poniedziałek, 4 grudnia 2017

Poczuj wolność na własnej skórze | Avon - Woda perfumowana Free dla niej

Zapachy marki Avon znam od czasów gimnazjalnych, zawsze większość bardzo mi się podobała, więc często zamawiałam sobie z ich katalogu coś innego, gdyż lubię różnorodność. Ograniczanie się do jednego zapachu to nie moja bajka, tak już mam, lubię mieć wybór. :) Dziś chcę Wam przedstawić zapach, który skradł moje serce od pierwszego psiknięcia. To zapach wolności, to Avon Free. Zapraszam do czytania.



avon, woda perfumowana free dla kobiet




W zafoliowanym po brzegi fioletowo-różowym kartoniku znajduje się szklany flakonik. Nie taki zwyczajny, bardzo kobiecy z wypustkami z przodu, cieszący oko. Szeroka, czarna zatyczka z wybitą nazwą zapachu i logo producenta została stworzona w sposób, byśmy mogli stawiać na niej perfumy "do góry dnem", ale jeśli wolimy możemy je również postawić odwrotnie. Perfumy stoją stabilnie i ani myślą się przewrócić. :) Srebrny atomizer uwalnia zapach drobną chmurką, nie zacina się działa płynnie i nie można zarzucić mu braku precyzji. 



avon free for her



Avon Free to zapach z kategorii owocowo-orientalnej, idealny na okres jesienno-zimowy. Dodaje kobiecie energii, pewności siebie i pobudza zmysły. Sprawia, że czujemy się bardziej atrakcyjne i wyjątkowe. Zapach jest wyrazisty, lekko słodki i kwiatowy zarazem, ale nie duszący. W trakcie dnia pięknie rozwija się na skórze, staje się bardziej ciepły, otulający i jest całkiem trwały. Jest wyczuwalny zarówno przeze mnie jak i otoczenie przez max. 5h od momentu pierwszej aplikacji, potem zaczyna słabnąć i staje się ulotny. Na szczęście na ubraniach jest wyczuwalny przez kilka dni, co pozwala się nim dłużej cieszyć. Nutę głowy stanowi tutaj gruszka która wspaniale łączy się z nutami serca : magnolią, kwiatem pomarańczy i tygrysią lilią. W bazie odnajdziemy bursztyn i paczulę. Avon Free poleciłabym kobietom zdecydowanym i twardo stąpającym po ziemi. 








42 komentarze:

  1. ja mam dwa ulubione zapachy z Avon i są to Dressy :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam kilka zapachów z Avon. Są niedrogie, ale uważam, że jakościowo akurat cenie odpowiadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Firmę znam bardzo dobrze, ale takiego zapachu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze? Wprost uwielbiam takie ładne flakonik. Jest genialny! :)
    Bardzo bym chciała spróbować jak pachnie.
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa jak pachnie:) ładna buteleczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem co czujesz. Ten zapach również i mi skradł serce. Jest cudowny! 💜

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam perfumy z Avonu, ale tego nie znam i koniecznie będę musiała mu się przyjrzeć, bo coś czuję, że mi się spodoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego zapachu nie znam, ale ogólnie lubię perfumy z Avon 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wygląda ;) Nie miałam zapachu, ale z Avon lubię perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę powąchać, baardzo lubię perfumy z avonu

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego zapachu. Ma intrygujący flakon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  13. I did not know about this!Seems great!

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ten zapach, mój ideał

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna butelka <3 pewnie super pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo jestem ciekawa tego zapachu :) Widziałam już go na blogach i zbiera pozytywne recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Od czasu do czasu kupuję perfumy z Avonu, ale tego zapachu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy zapach, piękne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sam flakon bardzo nam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Musze go poznac, bo z Avonu perfum jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie się prezentuje! Niestety nie znam tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Firmę znam i miałam kilka perfum od nich i zawsze byłam zadowolona, ale tej wody perfumowanej nie znam :* śliczny flakonik <3
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię perfumy avon, a ten zapach też mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam takie zapachy! Chętnie bym go powąchała! :D


    zapraszam do mnie na nowy wpis -> http://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wąchałam co kiedyś, ale jakoś nie utkwił mi w pamięci 😁 chocIaż zapachy z Avonu generalnie bardzo lubię 😁☺

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tego zapachu, ale ma ciekawy flakon

    OdpowiedzUsuń
  27. Dawno nie miałam perfum z Avonu, kompozycja zapachu brzmi ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. oj dawno nie niuchałam niczego z tej firmy już:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pewnie zapach idealny na zimowy czas..sądząc po opisie :)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem ciekawa tego zapachu, aktualnie moim ulubieńcem z Avon jest Alpha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że mam ochotę go poznać : Wąchałam pachnącą stronę w katalogu i bardzo mi się spodobał :)

      Usuń
  31. Chętnie poznałabym ten zapach na własnej skórze,bo już sama butelka wygląda kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawi mnie zapach. Butelka wygląda super

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !