środa, 31 stycznia 2018

Walentynkowa oferta ROSEGAL

Walentynki zbliżają się wielkimi krokami, ale czy macie już pomysł co moglibyście kupić drugiej połówce ? Jeśli nie, to spieszę do Was z kilkoma propozycjami, które najbardziej wpadły mi w oko podczas poszukiwań na stronie Rosegal. Ciekawi ? To zapraszam do oglądania. :)








Biżuteria ? Czemu nie ! Chyba każda z nas ją uwielbia. I powiem Wam, że chociaż na co dzień noszę jedynie obrączkę, to lubię od święta włożyć na siebie coś więcej - naszyjnik, bransoletka, kolczyki czy zegarek, a to wszystko w minimalistycznym wydaniu i do odpowiedniego stroju. Nie potrzeba mi nic więcej aby w takich dniach czuć się bardziej elegancko niż zwykle. :) 





A może zamiast podarunków wystarczy ten dzień po prostu spędzić razem i nadać wnętrzu odpowiedniego klimatu ? Odrobina romantyzmu jeszcze nikomu nie zaszkodziła. Do tego celu bardzo fajnie sprawdzą się chociażby klipsy led, czyż nie będzie miło doczepić do nich Wasze wspólne zdjęcia i powspominać najpiękniejsze momenty z waszego życia ? Innymi ciekawymi dodatkami są : dekoracyjna poduszka czy też lampa led w kształcie serca. 



O wiele więcej interesujących propozycji walentynkowych znajdziecie pod linkiem :
 





35 komentarzy:

  1. My nie obchodzimy Walentynek, ale lubię oglądać te wszystkie gadżety z tym dniem związane :) Naszyjnik jest śliczny :)
    Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwych walentynek :D klik

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza biżuteria, bardzo lubię wszelkie dekoracje , które się świecą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegarek bardzo mi się spodobał, jego cena również jest zachęcająca ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Te LEDowe klipsy zamierzam sobie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! fajne rzeczy wybrałaś! Do tych klipsów led można też np zamiast zdjęć, przypiąć zwykłe, czerwone serduszka i powiesić to np nad łóżkiem XD Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna jest ta dekoracyjna poduszka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczny jest ten zegarek :) Podobają mi się też kolczyki, łańcuszek i... dobra, wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. oferta wydaje sie całkiem ciekawa :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszyjnik i kolczyki są piękne, poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się to serce ze światełkami, ale wolałabym białe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te klipsy led są boskie!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolczyki serca są mega! Bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest ten zegarek *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodobała mi się ta lampka led, mam fazę na takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne walentynkowe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten pierwszy naszyjnik jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystko mi się podoba ;) podusia urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Klipsy na zdjęcia są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. klipsy są świetne <3

    poklikane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolczyki w kształcie serca są super.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie świetnym prezentem na spędzenie walentynek byłoby wyjście do kina lub po prostu spędzenie razem czasu.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cuda nam tu pokazałaś :)
    poklikałam :) $11.43;$3.71;3.56

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam kupować lampki led z tej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie Ty zawsze fajne propozycje tu wynajdujesz! Znowu wszystko bym kupiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne rzeczy!
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuje ❤
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię torebki z tego sklepu :) 3,71 8,11 9,06 14,75 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobają mi się te klipsy LED. Jaki fajny klimacik robią. :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !