czwartek, 10 grudnia 2015

Miesiąc z Hairvity : Zdrowe włosy pełne witamin ! + WYNIKI KONKURSU Z DELIA COSMETICS

Moja miesięczna przygoda z Hairvity już dobiegła końca. Jak prezentowały się włosy zanim rozpoczęłam kurację możecie zobaczyć TUTAJ. Dziś nadszedł czas na podsumowanie i przedstawienie moich wrażeń. Jeśli jesteście zainteresowane - zapraszam do dalszej lektury. :)





 OPIS PRODUKTU
Odżywki nakładane na włosy to już przeszłość. Medycyna zrobiła krok naprzód. Zrób go i Ty - postaw na Hairvity – zestaw specjalnie dobranych mikroelementów i witamin, które zagwarantują Ci mocne i gęste włosy.
Jego działanie zostało potwierdzone przez kobiety na całym świecie: włosy użytkowniczek stały się zdrowsze, bardziej lśniące, grubsze, dłuższe i łatwiejsze do ułożenia. Preparat Hairvity ograniczył również proces ich wypadania.


Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.





Produkt zapakowany jest w prostokątny, tekturowy kartonik. Na opakowaniu znajdziemy takie informacje jak skład, obietnice producenta, opis stosowania, itp. Po otwarciu pudełka widzimy plastikowy słoiczek ze srebrną metalową zakrętką, w całości zalakowany folią. Mamy więc pewność, że otrzymujemy produkt nowy i pełnowartościowy. Po odkręceniu nakrętki czeka nas kolejna niespodzianka, mianowicie otwór zabezpieczony jest dodatkowo foliowym wieczkiem, więc należy zerwać zabezpieczenie, aby dostać się do środka. Gdy to już uczynimy, naszym oczom ukazują się niebieskie kapsułki, oznaczone logo producenta. Ich zapach nie należy do przyjemnych, mnie i mojemu mężowi kojarzy się z paszą dla kurcząt. Brzmi dziwnie ? Może, ale warto się przemóc, jeśli kuracja ma przynieść pełną moc efektów dla zdrowia włosów. W opakowaniu mieści się 60 sztuk, które wystarczają na 30 dni suplementacji.





Zalecana dawka dzienna to 2 kapsułki, które należy stosować po posiłkach. Ja łykałam je od razu po śniadaniu, bo dawkując sobie jedną rano, a drugą na wieczór, mogłabym po prostu o nich zapomnieć. Tabletki są sporych rozmiarów, ale dzięki śliskiej powłoczce nie miałam absolutnie żadnych kłopotów z ich połknięciem. Po kilkunastu minutach od zażycia zaczęło mi się nimi odbijać, ale stan ten utrzymywał się jednie przed krótki czas - około godziny, po czym wszystko wracało do normy. Nie odnotowałam żadnych innych rewolucji żołądkowych z ich strony.




Zdecydowałam się na suplementację, ponieważ przez ostatnie miesiące walczyłam z wypadaniem włosów i najzwyczajniej w świecie chciałam odbudować straty. Po miesięcznej kuracji zauważyłam głównie wzmocnienie włosów, przez co mniej wypadają. Podczas czesania ich po myciu widzę zdecydowanie mniej pojedynczych włosów na szczotce TT, co wywołuje uśmiech na mojej twarzy. Pojawiło się też spore grono babyhair, więc plan zagęszczenia czupryny również się powiódł. Jeśli chodzi o wpływ kapsułek na całkowity wygląd włosów to ciężko mi się odnieść, jednak nie dajcie się zwieść. Pamiętajcie, że tabletki mają wpływ na wyrastające włosy, a nie na ich martwą część. Nie sądzę więc, że mógłby coś zdziałać w tej kwestii, przynajmniej ja nie widzę różnicy. Przyrost jaki uzyskałam po miesięcznej kuracji to 2 cm, więc obecna długość moich włosów wynosi 50cm. Suplementacja przyczyniła się również do szybszego wzrostu paznokci - przyznam szczerze, że musiałam je często piłować, bo szybko stawały się zbyt długie. To tyle z mojej strony. 


Czy warto się skusić na Hairvity ? Oceńcie same, ja jestem zadowolona :)






WYNIKI KONKURSU Z DELIA COSMETICS 

Tradycyjnie pragnę podziękować wszystkim osobom biorącym udział w konkursie. Zestawy kosmetyków do makijażu trafiają do :
blog - Długie Włosy
Facebook - Kasia Kot

Gratuluję i zapraszam na kolejne konkursy, które pojawią się już wkrótce :)
Dziewczyny, czekam na Wasz kontakt do 12.12.2015r. poprzez wiadomość na Facebooku.

58 komentarzy:

  1. Ciekawią mnie te suplementy, ale od stycznia abo lutego chciałabym zacząć przygodę z Vitapilem. Może kiedyś sięgnę po hairvity ze względu na zagęszczenie włosów i zniwelowanie problemu z wypadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam tego produktu :(
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiła mnie ta kuracja, warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa jest ta kuracje:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ten suplement i chcę kiedyś go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, ze jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dziewczynom! Ciekawy specyfik :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych suplementów, zazwyczaj na włosy sięgam po Revalid.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takich suplementów jeszcze nie zażywałyśmy :)
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten suplement na swojej liście, więc prędzej i później je poznam ;)
    Gratuluję zwyciężczyniom ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie brak systematyczności, nie znoszę połykać takich wielkich piguł :C

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem efektów :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo słyszę o tej kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasami trzeba się wspomóc :P

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe jaki byłby wpływ na włosy już wyrastające dzięki tej kuracji

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku,ale super niespodzianka!!! Dziękuję serdecznie ;*** Już piszę na fb :) A co do samej kuracji bardzo mnie ciekawi już od dłuższego czasu, pierwszy raz widziałam ją na Instagramie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chcę kupić właśnie jakieś suplementy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już dawno nie brałam nic na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O, nie słyszałam nigdy o tej marce :) Nie biorę raczej suplementów, więc raczej się nie skuszę ale fajnie że u Ciebie się sprawdziły ;)
    ________________________________
    Zapraszam wszystkich na azjatycko- naturalne rozdanie!
    http://sweetrecipee.blogspot.com/2015/12/pierwsze-azjatycko-naturalne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ha. Czekałam na tą recenzję. Kurcze, chyba się zdecyduje, bo ostatnio jestem bezradna jeśli chodzi o wypadające wlosy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ostatnio całkowicie zrezygnowałam z suplementacji i staram się przemycić jak najwięcej drogocennych składników w jedzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zrezygnowałam z suplementów, bo na mnie nie działają. Lepsze efekty przynosi dostarczanie witamin i składników w napojów i pokarmów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekałam na recenzje tego suplementu. Fajnie, że u Ciebie się sprawdziło sama z niego skorzystam :-)
    Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam jeszcze takich suplementów. Jestem ciekawa jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nie stosowałam tego rodzaju suplementów, może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietny przyrost i super ze udalo sie przystopowac wypadanie, a i bejbiki sie pojawily :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny suplement - Kochana wzywam Cię do pomocy - wiesz do czego ;)
    No i na mnie również możesz liczyć tylko czekam na nowe wishlisty u Cb :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest baby hair, więc jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi niestety zawsze brakuje systematyczności w braniu jakichkolwiek suplementów :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie jakoś nie przekonują, ale może są dobre.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie lubię dużych tabletek :(

    Zwyciężczyniom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam w planach wypróbowanie tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ostatnio udało mi się wygrać taką kurację więc jestem ciekawa co u mnie zdziała :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sporo osób je zachwala! I mnie bardzo ciekawią, bo mam coraz gorzej na głowie. Autentycznie zaczynam myśleć, że będę musiała niedługo nosić perukę. Zapewne jakbym mogła sobie pozwolić na taki wydatek to bym zainwestowała w ten suplement! Włosy skróciłam już o więcej niż połowę- miałam za pas, teraz za łopatki- niestety nic to nie dało. Dalej idą, a raczej lecą w złym kierunku. Jest fatalnie, modlę się, abm kiedyś odzyskała moje zdrowe włosy......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę to ostatnio bardzo dużo osób ma takie problemy. Ciekawe czym to jest spowodowane.

      Usuń
  35. Ja też je właśnie testuję i dobijam do 3 tygodni. Przede mną jeszcze ponad miesiąc kuracji ponieważ mam 2 opakowania :) Zobaczymy czy zadziałają i na mnie. Mam poważne problemy z wypadaniem włosów więc liczę na sukces. Wydaje mi się że teraz jest odrobinkę lepiej niż było ale spektakularnych efektów jeszcze nie odnotowałam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubie preparaty, ktore pomagaja wlosom od srodka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jak robi baby hair to znaczy że działa:)

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawy suplement
    no i gratuluje zwycięzcom

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię takie specyfiki, zawsze staram się coś takiego stosować.
    klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja jestem bardzo ostrożna jeśli chodzi o takie suplementy.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak na razie nie mam większego problemu z włosami, jednak z pewnością bym się zdecydowała gdyby mnie to dotyczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja niezmiennie od wielu lat zażywam w okresach wzmożonego wypadania preparat Silica. Miałam kilka podejśc do innych środków, ale albo nie działały, albo źle się po nich czułam (tak też kwalifikuję odbijanie się o którym wspominasz, miałam tak po SkrzypoVicie), dlatego stosuję to, co sprawdzone i skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mnie też wypadają włosy, choć jak je teraz podcięłam jest trochę lepiej, no ale nie wiem czy zdecydowałabym się na suplementację....

    OdpowiedzUsuń
  44. nie łykałam jeszcze suplementów na włosy, chętnie bym spróbwała tego specyfiku :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja kiedyś brałam jakieś tabletki na włosy i niestety nie pomogły :( ciekawe czy te by sie sprawdzily u mnie ;P

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale zaciekawiły mnie te suplementy :)
    Pozdrawiam!

    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Lubię kuracje na włosy, ale wolę np wcierkę z jantaru :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. zglosily sie 2 zwyciezczynie?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !