czwartek, 25 stycznia 2018

AVON True Colour - Matowa szminka do ust Red Supreme

Pomadki ? Hmm... która z nas ich nie uwielbia ? Potrafią dodać naszej twarzy odrobiny koloru i radości oraz sprawić, że dzień od razu staje się piękniejszy. Dzielą się na matowe i błyszczące, występują w wielu barwnych kolorach, potrafią doprowadzić do zawrotu głowy, gdy nie wiemy ostatecznie na jaki odcień się zdecydować. :) Ja w ostatnim czasie pokochałam maty i dziś chcę Wam co nie co opowiedzieć o szmince marki Avon z linii True Colour, która... no właśnie, czy jest warta zainteresowania ? Zapraszam do czytania.







Pomadka do ust znajduje się w czarnym, matowym opakowaniu. Zatyczkę od podstawy dzieli jedynie srebrny pasek z odciśniętym logo firmy. Całość prezentuje się bardzo elegancko, z klasą i przyciąga kobiecy wzrok.  Dzięki zamknięciu na "klik" możemy nosić szminkę zawsze przy sobie w torebce czy kieszeni, bez obaw o jej samoistne otwarcie. 


Dostępność :






Od nowości szminka dodatkowo jest zalakowana folią, nie ma więc możliwości dostania się do zawartości. Wpierw należy zerwać zabezpieczenie, co bardzo sobie cenię. To dla mnie gwarancja, że produkt, który otrzymałam jest świeży, niemacany przez osoby trzecie i pełnowartościowy. Na spodzie opakowania znajduje się okrągła nalepka informująca o wybranym kolorze. Obecnie dostępnych jest aż 15 odcieni, od czerwieni po róże, na brązach kończywszy, więc każda z Was znajdzie coś dla siebie.






W moje ręce trafił kolor Red Supreme - piękna, głęboka czerwień, zupełny klasyk. Idealna na wieczorne wyjście, dla kobiet lubiących wyraziste i mocno podkreślone usta. Kosmetyk posiada jedwabistą, kremową konsystencję o delikatnym, owocowym zapachu. Wyróżnia się bardzo dobrą pigmentacją, dzięki której jesteśmy w stanie jednym, zdecydowanym ruchem rozprowadzić ją na ustach. Wykończenie nie jest do końca matowe, raczej matowo-satynowe. Pomadka jest trwała, ładnie kryje usta, lekko zastyga i utrzymuje się na nich kilka godzin bez jedzenia i picia, po czym zaczyna schodzić równomiernie. W trakcie jej noszenia nie odczuwam żadnego dyskomfortu w postaci wysuszenia, ale muszę też podkreślić, że na co dzień moje usta są zadbane, nie zapominam o ich codziennej pielęgnacji. Warto tutaj również wspomnieć, że szminka lubi zostawiać ślady np. na szklankach. Według mnie jest warta wypróbowania, mam ochotę na inne kolory.






Znacie pomadki Avon True Colour ?



24 komentarze:

  1. Uwielbiam je ale tego kolorku nie mam a jest boski <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/valentines-day-zakupowemodowe-propozycje.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tą szminkę i nawet mam w domu, mój odcień to Ruby Kiss i jest równie przepiękny :) uwielbiam szminki z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam dwóch. Obie okropnie się rozprowadzają, wysuszają usta i efekt końcowy nie jest ładny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że właśnie niektóre odcienie tępo się rozprowadzają. Hmm... z tą, pokazywaną przeze mnie na szczęście nie ma takiego problemu. :)

      Usuń
    2. Bardzo podoba mi się ten odcień. Przyznam, że szminki od AVON wspominam całkiem dobrze.

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się kolor. Ciekawa jestem czy dobrze wyglądałaby przy mojej karnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolor, nadaje się i na wieczór i do dziennego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj dawno nie miałam nic z Avonu :P śliczny kolor tej pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie też jest piękny kolor tej pomadki, także może się skuszę na nią. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się kolor, aczkolwiek wiem, że mi by taki nie pasował.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor oraz wykończenie :) Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny odcień....śliczny!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam te pomadki,znam :) Tę też miałam,ale dla mnie za mocna i oddałam przyjaciółce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam, znam ;)
    Ta ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam wszystkie odcienie testerów. :)
    I jestem z nich mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia a pomadka na ustach wygląda bajecznie

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !