sobota, 19 sierpnia 2017

Adidas Victory League - Woda toaletowa dla mężczyzn

Wybór perfum dla kobiet jak i dla mężczyzn w perfumeriach jest tak ogromny, że można dostać zawrotu głowy na widok tych wszystkich buteleczek, ustawionych na półkach. Powąchanie wszystkich dostępnych perfum trwałoby wieki, dlatego wybierając zapach dla mojego mężczyzny, często wracam do tego, który przywołuje mi masę miłych wspomnień. Mowa tutaj o wodzie toaletowej Adidas Victory League, o której dziś chcę Wam naskrobać kilka słów. Zapraszam do czytania. 







Perfumy tradycyjnie zapakowane zostały w tekturowy kartonik ze złotymi akcentami, z którego dowiemy się jedynie podstawowych info o produkcie. W środku opakowania skrywa się szklana buteleczka o pojemności 100ml posiadająca specjalnie wyprofilowane boki z wypustkami, dzięki czemu wygodnie leży w dłoni i nie wyślizguje się z nich. Pod matowym, logowanym korkiem znajduje się atomizer, który rozpyla wodę toaletową drobną mgiełką. Rozpylacz nie zacina się i pozostaje sprawny do momentu całkowitego zużycia produktu. 


Dostępność :






Adidas Victory Leauge to zapach z niższej półki cenowej, bowiem za flakon 100ml przychodzi nam zapłacić jedynie 28,42zł, np. w drogerii internetowej www.iperfumy.pl Cena jest przystępna, a zapach bardzo przyjemny, orientalno-drzewny. Według mnie to idealna opcja do codziennego stosowania, a właściwie zapach dla mężczyzn pełnych energii, uprawiających dowolną aktywność fizyczną bądź takich którzy nie boją się nowych wyzwań. Victory League jest wyrazisty z lekko słodką nutą zapachową, ale nie duszący, subtelnie rozwija się na skórze. Początkowo jest świeży i intensywny, ale po kilku minutach łagodnieje, dodając mężczyźnie tajemniczości. Niestety zapach chociaż piękny, wymaga kilku psiknięć (2-3) aby został wyczuwalny przez otoczenie. Na skórze utrzymuje się max. 4-5 godzin, natomiast na ubraniach czuć go przez cały dzień. 








26 komentarzy:

  1. Myślę, że mógłby nam się podobać, jednak częściej stawiamy na wodę perfumowaną niż toaletową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojemu chłopakowi, kupiłam kiedyś wodę toaletową z Adidas i była zadowolony ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale mój mąż ostatnio polubił kosmetyki tej firmy - muszę mu polecić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mamy wrażenie, że męskie perfumy utrzymują się znacznie dłużej niż żeńskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój mąż używał ich sto lat temu :) fajna sprawa na siłownię, basen itp :) nacodzień stawiamy raczej na inne marki zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach zdaje się być bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wody Adidas są bardzo fajne, mój chłopak miał wielokrotnie chyba już wszystkie opcje

    OdpowiedzUsuń
  8. Woda toaletowa to zawsze dobry pomysł na prezent :)
    Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie fajne perfumy! Nie wiedziałam, że istnieją w takiej wersji dla mężczyzn.
    Ciekawe jak pachną.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój jakoś nigdy nie był fanem ich zapachów :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś sprawdzałam jakieś wody z Adidasa, ale nie pamiętam które to były wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię zapach wód Adidas i zdarza mi się kupować je mężowi :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo słabo kojarzę zapachy addidasa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje mi sie ze meskie zapachy sa lepsze :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/pastelowa-hiszpanka-boho.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój chłopak lubi wody toaletowe z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałam kiedyś kupić mojemu mężowi ale nie lubi tej marki woli Hugo Bos :-P

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa jestem tego zapachu ;) może akurat sprawię mojemu lubemu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój luby jest wybredny i ciężko aby mu się coś spodobało :D

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię męskie zapachy z adidasa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój ukochany męski zapach! Mam z nim świetne wspomnienia i o zgrozo nawet Diory się przy nim chowają :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !