poniedziałek, 3 października 2016

GAMISS : Czarne kozaczki i bukiet białych róż

Jako, że wkroczyliśmy w kalendarzową jesień małymi kroczkami zmieniam swoją garderobę, przygotowując się jednocześnie na nadejście chłodniejszych dni. W związku z tym przeglądając ofertę sklepu Gamiss, postanowiłam zamówić czarne kozaczki. Jeśli jesteście ciekawe czy warto było się na nie skusić - zapraszam do czytania.






Wiele razy wspominałam Wam, że mam ogromną słabość do butów. Gdy zobaczyłam te kozaczki na stronie Gamiss, zauroczyły mnie swoim wyglądem. Niestety czar trochę prysł gdy do mnie dotarły. Chociaż wyglądają identycznie jak na zdjęciach katalogowych i właściwie nie mam im nic do zarzucenia, gdyż są naprawdę solidnie wykonane, to jednak czegoś mi w nich brakuje. Myślę, że obcas jest trochę za niski, ale za to wygodnie się w nich chodzi. Nie zmienia to jednak faktu, że nadal mi się podobają. Dostępne są w różnych wersjach kolorystycznych, miałam ochotę na chabrowe, ale stwierdziłam, że nie miałabym do czego ich założyć, więc postawiłam na klasykę.




Po raz kolejny zdecydowałam się również na sztuczny bukiet białych róż. Mam nadzieję, że będą świetnym dodatkiem do zdjęć blogowych. :)




BARDZO PROSZĘ O POKLIKANIE W LINKI :

CZARNE KOZACZKI - KLIK
BUKIET RÓŻ - KLIK

Z GÓRY DZIĘKUJĘ <3



141 komentarzy:

  1. Kliknęłam ;-)
    Ja z butów preferuje płaskie oficerki, w takich obcasach bym sobie krzywdę zrobiła :-D a róże piękne, jak prawdziwe :-o

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kozaczki, choć ja poluję na obcas -słupek. Róże piękne, wyglądają jak prawdziwe :-) Poklikane 24,70 i 8,26$

    OdpowiedzUsuń
  3. buty mnie nie przekonują, ale bukiecik jest cudny! :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buty są genialne! Chętnie bym takie przygarnęła:D
    Klik: 24,70; 8,26:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty chyba nie w moim stylu, ale bukiet śliczny ;) Linki poklikne :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne buty, choć ja obcasów nie noszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Są cudowne, z pewnością będą pasować do wielu jesiennych stylizacji :) Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  8. Są cudowne, z pewnością będą pasować do wielu jesiennych stylizacji :) Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty bardzo fajne, a kwiaty to powiedziałabym że są prawdziwe :D Przynajmniej tak wyglądają na zdjęciu :) Na pewno przydadzą się do zdjęć :* Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Buciki bardzo ładne :) a bukiet wygląda jak prawdziwy :) myślę że jako dodatek do zdjęć będą idealnie pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne botki, a kwiaty wole prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buciki bardzo fajne :) Róże śliczne, wyglądają jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne buty i bukiecik również :)
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kozaczki, bukiecik też śliczny poklikałam oczywiście kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kozaczki nie w moim stylu,ale bukiet piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten bukiet wygląda jak żywy :) Dosłownie jak... ślubny. Śliczny!
    Kozaczki też bardzo mi się podobają. Jesień idzie, więc warto mieć takie pod ręką.
    Linki kliknięte.
    Pozdrowionka poniedziałkowe!

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikane! Botki są genialne, też mam wybrać coś z tej strony, dużo fajnych rzeczy tam mają :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Bukiet przepiękny ☻♥ kozaczki również!

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikane :) Ja planuję zakupić buty na grubszym obcasie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bukiet jest cudny niczym ze ślubnego kobierca ;)
    poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te czarne kozaczki są świetne! Bukiet róż też niczego sobie - idealny do zdjęć :D
    Linki poklikane <3

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny bukiet , kliknełam
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. podobają mi się te wiązania :) klikam 24.70$, 8.26$

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapomniałam dopisać - kliki wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapomniałam dopisać - kliki wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładne buciki, kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  27. poklikane :) uwielbiam róże. Zaraz bzach moje ulubione kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny butki! Ja muszę poszukać jakiś fajnych botków ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kwiaty w ogóle nie wyglądają na sztuczne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bukiet wygląda jak prawdziwy

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny bukiet:) róże wyglądają jak prawdziwe!
    weronikastaron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bukiet świetny ! :)
    Buciki całkiem fajne ale nie mój styl - poklikałam oczywiście kochana ! :)

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/10/oh-twinkledelas.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Poklikane :*
    Butki czadowe :D i widzę że rózne kolory są :D
    Bukiet też fajny,jak do ślubu :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Róże wyglądają jak żywe :D
    P.S. Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  35. róże wygladają jak prawdziwe!!! :D poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe te buciki :) Poklikane oczywiście :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  37. fajne buciki :D lubię takie na niezbyt wysokim obcasie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ładne kozaczki :) poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne buciki
    mogłabys poklikac u mnie ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bukiecik na pewno świetnie wypadnie na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ładne kozaczki i śliczne róże :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zakochałam się w Twoich butach! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. poklikane :*
    ojejku, jestem pewna, że bukiet świetnie ci się sprawdzi do zdjęć, zawsze robisz piękne, bo dbasz o detale :*
    butki też bardzo fajne :) dobrze, że mimo wszystko jesteś zadowolona :) ja zawsze boję się zamawiać buty przez internet bo mam niewymiarową stopę haha xd
    buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. Takie białe róże fajna spawa na komunie ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne buty, obcas byłby dla mnie idealny, bo na wysokich szpilkach nie chodzę :)
    A różyczki przepiękne, od dawna mam na takie ochotę, również do zdjęć na bloga, ale sama nie wiedziałam gdzie takie zamówić :) Linki oczywiście kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Róż jak żywe, butki nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajne te botki, ale jak dla mnie mają za wysoki obcas :)

    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajne botki :) Ja lubię bardziej stabilny obcas ale ten też fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kliknięte ;)
    Świetne te buty i jak dla mnie obcas wcale nie jest za niski ;p
    A z wyglądu są naprawdę ciekawe :)
    Bukiecik też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajne kozaczki a bukiecik to jak żywy ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. podobają mi sie te kozaczki ;)
    klik, klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bukiet podoba mi się więcej niż kozaki ; poklikane

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  54. Białe róże ! Uwielbiam ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne kozaczki! Zawsze bardzo nam się taki podobały ale nie potrafimy chodzić zbyt pewnie na takich obcasach :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Kliknięte linki :) Buty trochę nie w moim stylu, ale bukiet śliczny- jak żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Fantastyczne kozaczki, a bukiet wygląda jakby był zrobiony z żywych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo ładne buty :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Buty są cudowne <3 klikłam kochana :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Kwiaty są śliczne, ale buty też robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zarówno buciki jak i kwiatki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten bukiet jest FANTASTYCZNY! Zamawiam:)

    Dziękuję za komentarz i odwiedziny! <3
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Jaki cudowny bukiet!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Całkiem fajne kozaczki, a bukiet cudny

    OdpowiedzUsuń
  65. Mimo ze sztuczne, pieknie wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Boskie kozaczki!! Lubię Gamiss :-)

    OdpowiedzUsuń
  67. Kwiaty, mimo że sztuczne, świetnie wyglądają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  68. Oczywiście poklikałam! Bardzo podoba mi się ten bukiet, wygląda realistycznie i byłby fajnym dodatkiem do blogowych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Poklikane... a kozaczki jak najbardziej mi się spodobały, zwłaszcza na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ładne te buciki :) Jednak ten obcas jakiś taki no nie wiem ....
    http://luksusowezycie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  71. Buty fajne, podziwiam dziewczyny, które śmigają na obcasach!

    OdpowiedzUsuń
  72. piękny bukiet. :) buty też ciekawe.
    poklikane :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Bukiet róż jest genialny :D
    Klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Poklikane! Róże są przepiękne, wyglądają jak żywe ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  75. Bukiet będzie się świetnie sprawdzać na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  76. lovely shoes :)
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  77. BUTY na prawdę fajne a RÓŻE - wyglądają,jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetne buty, kliknęłam :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Buty bardzo oryginalne, bukiet śliczny <3 Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Oczywiście kliknięte "Fashionable Criss-Cross and Flock Design Boots For Women $24.70 $43.88"

    OdpowiedzUsuń
  81. Buciki są piękne! Też na nie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Kliknęłam :) buciki śliczne chociaż sama bym ich nie kupiła bo wole grubsze szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  83. Ciekawy bukiecik na pewno do zdjęć sprawdzi się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Chociaż nie przepadam za butami na obcasie, te kozaczki bardzo mi sie podobają :) poklikane $24.70 i $10.44

    OdpowiedzUsuń
  85. ŁAdne kozaczki, tylko mysle ze do rurek by lepiej pasowaly:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Podobają mi się, choć dla mnie są za wysokie :D

    OdpowiedzUsuń
  87. Buciki są przepiękne :) Oczywiście linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Piękne są te róże, a botki idealne na jesień :)
    Jeśli możesz kliknij też u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Buty ciekawe, inne niż wszystkie.

    http://0lja.blogspot.com - Zapraszam i mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !