środa, 6 grudnia 2017

Nowości z ZAFUL - pasek i buty męskie, lampki świąteczne

Już tak niewiele zostało do świąt, to niesamowite jak ten czas szybko leci. Ostatnie Boże Narodzenie pamiętam jak by było dopiero wczoraj, a tu już kolejny rok i niebawem kolejna gwiazdka. Ponieważ to moje pierwsze święta w nowym domu nie mam kompletnie żadnych ozdób, dlatego też mam oczy szeroko otwarte i bacznie rozglądam się w sklepach stacjonarnych za czymś, co wpisze się w mój gust i będzie idealnie pasowało do wystroju wnętrza. Czyniąc zamówienie w zagranicznym sklepie Zaful udało mi się kupić przede wszystkim lampki świąteczne, na których bardzo mi zależało, przy okazji wzięłam też coś dla męża. Zapraszam do czytania.





Lampki świąteczne - Girlanda z gwiazdami


W okresie świątecznym zawsze chcemy, by wnętrza naszych domów prezentowały się ładnie i przytulnie. Chodząc po sklepach naszą uwagę przyciągają wszelkie ozdoby, które mogłyby w jakiś sposób nadać mieszkaniu niepowtarzalny klimat. Ja postanowiłam spełnić swoje małe marzenie i w tym roku zamówiłam sobie girlandę z gwiazdami, którą planuję powiesić w oknie pokoju mojego synka. Już wyobrażam sobie jak pięknie będą wyglądać, nawet były już pierwsze przymiarki. ;) Kurtyna świetlna posiada długi, poziomy łańcuch, od którego poprowadzone są w pionie rożnej długości  kabelki z lampkami, zakończone dodatkowo gwiazdami. Są one jednokolorowe i dają ciepłe, żółte światło, a programator posiada 8 trybów świecenia.



Home Decor | House Decorations Fashion, girlanda świąteczna, lampki świąteczne,


Pasek męski


Paski męskie (automatyczne) z zagranicznych sklepów to takie pewniaki. Zamawiałam je rożnym osobom w mojej rodzinie i każdy facet był zadowolony. Nawet mój mąż bardzo je sobie chwali, dlatego poprosił mnie bym zamówiła mu kolejny, bo obecnie posiada tylko jeden. Wybór padł na pasek ze stalową klamrą, świetnie się prezentuje zarówno do jeansów jak i garnituru. :) Pasek jest długi, ale istnieje możliwość własnoręcznego przycięcia go do odpowiedniej długości.


Stylish Triangle Shape Embellished Metal Buckle Black Wide Belt For Men


Buty męskie 


Butów nigdy za wiele ? To chyba powiedzenie zarezerwowane tylko dla kobiet, jak się okazuje... niekoniecznie. Mężczyźni tez lubią się stroić i wyglądać dobrze i powiem Wam, że wcale nie są w tym gorsi od kobiet. ;) Dlatego musiałam zamówić mojemu mężowi nowe buty, żeby nie czuł się osamotniony. Pierwsze testy zostały już wykonane, buty są wygodne, idealne na co dzień i całkiem nieźle się prezentują, ale nie oszukujmy się - przez skóropodobne stawki z przodu wyglądają nieco tandetnie.


Lace Up Color Block Sneakers

Wpadło Wam coś w oko ?


Będę wdzięczna za poklikanie w linki :







80 komentarzy:

  1. Ja straciłam dzięki zwierzętom wszystkie ozdoby (bombki) z choinki w zeszłym roku, którą mi przewróciły i tak samo muszę wszystko od nowa kupić, zamówiłam taką samą ozdobę, tylko w choinki, jest super :) Jeśli chodzi o buty, to Kochana faceci w tym względzie są jeszcze lepsi niż kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Girlanda najbardziej mnie urzekła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeden bardzo podobny pasek, jest dobry :) Buty też tam zamawiam i jestem zadowolony z jakości, jeszcze się nie zawiodłem :)kliki
    http://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam dwa komplety tych lampek śnieżynek, jeden zawieszony już na oknie, wygląda rewelacyjnie. jestem bardzo zadowolona z zakupu, a swojemu chłopakowi też zamówiłam pasek i właśnie na niego czekamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Lampki ślicznie wyglądają, są takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lampki świąteczne bardzo ładne:) Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Girlanda najfajniejsza! Na pewno robi fajny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz bardziej lubię ten sklep :) klik akcesoria domowe, 30.99 9,70 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te światełka! Uwielbiam tego typu ozdoby! 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamowilam ten sam pasek, mam nadzieje ze moj bedzie zadowlony :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lampki są genialne, ja za późno się zorientowałam i nie zdążyłam zamówić ;) Poklikane ;)

    Kochana, trochę wiary w siebie! Wszystko jest do zrobienia, wystarczy usiąść i odrobinę poćwiczyć! Właśnie po to też robię te filmiki, żeby pomóc chociaż zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaful ma super rzeczy:) girlanda jest boska:)
    30,99; 9,70:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Lampeczki śliczne ;) Na pewno robią cudowny, świąteczny klimat ;) Sama bym sobie takie sprawiła ;)
    Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, ze wprowadzili te paski. Tez zamowilam podobny. Poklikalam w linki (koncowka 11742433). Pozdrawiam cieplutko 😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne te lampeczki :)
    poklikane (ale nie kumamy jakie cyferki mamy wpisać :P) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, najważniejsze że poklikane. Cyferki są zbędne 😙❤

      Usuń
  16. Zdecydowanie lampki są moimi faworytami jeśli chodzi o to zamówienie! Śliczne są;>

    Kliknięte;>

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurde te rzeczy to rewelacja! Klikłam :* Pomagam, bo wiem, ze na Ciebie zawsze moge liczyć!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/trendy-wings-uniwigscom.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne te lampki świąteczne :) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne ozdoby świąteczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. super zestaw, ladny ten pasek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pasek na prezent na przykład.
    Bardzo mi się podobają te Twoje propozycje :)
    Pozdrowionka mikołajkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne rzeczy ale te lampki mnie urzekły, są cudowne <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikane, girlandy nie widzę na sklepie,$30.99 $9.70

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne są te lampki, sama chciałabym takie mieć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też szukam jakichś ozdób bo stare już zniszczone.

    OdpowiedzUsuń
  26. ta girlanda z lampek jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lampki to moja miłość, podobają mi się wszystkie.:D
    Poklikane. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. poklikane, a moje lampki nie dotarły;/ niestety chyba zaginęły, pierwsza przesyłka która zaginęła. Byłam dziś na poczcie ale nic z tego

    OdpowiedzUsuń
  29. Lampki piękne, bardzo ładnie będą się prezentowały na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja musze kupić jakieś lampki na moją małą choineczkę, bo wszystkie sznury które mam są zbyt duze :D

    OdpowiedzUsuń
  31. poklikałam kochana = tych gwiazdek juz chyba nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również mojemu zamówiłam ostatnio buty, ale narazie czekam aż dojadą:* Świetne są te lampki:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  33. Te buty wydają się być fajne ciekawe jakie są w rzeczywistości, klik.

    OdpowiedzUsuń
  34. O jezu, te lampki są przeeeeeeeeecudowne!
    Fajny wpis,obserwuje! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne rzeczy i oczywiście kliknięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Girlanda bardzo mi się spodobała :)

    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Widzę, że girlandy już nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Lampki mi się najbardziej podobają 😍
    Poklikałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  39. Naprawdę świetne rzeczy ^^ Najbardziej spodobały mi się te lampki :) Poklikałam!
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Takie lampki nadaja swietny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Lampki oczywiście najcudowniejsze! :D Poklikane. :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. poklikałam - ?lkid=11742433,$30.99,$9.70 :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zamówiłam tę samą gwiazdkową girlandę i przyszła trochę sfatygowana, bo parę gwiazdek było połamanych, ale... I tak wyglądała pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Lampki najlepsze! ♥

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Mojemu by się takie buty przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładne są te lampki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie wiedziałam, że w Zaful mają też takie piękne ozdoby choinkowe. Lampki oczywiście bardzo mi się spodobały :) Pasek (9,70$) ma ciekawą klamrę, a buty (30,99$) niepotrzebnie zostały tak wykończone.

    OdpowiedzUsuń
  48. urocze te lampki :) klik 9.70$, 30.99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mnie najbardziej podobają się lampki. Już je wcześniej widziałam i myślałam, żeby to zamówić ale kurczę, no mam psychozę na temat pożaru od czegoś takiego. Vlogerki często mają coś takiego na firankach albo na baldachimie no i pięknie to wygląda ale na choineczkę sztuczną... Plastik się nie pali w sumie, tylko topi, to może da radę XD

    OdpowiedzUsuń
  50. Klik podobają mi się lampki, wyświetlił się cały asortyment "home" :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Też skusiłam się na to gwiazdkowe oświetlenie, jest bardzo ładne w realu :) Szkoda, że te buty nie mają zamszowej wstawki, wtedy wyglądałyby lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Widzę, że nie tylko mi spodobały się te lampki. Też je mam. :) Wyglądają przepięknie. :)
    $30.99, $9.70

    OdpowiedzUsuń
  53. Na tą Girlandę strasznie się czaiłam! ALe zawsze zapomniałam ją włiożyć do koszyka ! hahah :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Mam fazę na światełka, więc gwiazdki wymiatają. Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Te lampki są przepiękne :) Zastanawiam się nad ich zamówieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Tak się składa, że sam aktualnie rozglądam się za modnymi butami męskimi. Czy moglibyście mi jakieś polecić? Chciałbym nabyć je w tym miejscu: https://butymodne.pl/meskie-butymodne-c532.p370.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !