wtorek, 8 grudnia 2015

Remington - Prostownica PROtect S8700

Każda z nas jest inna, ale łączy nas ten sam problem. Kobiety z prostymi włosami marzą o falach bądź lokach, zaś kręconowłose chciałyby zachwycać prostymi pasmami. W odpowiedzi na nasze potrzeby powstały urządzenia, za pomocą których możliwe jest stworzenie wymarzonych fryzur. W związku z tym pragnę Wam przedstawić nowość - prostownicę PROtect S8700 firmy Remington. Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej - zapraszam do czytania.




OPIS PRODUKTU

Zaprojektowana tak, aby była bezpieczna dla włosów (68% mniej uszkodzeń w porównaniu ze zwykłą prostownicą*), ta prostownica nawilża włosy i zapewnia najwyższą, profesjonalną jakość połączoną z ochroną włosów przed uszkodzeniami powodowanymi wysoką temperaturą – a wszystko dzięki innowacyjnej technologii HydraCare. Dzięki niej włosy otulane są chłodną mgiełką, co sprawia, że podczas prostowania nagrzewają się w mniejszym stopniu, dzięki temu Ty możesz stylizować włosy jednocześnie je chroniąc.


Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




Produkt otrzymujemy zapakowany w elegancki kartonik, którego szata graficzna zdecydowanie przyciąga ludzie oko i wzbudza zainteresowanie. We wnętrzu opakowania znajduje się zafoliowany sprzęt wraz z instrukcją obsługi oraz etui. Dołączony pokrowiec jest bardzo starannie wykonany i wygląda solidnie. Posiada wydzieloną kieszonkę na urządzenie oraz zaraz obok okrąg na rzepy, w którym swobodnie możemy zapiąć kabel. Etui dodatkowo zamykane jest na klips magnetyczny. 




Prostownica PROtect S8700 wykonana została z najwyższej jakości materiałów. W oczy rzuca się ciekawa konstrukcja oraz dbałość o detale. Wyjątkowość tego urządzenia polega na tym, że zostało ono wyposażone w technologię HydraCare. Aby z niej skorzystać, wystarczy napełnić zbiorniczek wodą destylowaną i nacisnąć odpowiedni przycisk. Podczas stylizacji zacznie wydobywać się chłodna mgiełka, która nawilża włosy i zapobiega ich nadmiernemu nagrzewaniu.




Warto również wspomnieć, że w prostownicy zastosowano płytki Advanced Ceramid, wzbogacone keratyną, olejem arganowym oraz olejem z orzeszków makadamia. Dzięki takiemu rozwiązaniu włosy stają się bardziej wygładzone, wyglądają zdrowo i lepiej odbijają światło. 




Płytki nagrzewają się bardzo szybko, zajmuje to zaledwie 15 sekund. To dodatkowy atut, szczególnie dla osób, które się spieszą i cenna jest każda zaoszczędzona sekunda. Prostownica posiada obrotowy kabel, który ułatwia manewrowanie urządzeniem i nie plącze się podczas pracy.




Przyznam szczerze, że rzadko sięgam po ten rodzaj urządzeń, bo z natury mam przecież niemalże proste włosy. Jednak do ideału dużo im brakuje i wówczas taki sprzęt okazuje się bardzo przydatny. Nie od dziś wiadomo, że prostownicą nie tylko wyczarujemy gładką taflę, ale również piękne loki. Tak więc można by rzec, że jest to sprzęt typu 2w1.



Zaciekawiona innowacyjnością urządzenia ochoczo przystąpiłam do testów. Z 5 stopniowego zakresu temperatur zdecydowałam się na optymalną - 170st. Miałam już kiedyś doświadczenie z tańszą prostownicą mojej siostry, więc nieco obawiałam się zniszczeń, które mogłabym zafundować moim włosom. Mimo wszystko postanowiłam zaufać temu wynalazkowi i... nie zawiodłam się. :)



Prostownica gładko sunie po włosach, nie szarpiąc ich i nie wyrywając. Za sprawą długich, 110mm płytek możemy prostować większe pasma, dzięki czemu cała stylizacja zajmuje dosłownie kilka minut. Za jednym pociągnięciem uzyskujemy w pełni zadowalające efekty. Z wykorzystaniem funkcji HydraCare włosy otulone są chłodną mgiełką, mniej się niszczą i wyglądają zdrowo. Co ciekawe - nie są wysuszone, lecz sprawiają wrażenie nawilżonych. Pozostają miękkie w dotyku oraz elastyczne, a do tego rzeczywiście bardziej błyszczą i są podatne na układanie. Oczywiście żeby nie być gołosłowną postanowiłam pokazać Wam efekty na przykładzie mojej siostry, która z natury ma włosy lekko kręcone, ale niestety nie jest włosomaniaczką. Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale  były one wykonywane w sztucznym oświetleniu. Efekty oceńcie same, może nie widać tego na fotkach, ale włosy po stylizacji wizualnie prezentowały się dużo lepiej niż w pierwotnej formie.

przed / po


Nie byłabym sobą, gdybym nie wypróbowała prostownicy do lokowania włosów. To zadanie jest nieco trudniejsze i wymaga wprawy, szczególnie u początkujących w tym temacie. Osiągnięcie wymarzonych loków wymaga dużo poświęcenia, czasu i ćwiczeń. Efekt końcowy jaki osiągniemy zależy od ułożenia pasm w urządzeniu. Kluczową rolę odgrywa również temperatura, bowiem najlepsze i najszybsze efekty powstają przy ustawieniach na 230st. Poniżej przykładowe zawijaski przy użyciu prostownicy Remington PROtect.




Podsumowanie : Według mnie prostownica PROtect S8700 marki Remington to świetny wynalazek. Idealna opcja dla osób, które w krótkim czasie chcą szybko wyprostować włosy i uzyskać efekt gładkiej tafli. W pełni spełnia swoje zadanie i nie zawodzi. Z tej linii marzy mi się również lokówka i mam nadzieję, że w najbliższym czasie trafi w moje ręce. :) Polecam.


Słyszałyście o prostownicy PROtect ? Miałyście z nią do czynienia ?


80 komentarzy:

  1. Mikołaju, Mikołaju 🎅 czy Ty to widzisz? Akurat przydałaby mi się nowa :-) ma fajny kształt a i loczki wyszly ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzedam ową prostownicę (użyta aż 2 razy) przez niedługi czas.

      Usuń
  2. Mikołaju, Mikołaju 🎅 czy Ty to widzisz? Akurat przydałaby mi się nowa :-) ma fajny kształt a i loczki wyszly ładnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie rozważam zakup prostownicy :P w końcu po kilku latach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym prostowała nadal włosy na pewno bym chciała ją i to baaaaardzo mocno :)
    Piękne masz włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki prezent chcę znaleźć pod choinką :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam właśnie prostownice z remingtona i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam prostownic od roku...na dodatek mam krótkie włosy ,więc nie mam za bardzo co kręcić,ale słyszałam o całej linii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od kilku lat mamy prostownice Ramington i nada świetnie się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam również Remingtona i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo spodobała mi się ta prostownica, fajnie wygląda i tyle ciekawych funkcji
    ja czasem prostuję włosy ale tylko z przodu po bokach, bo teraz ścięłam,więc tył sobie "roztrzepuję" ;)
    ile ta prostownica kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie remington24.pl obecnie jest w promocji i można ją kupić za 255zł :)

      Usuń
    2. no to jeszcze nie aż tak sporo

      Usuń
  11. Dizajn prostownicy jest rewelacyjny! :)
    Rzadko teraz sięgam po prostownicę, ale jeżeli się zdecyduję, to zawsze ustawiam ją na 150 stopni. Nawet loki robię w takiej temperaturze, bo jest mi ich szkoda katować dwustoma stopniami :P

    OdpowiedzUsuń
  12. mam prostownicę z Remingtona i bardzo polecam, mam ja chyba juz 3 rok i daje super efekty zarówno w prostowaniu jak i w kręceniu :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale się świetnie prezentuje, pięknie ci włoski błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Remington ma fantastyczne produkty, moja prostownica tej marki ma już z 10 lat a może i więcej działa rewelacyjnie i nie mam do niej zastrzeżeń, nowsze modele pewnie są jeszcze fajniejsze

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny sprzęt

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojoooj... myślę, że pod moją choinką czuła by się świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne włoski, jak zawsze <3 Ja mam proste, jak druty, także mam maszynę do fal za to :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna prostownica;) Moja jest już stara i rzadko jej używam bo jednak niszczy włosy, ale ta wygląda mega ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widocznie jestem jakimś odchyleniem od normy bo w życiu nie zamieniłabym swoich prostych włosów na kręcone. Może dlatego, że mama ma loczki i widzę ile z nimi problemów. ;)
    Obserwuję i pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta prostownica to jest naprawdę przełom w stylizacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja juz raczej wolę nic przy włosach nie majstrować. A włosy masz piekne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam produkty Remingtona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Włosy bardzo rzadko prostuję ale bardzo ciekawi mnie ten model i może z nim bym częściej prostowała swoje kosmyki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ładny efekt na włosach :) też używam prostownicy tej firmy i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  25. właśnie myślę nad zakupem jakiejś prostownicy z Remingtona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam Remingtona i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O, ładnie kręci, zastanawiałam się czy przy takich dość szerokich płytkach da sobie radę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie używam prostownicy, ale u Ciebie dała bardzo naturalny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prostownicy jak dotąd nie używałam, ale ostatnio taka myśl mi chodzi po głowie czy nie spróbować jej użyć?

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje włosy są proste z natury, więc nie korzystam z prostownicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. a ja używam prostownicy ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam także prostownice z Remingtona, ale coś tam Slim i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    http://beautypiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. a ja mam zamiar kupić lokówke z Babyliss, najgrubszą ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie słyszałam :)
    Teraz na rynku jest tyle tych wszystkich wersji, że ciężko być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sam wygląd tej prostownicy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  36. muszę Ci trochę popsuć humor, wczoraj wybierałam i kupowałam prostownicę, byłam nastawiona na Remingtona, jakie było moje rozczarowanie, kiedy dowiedziałam się, że firma ta za taką cenę nie oferuje nic super a płacimy tylko za markę, oczywiście jako marketingowiec to rozumiem. Ale bardzo mnie zdziwiło, kiedy pokazywano mi prostownice mało znanych firm, w niższej cenie a o wiele lepeszych funkcjach, tym sposobem sporo zaoszczędzam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi prostownica jest nie potrzebna, chciałabym mieć kręcone... ale za to mojej mamie tak, świetnie wygląda
    Zapraszam na nowego posta
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam od nich lokówkę i jestem bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj przydałaby mi się taka prostownica! :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Loki wyszły naprawdę niezłe. Jestem pod wrażeniem tej prostownicy.

    OdpowiedzUsuń
  41. świetnie się prezentuje ta prostownica :) I efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne loki robi! :-) Ja dostałam prostownicę Remingtona na urodziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow, the product is simply amazing!:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny efekt, moja narazie jeszcze hula więc nie szukam, za to szukam syszarki bo moja już pada powoli :p

    OdpowiedzUsuń
  45. Twoje włosy Mnie zachwycają!!!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna prostownica :)
    Ale ja nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. A ja właśnie poszukiwałam idealnej prostownicy.. i oto ona :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładny efekt :-) Nie pamiętam kiedy ostatnio używałam prostownicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja mam PHILIPS PROCARE KERATIN HP8361/00 i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie prostuję, ale jakby mnie naszło to by się przydała porządna prostownica :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Prostownica dobra rzecz ...tylko większość niszczy włosy :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Parę lat temu kupiłam prostownicę, ale uzyłam jej tylko kilka razy. Nie lubię u siebie efektu przylizanych włosów, loków nie dało się nia zrobić. Pelen zachwyt nad Twoimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  53. o właśnie musze się skusić na jakąś nowa prostownicę, może ta :D

    OdpowiedzUsuń
  54. moja prostownica powoli dogorywa, niedługo pewnie będę rozglądać się na nową, może akurat za tą;)

    OdpowiedzUsuń
  55. ja na nią czekam 2 miesiące...

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja wlasnie szukam swojej prostownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Rzadko prostuje włosy, ale nowa prostownica by mi się przydała:) A ta wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo lubię tą firmę :) Prostownicy od nich nie miałam, ale posiadam depilator :)

    OdpowiedzUsuń
  59. czaję się na inną prostownicę tej firmy, ale ta wydaje się również ciekawą propozycją ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jeśli prostownica to tylko remington ;) a ta wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajnie wygląda ;) Ja mam lokówkę z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Moja prostownica wyzionęła ducha, taka właśnie by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Pięknie się prezentuje ale nie używam prostownic, ani lokówek do włosów bo mam już i tak słabe i zniszczone :((
    ________________________________

    Zapraszam wszystkich na azjatycko- naturalne rozdanie!
    http://sweetrecipee.blogspot.com/2015/12/pierwsze-azjatycko-naturalne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Wygląda fajnie. Jednak dla mnie to urządzenie zbędne. Nie prostuję włosów prostownicą już od kilku lt. I do brze mi z tym.

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie bardzo rozumiem jak płytki można wzbogacić o składniki organiczne. Rozumiem, jakby dołączone było jakieś serum czy coś w tym stylu, ale jak technologicznie można wzbogacić materię nieorganiczną o składniki organiczne, aby te się w niej zachowały? Zupełnie mnie to nie przekonuje. Prostownica jest ładna i fajna, ale wydaje mi się, że obietnica nawilżania włosów jest trochę na wyrost, bo przecież płytki są gorące, a to z definicji będzie włosy wysuszało. Para może minimalizować ten efekt, ale jednak nie zapobiegnie całkowicie wysuszaniu czy niszczeniu włosów.

    OdpowiedzUsuń
  66. Jaka świetna!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetna prostownica! Pierwszy raz słyszę o mgiełce wypuszczanej przez takie urządzenia, świetne rozwiązanie :)
    Pozdrawiam

    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Ooooo prezentuję się świetnie. Chyba muszę napisać list do Mikołaja.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  69. Uwielbiam prostownice remingtona, w sumie moja ma już trochę lat więc można by zastanowić się nad kolejną :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Wow, taka prostownica to cudo techniki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Moja prostownica z firmy Philips już pomału się kończy i szukałam jakiegoś nowego, wartego uwagi urządzenia.. :)
    Zainteresowałaś mnie tą recenzją :)

    Chciałam mimo wszystko i tak wziąć jakąś pożyczkę na kosmetyki i inne więc nawet jej cena mi aż tak nie przeszkadza.. :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !