poniedziałek, 11 grudnia 2017

3 rzeczy ze sklepu Rosegal, które muszę mieć !

Przeglądając sklep online Rosegal zawsze coś przyciąga moją uwagę. Teraz przed świętami jest w nim pełno różnych dodatków do domu, ozdób świątecznych i innych gadżetów i tak naprawdę chciałoby się mieć je wszystkie. :) Dziś jednak chcę Wam pokazać 3 rzeczy, które chętnie zamówię w pierwszej kolejności.





Wieszak Sweet Home urzekł mnie od pierwszego ujrzenia. Od dawna rozglądałam się za czymś podobnym, dlatego jako pierwszy ląduje na mojej liście. Może służyć zarówno do wieszania ubrań jak i kluczy. Myślę że w obydwu rolach będzie spełniał się doskonale i muszę się Wam pochwalić, że trafił już do koszyka z zamówieniem. Dam Wam znać czy jest praktyczny jak tylko wpadnie w moje ręce. 




Prążkowane koce również podbiły moje serce. Dostępne są w 4 kolorach i różnych wielkościach, jednak te trzy, które Wam pokazuję najbardziej odpowiadają mi kolorystycznie. Sama myśl o zimie, ciepłej herbacie i ciepłym kocu przywołuje miłe wspomnienia, a nowy kocyk zdecydowanie umilałby mi ponure wieczory. Na ich widok od razu robi mi się cieplej na sercu. :)




Cotton Balls można by uznać za nieco przereklamowane. Mam wrażenie, że ich czas już minął, jednak moja fascynacja nimi wciąż jest taka sama. Sama mam jeden komplet takich kul i jak widzę kolejne wariacje kolorystyczne - serce zaczyna bić szybciej. W sklepie Rosegal dostępne są w kilku różnych wersjach.



Wpadło Wam coś w oko ? :)

Zobaczcie też świąteczne wyprzedaże - Christmas





48 komentarzy:

  1. Mi te kule też się jeszcze nie znudziły:) Niedawno nawet dokupiłam jeszcze jeden komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne dekoracje do domu :) 9,45 27,31 12,89 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że koc taki drogi, ale jest przepiękny! Cotton Balls chyba można u nas już kupić taniej, ale zależy od długości :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kule są super :) Ja jeszcze swoich nie mam :) Jak będę na "Swoim" to takie dodatki też sobie sprawię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie można odmówić im uroku :-) 12,89$ 27,31$ 9,45$

    OdpowiedzUsuń
  6. Koce są genialne! :O

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/12/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chciała te rzeczy:) kule i wieszak rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam słabość do tych kul;) poklikane.
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wieszak super :)mają świetne dodatki/dekoracje do domu, fajnie się przegląda ich stronki :)poklikane

    OdpowiedzUsuń
  10. Cotton ballsów mam dwa sznurki, ale chętnie bym przygarnęła kolejny i te koce! Koce są śliczne i wyglądają na takie milutkie;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Koce i cotton balls to bym przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten wieszak jest uroczy, cotton balls również bardzo fajne:)
    poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Klik kocyk $27.31 :)
    Mam nadzieję, że uda Ci się zamówić te wymarzone rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja także uwielbiam cooton balls :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O prosze jestem w trakcie zamówienia więc na pewno przystanę na tych cotton balls:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  16. no proszę nie widziałam tych kocy piękne są, a cottonballs mam i uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cotton balls są super! Mnie chyba nigdy się nie znudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy wybrałaś. Sama też bym je chętnie przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. kocyki sa super, klik:)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kule też bym chętnie widziała u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie 3 rzeczy z chęcią bym przygarnęła! ;) bombA

    OdpowiedzUsuń
  22. kocyk też bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kkocyki są piekne
    coton bals kupię normalnie w sklepie bo dośc tanio widziałam

    OdpowiedzUsuń
  24. Te kule, to już mi się przejadły :D

    OdpowiedzUsuń
  25. zrobione, dzięki Tobie trafiłam na te koce i wieszak, też muszę zamówić, super

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje cotton ballsy cały czas wiszą w sypialni i cieszą oko 😀

    OdpowiedzUsuń
  27. Koc bardzo podoba mi się podoba. Idealny dla takiego zmarzlucha jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak to fajnie wygląda. Bardzo mi się podobają cottonballsy.
    Zawsze masz świetne pomysły.
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi się Cottony już znudziły :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocyki są cudowne *-*
    Poklikałam ^-^

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja cotton ballsy kupiłam w zeszłym roku w Piotrze i Pawle. Mam je na parapecie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ooo ale fajne te koce, chyba sobie sprawię taki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. No te kule świecące są boskie uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  34. Każda z tych rzeczy mnie zachwyciła. Uwielbiam! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny ten kocyk, aż bym sama taki chciała :D
    Oczywiście po klikane ♥
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja dopiero niedawno kupiłam sobie te kule cotton balls, tyle że stacjonarnie, ale dobrze wiedzieć, że są też na Rosegal, może przy okazji kiedyś skuszę się na inną wersję kolorystyczną, niż tą którą mam w domu. Ten wieszak sweet home jest super!

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam parę razy już w ręku te cotton ballsy ale mój Mąż nie chciał ich w domu hahah :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny ten wieszak, muszę rozejrzeć się za takimi gadżetami w tym sklepie :)kliki

    OdpowiedzUsuń
  39. Mojej córce (3 lata) podobają się te cotton ballsy i chyba w końcu to zamówię, bo ciągle tylko słyszę "kupimy kulki" "kupimy kulki". Mnie osobiście nie interesuje czy czas na coś minął czy nie. W sumie to nawet przeciwnie, kieruję się tym ale w drugą stronę. Czekam aż coś już wyjdzie z mody i wtedy, gdy confetti opadnie, podejmuję decyzję czy to jest warte uwagi i ponadczasowe dla mojego stylu. Przeważnie kupuję hity dopiero kiedy ludzie biegną zabijać się o coś innego XD

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciepłych i miłych kocyków nigdy za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. koce sa przepiekne. dzis znalazlam je i zastanawiam sie, czy rodzicom nie zamowic ❤ poklikane w linki

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !