wtorek, 5 grudnia 2017

Stani Chef's - Naturalny żel pod prysznic do włosów i ciała ciasteczka czekoladowe

Czy są tu fani czekolady, ciastek i w ogóle słodyczy ? Dziś chcę Wam napisać kilka słów o naturalnym żelu pod prysznic, który trafił do mnie ze sklepu Hristina Cosmetics, w którym znajdziemy 100% naturalne kosmetyki bez chemii. Zapraszam na nowy wpis.






Naturalny żel pod prysznic zostaje nam podany w plastikowej, półprzezroczystej butelce, zakończonej solidnym zamknięciem na zatrzask. Korek posiada odpowiednie wgłębienie, dzięki któremu możemy swobodnie uchylać klapkę za pomocą kciuka. Gdy już tego dokonamy do naszego nosa dociera zapach czekolady i to ona gra tutaj pierwsze skrzypce. Wiem, że ten aromat nie każdemu będzie odpowiadał, ale myślę że fani czekolady będą uradowani. Szata graficzna opakowania została zaprojektowana w sposób, by na pierwszy rzut oka zdradzać swój zapach - ciasteczka czekoladowe, przypominające pieguski sprawiają, że ma się chęć wyciągnąć ku żelowi swą dłoń i sprawdzić jak pachnie w rzeczywistości. Jak nie trudno się domyślić i sama nazwa wskazuje - kosmetyk ma konsystencję żelu o lekko brązowej barwie. Nie ma to jednak wpływu na kolor wody. Żel występuje aż w 18 opcjach zapachowych więc jest w czym wybierać :)


Dostępność :


INCI: AQUA, PRUNUS DULCIS OIL, CACAO BUTTER, SESAME OIL, SAPONARIA OFFICINALIS EXTRACT, ALLANTOINE, RETINOL, TOCOPHEROL, GERANIOL, LIMONENE, CHAMOMILLA MATRICARIA, CHOCOLATE FL., VANILLA PLANIFOLIA OIL, BEESWAX






Wyjątkowość tego żelu polega na tym, że jest to kosmetyk 2w1, można go używać zarówno do mycia ciała jak i włosów. Chociaż najczęściej wykorzystuję go w tej pierwszej opcji, nie zawahałam się go użyć w roli szamponu. Niewielka ilość żelu wlana pod strumień wody sprawia, że produkt dość obficie się pieni - myślałam, że będzie gorzej, a tu miłe zaskoczenie. W trakcie kąpieli po łazience roznosi się bardzo subtelny zapach ciasteczek czekoladowych, który umila czas spędzony w wannie. Żel dobrze oczyszcza ciało z codziennych zanieczyszczeń. Nie wysusza skóry, wręcz przeciwnie - mam wrażenie że lekko ją nawilża. Jest delikatny dla skóry i polecany do codziennego stosowania. Jeśli chodzi o jego walory oczyszczające skórę głowy - radzi sobie równie dobrze. Włosy po umyciu są czyste, lekkie i miłe w dotyku, chociaż początkowo obawiałam się że będą szorstkie - całkiem niepotrzebnie. Wracając do kwestii zapachu - niestety jest on bardzo ulotny i właściwie chwilę po osuszeniu skóry ręcznikiem - nie ma po nim śladu. Ma to też swoją zaletę - przynajmniej możemy nałożyć na ciało ulubiony balsam, bez obawy że jego zapach będzie mieszał się z aromatem żelu pod prysznic. Kosmetyk ten mogę zaliczyć do wydajnych, mam również ochotę na wypróbowanie innych wariantów zapachowych. :)





Lubicie kosmetyki naturalne ?



35 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zapachy, szczególnie gdy za oknem szaleje zima. To opakowanie wygląda, jakby w środku krył się jakiś sos do lodów =)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny, ja jakoś nie zwracam uwagi na składy w przypadku żeli pod prysznic :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny ciasteczkowy żel :) oj już bym go powąchała

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz kiedy jestem na diecie unikam takich żeli :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie słodkie zapachy do mycia ciała, chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki zapach musi być smakowity :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam słodkie zapachy w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie lubię słodkich żeli pod prysznic :(

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/12/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka kosmetyków tej firmy i jestem nimi zauroczona, są super :) taki żel chętnie bym zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie zapachy na okres jesienno-zimowy :)

    Ps. Musiałam zmienić adres ostatniego posta i straciłam Twój komentarz :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach musi być obłędny

    OdpowiedzUsuń
  12. Przefajny jest ten zapach! Na pewno!
    Chciałam się jakiś czas temu na niego skusić.
    Może jeszcze przetestuję :)
    Pozdrowionka serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak on musi cudnie pachnieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo, coś dla mnie, lubię takie zapaszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam i ze względu na ulotność zapachu nie polubiłam się z nim :/ Myślałam, że będę pachniała jak ciasteczko, a niestety tak nie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  16. kosmetyki naturalne uwielbiam :) a słodkie zapachy- zależy od humoru. Czasami mam ochotę na coś słodkiego, a czasami orzeźwiającego. Zależy czy mam długi wieczór dla siebie, czy jestem po treningu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zapach to cos dla mnie -chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  19. o jej! uwielbiam takie apetyczne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie zapachy zawsze mnie przyciagaja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię tego typu zapachy zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham zapach czekolady, ten żel to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super jest obawiam się tylko że kusiło by mnie by go zjeść ha ha ha :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapach musi mieć przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja nie mam parcia na naturalne kosmetyki, jakoś mi te nienaturalnie nie szkodzą na szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Skoro dobrze się pieni, to mogłabym go wypróbować :) Ciekawa jestem zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  27. w sumie dobrze że zapach jest ulotny bo nie przepadam za czekoladowymi zapachami :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapach jest pewnie powalajacy <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/trendy-wings-uniwigscom.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !