piątek, 29 grudnia 2017

Make Me BIO - Woda różana

Woda różana to kosmetyk do którego często wracam, według mnie to taki kobiecy niezbędnik, o ile nie jesteśmy na nią uczulone i jej zapach nam odpowiada. Bardzo polubiłam ją za cudowne właściwości kojące, przeciwzmarszczkowe i nawilżające, chociaż walorów pielęgnacyjnych ma znacznie więcej. Dziś chcę Wam opowiedzieć o jednej takiej, którą zakupiłam w drogerii internetowej www.iperfumy.pl, a mianowicie wodzie różanej Make Me Bio. Zapraszam do czytania.






Woda różana zostaje nam podana w przezroczystym pojemniku (100ml), wykonanym z twardego tworzywa. Butelka zakończona jest czarnym, prążkowanym korkiem, wyposażonym w wygodny atomizer, który do samego końca działa sprawnie i nie zacina się, podając zawartość drobną mgiełką. Szata graficzna kosmetyku jest prosta, schludna, utrzymana w różowo-białej tonacji z czarnym nadrukiem. Produkt posiada wodnistą, przezroczystą konsystencję i bardzo ładny, świeży zapach róży damasceńskiej. Wiem, że nie będzie on każdemu odpowiadał, sama kiedyś za takimi nutami zapachowymi nie przepadałam, ale od pewnego czasu się z nimi polubiłam i absolutnie mi nie przeszkadzają.


Dostępność :




Woda różana ma to do siebie, że jest kosmetykiem uniwersalnym i może być wykorzystywana na wiele sposobów. Jest świetnym zamiennikiem toniku do twarzy. Stosuję ją codziennie rano i wieczorem po wcześniejszym dokładnym oczyszczeniu twarzy. Kosmetyk działa tonizująco, przywraca naskórkowi odpowiednie pH, ładnie odświeża i wspomaga naturalne procesy regeneracyjne skóry, a także lekko ją nawilża. Można ją również wykorzystać do rozrabiania maseczek w proszku, wówczas ich działanie zostanie spotęgowane. Zdarza mi się również spryskać nią twarz zaraz po wykonaniu pełnego makijażu - ładnie scala wszystkie warstwy i znosi efekt pudrowości. Ale to nie wszystko... woda różana świetnie sprawdzi się także latem do odświeżania cery w upalne dni. Co więcej - nie podrażnia i nie wyrządza krzywdy mojej cerze, ale trzeba uważać, bo niektórych może uczulać (skóra będzie reagować pieczeniem) więc nie u każdego może się sprawdzić. I nie dotyczy to akurat tylko tej wody różanej, ale również każdej innej. :)




34 komentarze:

  1. Różane klimaty nie są dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam produkty z różą, zapach mnie niestety nie zachwyca, jednak działanie ma obłędne! :D

    zapraszam również do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię wody różane, więc może tę również wypróbuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam że wody rozane potrafią uczulac. Jestem jej ciekawa ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam że wody rozane potrafią uczulac. Jestem jej ciekawa ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Polubiłam się z nią mimo, iż nigdy nie lubiłam zapachu róż w kosmetykach :P I też ją znalazłam na iperfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, uniwersalny kosmetyk! I zapewne ma obłędny zapach <3
    Piękne fotografie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wody różane są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię wody różane 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Woda różana na pewno jest super, ale jakoś nie przepadam za jej zapachem, raczej unikam wszelkich różanych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię tą markę, a hydrolaty różane to moje ulubione toniki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za wodą różaną :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię wodę różana ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie wody i hydrolaty do twarzy, jednak różanych i lawendowych nie, ze względu na zapach, jest wtedy tak intensywny, że dla mnie okropony.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię działanie wody różanej. Z tej serii miałam krem do twarzy i miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Akurat nie lubię niczego z dodatkiem róż :(

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/my-christmas-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Z przyjemnością kiedyś przetestuję, bo uwielbiam wody różane ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same zachwyty nad tą wodą różaną, muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem szczerze, że nie używam takiej wody.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam ją kiedyś. Na początku zapach mi przeszkadzał, ale potem się właśnie przyzwyczaiłam. Chętnie po nią znów sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo lubię wody różane <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  22. Już od dawna mam zamiar ją wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie jestem fanką różanych nut, ale od jakiegoś czasu używam toniku różanego z Evree i jego działanie sprawia, że mam ochotę wypróbować też tę wodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam! zaliczyłam ją do ulubieńców roku (na post o ulubieńcach zapraszam jutro o 12 ) :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię wody różane, chociaż tej nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Woda różana to nie są moje ulubione zapachy, niemniej jednak ten produkt zapowiada się świetnie!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja siostra niestety dostała kiedyś koszmarnego uczulenia po wodzie różanej, także potwierdzam, że trzeba na nią uważać. Ale ja mimo to może ją kiedyś wypróbuję. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja niestety nie znosze zapachu rozy w kosmetykach, co absolutnie nie pozwala mi ich uzywac :P

    OdpowiedzUsuń

  29. pagi gan lkut komentar kunjungan pertama nih. salam sukses selalu

    OBAT UNTUK PROMIL

    OBAT MENOPAUSE DINI

    OBAT PELANCAR HAID

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !