czwartek, 17 sierpnia 2017

FitComfort - Peelingujący cukrowy balsam do ciała z olejem arganowym i nasionami truskawek o zapachu poziomki

Wiadomo nie od dziś, że jestem ogromną fanką naturalnej pielęgnacji, więc takie kosmetyki poznaję z ogromną przyjemnością, bo wiem że mają duży potencjał, a naszej skórze po prostu nie zaszkodzą, lecz przyniosą jej wiele dobrego. Dlatego dziś chcę Wam przedstawić produkt 2w1, który oprócz właściwości złuszczających dodatkowo pielęgnuje ciało. Poznajcie peelingujący balsam do ciała marki FitComfort. Zaciekawieni ? To zapraszam do dalszej części posta.








Peelingujący balsam do ciała jak to ładnie brzmi, prawda ? :) Jak same widzicie - w przezroczystym pojemniku (200ml) zamknięto peeling cukrowy o ładnym, naturalnym, poziomkowym zapachu. Produkt posiada zbitą konsystencję, w której oprócz cukru znajdziemy również nasiona truskawek, co razem tworzy ciekawy efekt wizualny. Szata graficzna, utrzymana jest głównie w biało-czerwonych barwach i zawiera najważniejsze informacje o kosmetyku, m.in. obietnice producenta, skład, itp. Produkt należy zużyć w ciągu 6 m-cy od pierwszego otwarcia.






Jak na markę FitComfort przystało, w składzie znajdziemy naturalne substancje. Listę INCI otwiera cukier, pozyskiwany z trzciny cukrowej. Tuż za nim znajduje się masło karite (nawilża, natłuszcza, odżywia), olej arganowy (silnie regeneruje i nawilża), poziomka pospolita, olej kokosowy (łagodzi, nawilża, regeneruje) oraz witamina E (hamuje procesy starzenia się skóry) i parfum. Skład jest wolny od konserwantów, parabenów, alergenów i sztucznych barwników.





Peelingujący balsam do ciała polubiłam od pierwszego użycia. Zaskoczył mnie nie tylko swoją wysoką wydajnością, ale również przyjemnym działaniem. Produkt w miarę dobrze przylega do wilgotnej skóry, a jego niewielka ilość wystarcza na złuszczenie sporego fragmentu ciała. To taki rodzaj peelingu, którym raczej nie wyrządzimy sobie krzywdy, jego moc ścierania określiłabym jako średnią. Drobinki ścierające ładnie wygładzają skórę i jednocześnie ją pielęgnują, pozostawiając po sobie delikatną warstewkę ochronną, w efekcie czego ciało jest lekko natłuszczone i zyskuje aksamitną gładkość. Oprócz tego jest również nawilżone, odżywione oraz bardziej napięte. Dzięki regularnie wykonywanym peelingom poprawia się mikrokrążenie w skórze, a substancje aktywne i odżywcze w kosmetykach lepiej się wchłaniają i penetrują w głąb skóry.





33 komentarze:

  1. Zainteresował mnie ten produkt ze względu na obiecujący zapach i skład

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetnie się prezentuje, szkoda, że na stronie nie ma info gdzie można dostać kosmetyki :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się pięknie, zdjęcia bardzo ładne zrobiłaś i troszkę wchodzą w delikatnie zimowy klimat :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuje sie naprawde świetnie, poza tym uwielbiam peelingi cukrowe <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się świetnie, jak i cała marka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Peelingi cukrowe są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo nie znałam tej firmy:) uwielbiam wydajne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym się pewnie w nim od razu zakochała

    OdpowiedzUsuń
  9. własnie szukam jakiegos peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Konsystencja wyglada zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesujący, zarówno z opisu jak i wyglądu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda jak świeży śnieżek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym go powąchała :D Wygląda pięknie, tak jak dziewczyny wyżej piszą - jak śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny :). Ciężko znaleźć kosmetyki, które mają ładny, poziomkowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o nim wcześniej, a chętnie bym go wypróbowała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie próbowałam.
    Wydaje się fajny. Niemalże same plusy.
    Kiedyś się na niego skuszę może.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj muszę się za nim rozejrzeć się.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Sam wyglad jest bardzo zachęcający :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam okazji używać tego peelingu, ale chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuję i zapraszam do mnie :)
      https://bogusiabloguje.blogspot.com/

      Usuń
  21. Rewelacyjny skład, chętnie wypróbowałabym ten peeling :) Nie miałam jeszcze nic z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam peelingi cukrowe dlatego ten jeszcze bardziej mi się podoba :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Na początku posta wydawał się wręcz smakowity, ale potem doczytałam że jest na maśle shea, którego moja skóra nie lubi no i na pewno będzie dla mnie zbyt lekki jeśli chodzi o moc ścierania :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam naturalne kosmetyki, ten ma świetny skład, więc muszę go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzeczywiście wygląda super i też z miłą chęcią bym go wypróbowała. :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam inną wersję i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie jestem do końca przekonana do tego co pani pisze w składzie preparatów FIT Comfort która na pewno nie ma prawa nazywać swoich kosmetyków organicznymi, ponieważ w ich składzie znajduje się benzoesan sodu i kwas benzoesanowy i to już ich dyskwalifikuje co do nazewnictwa Aby uzyskać certyfikat organiczny trzeba korzystać z roślin które były uprawiane na polach które od 20 lat nie widziały nawozów.Uzyskanie certyfikatu produkt organiczny jest bardzo trudne a co dopiero jak w składzie jest benzoesan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, a gdzie w składzie widzisz te substancje ?

      Usuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !