny może ten byłby lepszy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałby mi się taki korektor ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taki, ale z innej firmy :) Przydaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Że też wcześniej go nie widziałam! :(

    OdpowiedzUsuń
  15. No właśnie. Brawo dla pomysłu o wymiennych końcówkach, bo kiedyś miałam taki korektor (chyba z Avon) i niestety po jednym użyciu przy czerwonym lakierze, mogłam go stosować tylko do lakierów czerwieniobodobnych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno by mi się przydał taki korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny produkt. Z pewnością by się u mnie sprawdził. ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję ;) Ja miałam kiedyś taki korektor, ale totalnie się nie spisywał, wiec sobie darowałam :p używam do tego patyczków do uszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że szybko kupię :D mimo że nie mam problemów z malowaniem w pośpiechu czy ogólnie z wykroczeniami z lakieru, to jednak zawsze się przyda, bo i błędy się zdarzają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oo pierwszy raz o czymś takim słyszę :D
    Fajny post:)

    http://natss28.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny gadżet ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. szkoda bo liczyłam na tą mydelniczkę bo miałabym komplet :) a taki zmywacz w pisaku to mi by się przydał bo ja maluje paznokieć i jeszcze wszystko wokoło :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś podobnego widziałam w Rossmannie :) Kiedyś planuję kupić, ale na razie mam bana na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Essence ma taki w swojej ofercie; )

    OdpowiedzUsuń
  25. Raczej nie potrzebuje takich produktów :p

    OdpowiedzUsuń
  26. Fauny gadżet, ale nie dla mnie:)nie pamiętam kiedy ostatnio umazałam skórki:)
    Zwycięzcom winszuję!

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo super.! Lubie bardzo firme PR,:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyznam, że nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje. Fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyjemny korektor:) i użyteczny.

    OdpowiedzUsuń
  30. korektor taki by mi się nadał!

    OdpowiedzUsuń
  31. zawsze miałam ochotę na spróbowanie takiego korektora ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Taki korektor to dobra rzecz. Do czyszczenia skórek jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja właśnie wygrałam korektor tylko z innej firmy.. Dla mnie nowość i czekam kiedy się do niego dobiorę :) Pomysłowe takie gadżety i przydatne :) Gratuluję zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne rozwiązanie dla maniaków malowania paznokci w pośpiechu (jak nasza mama :P) :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przydatny gadżet, ja prawie zawsze upaćkam sobie skórki ;P

    OdpowiedzUsuń
  36. Przydatne! :) Gratuluje! :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo przydatna rzecz :)
    Gratulację :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Akurat tego produktu nie używałam ;) Jedynie mam z tej firmy podkład i jestem z niego naprawdę bardzo zadowolona :) Zwycięzcą konkursu serdecznie gratuluję :)
    Zapraszam do mnie na nowy post !:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przydałby mi się taki korektor do lakieru. :D

    OdpowiedzUsuń
  40. O ten produkt byłby idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. nie słyszałam nigdy o tym i jest to pierwszy taki artykuł który czytam, przydałby mi się na pewno, zresztą jak każdej kobiecie, myśle że jest to świetna alternatywa, pokłony dla pomysłodawcy :) Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  42. To zdecydowanie cos dla mnie! Zawsze jak maluje paznokcie to maluje wszystko tylko noe to co trzeba (pewnie dlatego ze zawsze robię to na kolanie No żale cóż...) :p

    OdpowiedzUsuń
  43. Zdecydowanie produkt dla mnie! Nigdy nie potrafię pomalować wszystkich paznokci bez wyjechania na skórki i popełnienia błędów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny gadżet do torebki. Coś dla mnie :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje ;)

    Korektor to bardzo przydatny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  46. haha jak napisałaś korektor do paznokci to nie miałam pojęcia o co chodzi :) pierwsze słyszę o takim wynalazku, ha ! :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie słyszałam o takim kolektorze :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo lubię używać tych korektorów, nie muszę się już więcej bawić z wykałaczką i watką :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Coś takiego by mi się przydała, bo dosyć często zdarza mi się pomalować skórki ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nigdy nie miałam korektora do lakieru! Muszę naprawić ten błąd:)

    OdpowiedzUsuń
  51. chyba taki korektor by się u mnie nie przydał

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam ten korektor, ale mnie bardzo szybko wysechł i ma trochę zbyt grubą końcówkę , żeby dokładnie nim usunąć lakier z drobnych szczelin , dookoła paznokcia

    OdpowiedzUsuń
  53. Taki korektor bardzo by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratulacje. Korektor to bardzo dobre rozwiązanie:)

    OdpowiedzUsuń
  55. też mam, ale taki najtańszy hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam taki korektor, jakiś no-name. Świetnie się sprawdza, jak gdzieś wyjadę na skórki, choć zdarza mi się, że zapomnę go wyciągnąć jak robię manikiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Taki gadżet przydałby się u mnie ale jestem zbyt leniwa aby sę po niego wybrać, albo zapominam :D
    zapraszam http://headintheclouuuds.blogspot.com/
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Przydatny gadżet :-) Gratuluję szczęśliwcom ;-)

    OdpowiedzUsuń
  59. bardzo ciekawy produkt :) musze się chyba w taki zaopatrzyć ;d
    Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajny pomysl z tymi wymienianymi koncowkami :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajnie że ma końcówki, po czerwonym lakierze chyba nic nie możnaby z taką końcówką zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  62. Nigdy nie używałam czegoś takiego, może warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  63. zapowiada się ciekawie :) przydatny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !