środa, 3 sierpnia 2016

Yves Rocher - Zmysłowy żel pod prysznic i do kąpieli kokos

Żele do kąpieli marki Yves Rocher to jedne z moich ulubionych, po jakie w ostatnim czasie sięgam. Dziś chcę Wam przedstawić nowego przyjemniaczka, z którym bardzo się polubiłam. Mowa tutaj o zmysłowym żelu o zapachu kokosa. Ciekawych, zapraszam do czytania.





OPIS PRODUKTU

Żel zapewniający przyjemność dla ciała i zmysłów podczas kąpieli lub prysznica. Yves Rocher wyselekcjonowało Kokos, który oferuje skórze subtelne i zmysłowe doznania.
Wybór i połączenie składników roślinnych dokonany w oparciu o ich dobroczynne właściwości. Formuła testowana pod kontrolą dermatologiczną.


Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




Produkt otrzymujemy w przezroczystej butelce, wykonanej z średnio miękkiego tworzywa. Opakowanie wyposażone jest w logowany korek z zamknięciem typu "klik". Po uchyleniu klapki do nosa dociera słodki, otulający aromat, kojarzący się z kokosami. Zapach nie jest mdły, ani męczący. Żel charakteryzuje się średnio-gęstą konsystencją o mlecznej barwie. Oprawa graficzna jest przyjemna w odbiorze i kojarzy się z naturą. Pojemność 400ml trzeba zużyć w ciągu 12 m-cy od otwarcia.




Nie mam prysznica, więc żel zazwyczaj wylewam do wanny pod strumień ciepłej wody. Kosmetyk dobrze się pieni i świetnie radzi sobie z oczyszczeniem skóry. Co więcej - pozostawia ją czystą, odświeżoną, lekko nawilżoną i pięknie pachnącą ! Tak, dobrze czytacie ! Nawet po osuszeniu ciała ręcznikiem, cudowny zapach kokosa zostaje z nami na dłużej. Jeśli chcemy go wzmocnić wystarczy użyć zmysłowego balsamu do ciała o tej samej nucie zapachowej, a nasza skóra będzie pachnieć i kusić jeszcze bardziej. Żel nie uczula oraz nie powoduje wysuszania naskórka, a do tego jest wydajny.





56 komentarzy:

  1. Nie dla mnie. Nie lubię zapachu kokosu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go w zapasach, ale zapach rzeczywiście obłędny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś nie znosiłam kokosa w kosmetykach, teraz mam bzika na jego punkcie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszystko co jest kokosowe :-) musi nieziemsko pachnieć...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię zapach kokosa w kosmetykach więc myślę że bym się polubiła z tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko fajnie, tylko ta firma nie grzeszy dobrym składem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham kokos i uwielbiam żele z YR więc jest to idealne połączenie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym go wypróbowała jesienią, bo na razie wolę owocowe zapachy w żelach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak! Ideał dosłownie :)
    I zgadzam się, że zapach żelu czuć długo długo na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kokos w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię wszystko co kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie miałam żelu z YR:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie ma nic lepszego niż kokos:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałyśmy jeszcze nic z YR ale ten kokos do nas wręcz mówi! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach musi być obłędny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Opis tego żelu zachęcił mnie do zakupów w YR. Za kokosem nie szaleję, jednak myśl o delikatnym zapachu kokosa na ciele po kąpieli jest kusząca;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam produkty z tej firmy ale tego żelu jeszcze nie miałam :-) kochana, czy mogłabyś kliknąć na linki w moim najnowszym poście ?? Będę Ci bardzo wdzięczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam zapachy produktów Yves Rocher :) Kokos musi byc nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wrzuciłam w tym momencie do koszyka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam balsam i wczoraj kupiłam żel, jest duecik będzie zabawa ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę wypróbować, bo uwielbiam kokosowy zapach:) poza tym jest całkiem niedrogi jak za taką pojemność:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapach zapewne jest obłędny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za zapachem kokosa chociaż ostatnio wąchałam go w sklepie i zapach była bardzo przyjemny.Ja się skusiłam ostatnio ma mango ;)

    Dziękuję za odwiedziny i pozostawieniu komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam aż tak bardzo za zapachem kokosa ale jakoś bardzo mnie zachęciłaś do jego zakupienia :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam kokosowe kosmetyki, więc pewnie byłabym z niego zadowolona. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. dzisiaj w szale zakupowym zrobiłam mega zamówienie w ich sklepie internetowym, mają fajną akcję 100 zł zniżki na zakupy powyżej 200 zł :-) obłowiłam się i czekam na kuriera :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Napewno świetnie pachnie :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Kokos... ubóstwiam jego zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Od dawna mam ochotę na coś kokosowego.

    OdpowiedzUsuń
  30. zapach kokosu to jeden z najlepszych jakie są! *.*
    https://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. chcę w najblizszym czasie kupic cos z tej serii YR moze skusze sie na balsam z tej serii;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam kosmetyki z dodatkiem kokosa :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam kokos, więc przydałby mi się ten żel ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę koniecznie wypróbować : )

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam jeden żel z YR i musze przyznać, że mam ochotę na ten. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ostatnio kupiłam sobie ten płyn i jestem z niego bardzo zadowolona <3
    healthyfoodisg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. JA polecam żel od NOVA Kosmetyki seria GoCranberry :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam z tej serii perfum i uwielbiam go, a z żeli miałam ten peelingujacy z mango :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kupiłabym dla samego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kokos to ja uwielbiam :) Z chęcią bym także użyła go jako płyn do kąpieli właśnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię wszystko, co kokosowe, więc pewnie i on by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi ten żel bardzo przypadł do gustu, cudowny otulajacy zapach, bez cienia chemicznej sztuczności

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !