piątek, 18 grudnia 2015

Evree | Gold Argan | Przeciwzmarszczkowy krem do twarzy 50+

W dzisiejszym poście chcę się z Wami podzielić opinią ostatniego już kremu marki Evree. Jest to produkt przeznaczony dla kobiet od 50-tego roku życia, który ma działać przeciwzmarszczkowo. Czy wywiązuje się z tego zadania ? Ciekawych zapraszam do dalszej części posta. :)


przeciwzmarszczkowy krem do twarzy, skora dojarzala - pielegnacja



OPIS PRODUKTU

Nie wyręczaj swojej skóry. Obudź jej wrodzoną moc z zaawansowanymi technologicznie formułami kremów do twarzy evrée®.
Półtłusta, bogata w składniki odżywcze konsystencja i klasyczny, wyrafinowany zapach.


SKŁADNIKI AKTYWNE:
  • olejek arganowy
  • tocopherol
  • kwas hialuronowy
DZIAŁANIE:
  • wygładza i spłyca zmarszczki
  • aktywnie regeneruje i odżywia
  • stymuluje odnowę skóry

Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




Produkt znajduje się w tekturowym kartoniku, na którym znajdziemy sporo ciekawych informacji. Pudełko od nowości zabezpieczone jest w całości folią - mamy więc gwarancję, że produkt jest świeży, pełnowartościowy i nikt przed nami go nie otwierał. We wnętrzu kartonika w specjalnej wkładce skrywa się szklany słoiczek o poj. 50ml. Po zdjęciu pokrywki czeka nas kolejna niespodzianka - zabezpieczenie zawartości w postaci sreberka. Produkt posiada treściwą, gęstą konsystencję o przyjemnym, niezbyt mocnym zapachu. 




Skóra wraz z wiekiem traci jędrność - staje się wiotka, pozbawiona blasku, a my kobiety chciałybyśmy wyglądać pięknie w każdym wieku. Dlatego też zaopatrujemy się w różne cuda, które mają za zadanie poprawić nieco owal twarzy i upiększyć wygląd skóry. Czego więc można spodziewać się po kremie Argan Gold ?




Na test kremu zdecydowała się moja mama, która jest posiadaczką suchej skóry. Stosuje go regularnie od 2 miesięcy rano i wieczorem. Krem jest trochę gęstawy i tępy w rozprowadzaniu, więc lepiej małymi porcjami wklepywać go w skórę. Całkiem szybko się wchłania, pozostawiając po sobie delikatną poświatę. Cera po jego użyciu staje się wyraźnie nawilżona, gładka oraz miła w dotyku. Dodatkowo ma zapewniony komfort od rana do wieczora. Kosmetyk delikatnie ujędrnia skórę, ale niestety głębokich zmarszczek nie rusza. Ma jedynie wpływ na te mniejsze linie, które się jeszcze nie utrwaliły - bowiem stają się one delikatnie wygładzone i mniej widoczne. :) Produkt nie pogarsza stanu skóry - nie zapycha oraz nie uczula.



 Z innymi produktami możecie zapoznać się odwiedzając stronę Evree.
(wystarczy kliknąć w poniższy baner).
 

92 komentarze:

  1. Dałaś mi pomysł na prezent dla mamy , na pewno się ucieszy. Produkt wydaje mi się ciekawy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/ Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma co się łudzić ,żaden krem nie usunie nam wszystkich zmarszczek :) Zawsze jednak możemy próbować spłycać tak jak piszesz te "świeże" i taki mam plan na swoje 50 + , póki co jeszcze takich kremów nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem przyjemnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy będę na zakupach myślę, że go kupię mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda zachęcjaąco
    krem w sam raz dla mojej mamy

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio głośno o tej marce, ja mam olejek i czekam aż zużyje inne. Jestem ciekawa czy są siebie warte

    OdpowiedzUsuń
  7. zupełnie nie dla mnie i nie wiem też czy moja mama byłaby zadowolona, za to na ten dla młodej skóry z chęcią się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię różaną wersję, jest bardzo wydajna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma co wymagać redukcji głębszych zmarszczek.. dobry kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może podaruję go mojej babci pod choinkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się ciekawy, nie wiem czemu wiele osób myśli, że jak się ma 30 lat to nie można używać kremu 50+, a często są one mocniejsze, przez to lepsze. Napis na kartoniku to sugestia, że przeciętna kobieta w tym wieku będzie zadowolona z tego kremu. Ja sama mam w planach zakup czegoś dla dojrzałej kategorii wiekowej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo słuszna uwaga!

      Usuń
    2. Dokładnie :)) Też nie sugeruje się tym wiekiem na pudełkach tylko bardziej do czego jest i co ma w składzie ;)) Wiadomo, że krem cudów nie zdziała, ale dobrze że działa choć na mniejsze, zawsze już coś :))

      Usuń
    3. zgadzam się :) ja nigdy nie patrzę na te wyznaczniki wiekowe :)

      Usuń
    4. zgadzam się :) ja nigdy nie patrzę na te wyznaczniki wiekowe :)

      Usuń
  12. Na razie staram się zapobiegać powstawaniu zmarszczek, a nie je zwalczać, więc produkt nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. moja mama z pewnością byłaby z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio moja mam dostała fajny krem z asianstore polecam ;D

    Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten krem też testowała moja mama i ma podobne zdanie o nim, jest tępy i bardziej przypadła jej do gustu wersja 40+

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak skończy mi się krem z YR to nie wiem na co się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mojej mamie też na pewno by się spodobał .

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam o nim bardzo dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja z kolei dużo o tej firmie ostatnio czytałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. musi być dobry, polecę mamie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mojej mamie na pewno by się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  22. pomyślę nad takim zakupem dla mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Muszę się przyjrzeć tej marce zaciekawiła mnie. Mama już prezent ode mnie ma ale może dla cioci by się przydał:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba kupię go mamie pod choinkę:) (kliknięte;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kuszą mnie te kremy :) Z Evree mam olejki do ciała i kremy do stóp i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Może mojej mamie by pasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja mama nie była zbyt z niego zadowolona, głównie przez konsystencję. Zużyła go do stóp...

    OdpowiedzUsuń
  28. Produkty Evree są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Może bym kupiła swojej mamie pod choinkę, hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  30. Evree ma całkiem fajne kosmetyki muszę przyznać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. No to muszę się rozejrzeć, bo prezentu dla mamy jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam produkty z olejkiem arganowym :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla mojej mamy idealny:D miłego weekendu:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Testowałam ten 25+ i jestem bardzo zadowolona z tego kremu

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię silnie działające kremy dla starszych pań. Niestety czasem zapychają także muszę być ostrożna!

    OdpowiedzUsuń
  36. nie miałam niestety kremów do twarzy z Evree...

    OdpowiedzUsuń
  37. hm nei znam firmy ale zaciekawił mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Do tego wieku mi daleko:) Ale może kupię mamie;)

    OdpowiedzUsuń
  39. nie wiem ale jakos jestem anty do tej firmy ;) zapraszam na rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Chyba skuszę się na niego jako prezent dla babci lub teściowej :) sama jestem zadowolona z produktów tej marki :) więc moi bliscy również powinni ją poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Raczej nie mój przedział wiekowy, ani mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Stosuję z tej serii krem +20 i jestem całkiem z niego zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  43. Kremy tej firmy kuszą mnie od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Evree ma bardzo ciekawy asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam Evree, miałam olejek różany i krem do rąk -świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  46. coś jednak działa, skoro wpływa na drobne zmarszczki, czyli najlepiej kupić go na pierwsze oznaki starzenia

    OdpowiedzUsuń
  47. Czuję, że i moja mama by go polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja na razie znam tylko ich szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie zawsze sugeruję się wiekiem, który widnieje na opakowaniu. Bardziej zwracam uwagę, na to co w danym momencie potrzebuje moja skóra.

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam zamiar przetestować młodszą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Stoje przed jego testami :) szkoda, ze ma tępą konsystencję, jednak przekonuje mnie szybkie wchłanianie z leciutką powłoczką.

    OdpowiedzUsuń
  52. Firma ostatnio bardzo popularna. Niestety osobiście nie używałam kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  53. Oj coś dla mojej mamciś ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo mnie interesują te kremy Evree :) a o tym pomyślę dla mojej mamy ;))

    OdpowiedzUsuń
  55. Produkt raczej nie dla mnie ale mojej mamie chętnie sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Produkt nie dla mnie :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  57. Niestety nikt w mojej rodzinie nie jest w tym przedziale, muszę poszperać w poszukiwaniu innego.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  58. The pictures are great! Have a nice weekend, dear:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja w sumie nie patrzę na kategorie wiekowe napisane na kremach i nie kieruje się tym zbytnio. Nie przeszkadzałoby mi stosowanie kremu 50+ i myślę, że chętnie bym go stosowała :D Co do kremów evree to czytałam kilka pochlebnych opinii i na pewno któregoś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  60. W pierwszej chwili pomyślałam że sama testowałaś ten krem. Na szczęście nie ;p Ogólnie to nie wierzę w jakieś super działanie kremów przeciwzmarszczkowych ale ważne że dobrze nawilża i zmniejsza widoczność małych pajączków.

    OdpowiedzUsuń
  61. W pierwszej chwili pomyślałam że sama testowałaś ten krem. Na szczęście nie ;p Ogólnie to nie wierzę w jakieś super działanie kremów przeciwzmarszczkowych ale ważne że dobrze nawilża i zmniejsza widoczność małych pajączków.

    OdpowiedzUsuń
  62. Eh prezent do mamy już mamy :P Ale to nic! W styczniu ma urodziny xD

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja się z olejkiem arganowym nie lubię, moja mama też :)

    OdpowiedzUsuń
  64. nie miałam jeszcze produktu tej marki, ale może za niedługo na coś się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo lubię kosmetyki z kwasem hialuronowym i olejkiem arganowym więc myślę, że ten krem by się u mnie sprawdził :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  66. ciekawy produkt :)
    klikniesz w link do koszuli ? :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  68. nie miałam jeszcze styczności z tą marką

    OdpowiedzUsuń
  69. Chyba nie wynaleziono jeszcze kremu, który radziłby sobie z głębokimi zmarszczkami. Nie miałam jeszcze okazji stosować produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  70. U mnie najlepiej sprawdził się 30+ a 50+ też testuje moja mama i ma podobne odczucia do Twojej

    OdpowiedzUsuń
  71. Ostatnio z Evree używam kremu do rąk jest fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo ciekawy, pewnie mojej mamie by się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !