środa, 14 stycznia 2015

NOWOŚCI STYCZNIA, czyli paczki współpracowe oraz zakupy... :)

Dawno nie było postów z nowościami, więc dziś przychodzę do Was właśnie z taką tematyką. Jakie paczki do mnie dotarły w tym miesiącu oraz co udało mi się zakupić ? Jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam do czytania. :)




Na początek mój skromny zakup.
Ponieważ mój Seche Vite nie nadaje się już do użytku, 
postanowiłam że tym razem skuszę się na coś innego i mój wybór padł
na Sally Hansen Insta Dri.
Dostępny w drogeriach Rossmann za około 21 zł.




W tym miesiącu zostałam również wylosowana
do testowania nowości Eveline.

Paczka pełna kosmetyków totalnie mnie zaskoczyła.
Bardzo spodobał mi się kalendarz - naprawdę jest rewelacyjny i funkcjonalny !

Krem na noc oraz na dzień Zastrzyk Młodości 40+
trafi w ręce mojej teściowej - a niech się kobitka ucieszy ! ;)




Paczka od drogerii Ezebra, to dawno nawiązana współpraca
z przed kilku miesięcy.




Paczka od Born Pretty Store to kontynuacja współpracy.
Tym razem do testów wybrałam sobie płytkę do stempli,
2 lakiery do wzorków oraz tasiemkę ozdobną.




W ramach współpracy ze Sleek Shop
do testów wybrałam sobie błyszczyk w odcieniu Port.



Kolejna paczka to współpraca z Primrose,
Mogłam sobie wybrać z ich strony 3 pary rajstop.
Do tego otrzymałam 3 śliczne breloczki.

Jeśli jeszcze nie słyszałyście o tej firmie - polecam zajrzeć !
Wybór wzorów mają przeogromny !



Ostatnia paczka to przesyłka od Diamond Cosmetics.
Ciekawa najbardziej jestem wysuszacza do paznokci :)


No i to na tyle :) Niektórych recenzji możecie
spodziewać się już w najbliższych dniach :)

Co zainteresowało Was najbardziej ? :)

114 komentarzy:

  1. woow, ile nowości od Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie rzeczy są fajne. Ale chyba paczka z Eveline najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to teraz testuj i pisz :) Nudzić się nie będziesz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdobycze! Ja mam i Seche Vite i Insta Dri, i jednak stawiam na Seche ;) Muszę tylko kupić rozcieńczacz lakierów, żeby za kilka tygodni się nie zdziwić, że w butelce jest jeden glut zamiast płynnego toppera :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne nowości! udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego:) Nic tylko testować, testować i testować:) Pozdrawiam serdecznie;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne takie kosmetyki.Szczęśliwego Nowego Roku.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta paczuszka od Eveline!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne paczki, ta z Eveline faktycznie przebija wszystko :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne nowości :) miłego testowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paczka od eveline jest super :) ciekawa jestem też tych rajstop

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten błyszczyk ze sleeka wyglada oblednie !

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje współprac. a top sally hansen to moim zdaniem dobry zakup. bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję nowych współprac i miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW gratulacje współprac ! Paczka od Eveline najbardziej mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo tego jest. Miłego używania produktów:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zastawy... tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo tego wszystkiego :) Paczka z Eveline zawiera mnóstwo wspaniałości. Czekam na recenzję żelu do usuwania skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Eveline :) jak się można zgłosić?

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo się tego nazbierało, paczuszka od Eveline super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za odpowiedź dotyczącą włosów. Sporo tego Ci się nazbierało, będę czekać na opinie.

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajne rzeczy :)
    Gratuluję współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile pysznosci :) Ja mam farbke ze sleeka i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne nowości :) No to będziesz miała co testować :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej jestem ciekawa produktów Eveline, bardzo lubię tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jestem pod wrażeniem, ale fajne kosmetyki :) czekam na recenzję produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale wiele wspaniałych rzeczy:)
    słoneczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne przesyłki :) Szczególnie od Eveline :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Zamówiłam sobie pończochy z Primrose i jestem bardzo ciekawa jakości, bo oprawa strony bardzo udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ile nowości! Produkty od Eveline też bym chętnie przytuliła do testowania :)
    http://autre-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa jestem kosmetyków od eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Eveline - mam jakiś sentyment do tej marki :) Miłych testów, czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaopatrzenie na długi czas :) Świetny prezent dla teściowej!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kosmetyki z eveline najlpesze!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Widzę, że będziesz miała sporo testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam Max Factor a teraz tak ciezko znalezc :(
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten lakier Sally Hansen mam i uwielbiam go! A w paczce z kosmetykami Eveline jest kilka rzeczy na które mam chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wysuszacz do paznokci by mi się przydał. ;)
    Świetne rzeczy!
    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Sally Hansen Insta Dri to mój ulubiony wysuszacz do lakieru - już po minucie lakier jest suchy :)
    Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Paczkę od Eveline również dostałam :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem bardzo ciekawa tego czerwonego lakieru z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ile nowosci :) przyjemnego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  43. Będziemy musiały troszkę poczekać, aż przetestujesz wszystko :)

    Bardzo dużo perełek!

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem bardzo ciekawa produktów Eveline ! :) i wysuszacza do paznokci. A rajstopy planuje zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jest tu mnóstwo produktów, których nie było dane mi poznać toteż chętnie o nich przeczytam:) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  46. gratuluję współprac kochana:) ciekawa jestem tych rajstop :D pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale cudowności! Super nowości i te mini zakupowe, jak i te ze współprac.
    Gratulację i udanych testów Kochana. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. O sporo tego i same fajne rzeczy, tak więc masz co testować :-) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne rzeczy :) czekam z niecierpliwością na recenzję :) mnie również najbardziej ciekawi wysuszacz do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Będziesz miała co testować :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Sama myślę nad zakupem płytki do stempli ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. będziesz miała co testować! :) czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  53. Paczka od Eveline robi wrażenie :) Super nowości, aczkolwiek ja bym się nie podjęła testowania rajstop ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajne nowości ;) miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Udanego testowania, same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetne kosmetyki z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. wow! super czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  58. zazdroszczę współpracy z eZebrą :) moja ulubiona drogeria :) same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  59. zazdroszczę współprac, super kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne te paczki :) Przyjemnego użytkowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Swietne nowosci, Eveline sie postaralo :) Udanych testow Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ale świetne nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Tyle paczek!! Szykuje sie wiele ciekawych testów ;)

    www.lady-emi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Same wspaniałości!
    Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne nowości :) Kosmetyki Eveline najbardziej mnie zainteresowały, ostatnio coraz bardziej je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  66. wspaniale produkty, czekam na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  67. te zeszyty maja cudowne okladki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Zazdroszczę Ci tej współpracy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja również jestem ciekawa tego wysuszacza! <3

    OdpowiedzUsuń
  70. Super są zawartości tych paczuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Sporo tego :) udanych testów :)
    Moja siostra sobie chwali Insta-Dri.
    Niedawno oglądałam rajstopy Primrose. Sporo ciekawych wzorów wypatrzyłam :)
    Flamaster Astor mam, ale nie za bardzo go polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  72. Z chęcią bym wszystko przygarnęła :P!

    OdpowiedzUsuń
  73. O, ile nowości ;) Taka paczka musi cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  74. świetne nowości :) a firma Eveline godna polecenia

    OdpowiedzUsuń
  75. Oo, ile nowości! I to jakie fajne :) Ciekawa jestem tych kremów od Evelin z kwasem hialuronowym na noc!

    OdpowiedzUsuń
  76. podoba mi się kolor lakieru z eveline;-)

    OdpowiedzUsuń
  77. ciekawa jestem tych nowości z Eveline'a :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ile cudnych rzeczy:)) zaciekawił mnie też ten wysuszacz :))

    OdpowiedzUsuń
  79. Mam balsam wanilia&argan z Eveline i wprost nie mogę znieść jego zapachu. Sama nuta zapachowa jest ok. Bardziej chodzi mi o jego intensywność. Nawet perfumami się tak mocno nie pryskam. Aż boli głowa...

    OdpowiedzUsuń
  80. Zazdroszczę ci tej współpracy z każdą z firm ;) Mnie zaciekawiła paczuszka od Cosmetic'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Też mam nadzieję, że nawiążę współpracę z firmą na swoim blogu. Bardzo lubię przygody i takie wyzwania ;)

    Uwielbiam krem BB z Eveline. Ma podobne opakowanie, jak Twoj CC, ale na Wizażu ma niesamowicie pozytywne recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo fajne współprace :) Jak się zgłaszałaś do testowania nowości z Eveline?:)

    Pozdrawiam, Aga z http://ciekawekosmetyki.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Tyle fajnych wariantów, które sama chciałabym mieć! Tylko pozazdrościć, a Eveline to już całkowicie. :D
    foiietreves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Mam takie kropelki przyspieszające wysychanie i bardzo dobrze się sprawdzają. ;] A jedne z rajstop przydałyby mi się na większe wyjście.

    OdpowiedzUsuń
  85. SUPER ! Gratuluję współpracy i czekam na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  86. Nawet nie wiem na czym wzrok skupić wszystko takie ładne ^^

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetne rzeczy ! :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://by-joaannaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Jej, ile nowości! tylko pozazdrościć i pogratulować oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  89. Mi niestety ten wysuszacz lakieru z Sally Hansen zniszczył paznokcie, koszmarnie się rozdwajają :(

    OdpowiedzUsuń
  90. kremy Eveline fajnie się u mnie sprawdzały:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !