wtorek, 9 stycznia 2018

Avon - Woda perfumowana dla kobiet Little Black Dress


Nie wiem jak Wy, ale ja często mam tak, że zapachy szybko mi się nudzą i zmieniam je jak rękawiczki. Ostatnio postanowiłam bliżej przyjrzeć się perfumom marki Avon, więc chętnie przeglądam ich katalogi w poszukiwaniu pachnących stron. Jednym z zapachów, który zwrócił moją uwagę jest Little Black Dress i to o nim chciałam Wam dziś opowiedzieć.








Wodę perfumowaną Little Black Dress zamknięto w prostym, szklanym flakonie o kwadratowym kształcie, zdobionym  czarno-złotymi akcentami, co bardzo ładnie się ze sobą komponuje. Wygodny, logowany atomizer nie zacina się i rozpyla odpowiednią ilość produktu. Perfumy obecnie dostępne są w dwóch pojemnościach : 50ml i 100ml. Ja zdecydowałam się na tą mniejszą wersję, ponieważ zapachy szybko mi się nudzą i lubię je często zmieniać. 


Dostępność:






Little Black Dress to zapach bardzo elegancki, zaliczany do kategorii kwiatowo-orientalnej. Według mnie idealnie nadaje się na każdą porę dnia. Delikatne nuty piwonii i gardenii pięknie dopełniają się ze śliwką i imbirem, tworząc ciekawe połączenie. Z kolei świeże akordy moreli i cyklamenu dodają im charakteru i czynią je wyjątkowymi. Cała kompozycja jest delikatna i świeża, bardzo dobrze zrównoważona. Na początku są intensywne, jednak z biegiem czasu łagodnieją i stają się subtelne. Na skórze utrzymują się kilka godzin, natomiast najdłużej, bo przez kilka dni wyczuwalne są na swetrze czy kołnierzu płaszcza. Little Black Dress określiłabym je jako dziewczęce, ale i kobiece zarazem, doskonałe na wytrawne spotkania jak i zwyczajne spotkania z koleżankami. Najczęściej kupuję je w sprawdzonej drogerii internetowej www.iperfumy.pl, gdzie często można je upolować w promocyjnych cenach.





Jakie perfumy marki Avon są Waszymi ulubieńcami ?



31 komentarzy:

  1. ogólnie perfumy z Avon bardzo lubię, miałam kilka sztuk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam czasy, kiedy ten zapach był takim must have :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ją kiedyś w perfumetce i lubiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak mam, że zapachy bardzo szybko mi się nudzą. Muszę często zmieniać :D A najbardziej lubię mieć kilka malutkich flakoników :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja dawno nie kupowałam nic z Avonu.. Trzeba to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O widzisz. Nawet nie wiedziałam, że na Iperfumy mają kosmetyi Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fiolka wygląda świetnie zapach znam dobrze moja mam lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jeden ich zapach z "sukienkowych" serii, ale nie pamiętam jaki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię ten zapach, ale muszę mieć na niego ochotę i odpowiedni humor ;) Mam całkiem sporo zapachów, więc po ten sięgam dosyć rzadko. Z Avon lubię też Perceive i City Rush, który teraz jest ciężko dostępny i niesamowicie drogi, bo przecież trzeba go było wycofać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ten zapach jest bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam ten zapach, moja mama go ciągle używa. Mam kilkanaście perfum z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kilka razy miałam już ten zapach, bardzo przyjemny, perfumy z avonu są naprawdę ładne

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam że kiedyś je miałam i były ok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. znam ten zapach! Zdecydowanie najlepszy z tych które udało mi się wąchać od Avon! :D

    zapraszam do mnie - właśnie pojawił się nowy post!
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny jest ten zapach, klasyk firmy

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię ten zapach i dobrze się w nim czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubie ten zapach <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/beacive-box-moja-opinia.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapachy z Avonu są dla mnie przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam perfumy Avonu,ale akurat Little Black Dress nie jest moim ulubieńcem,dla mnie zbyt poważny :D
    Uwielbiam słodki Luck,kwiatowy wiosenny Incandessence,świeżo-mydlany Pur Blanca,zmysłowy Far Away Infinity,promienny i seksowny Attraction:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze znam ten zapach, kiedys bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja praktycznie nie sięgam po ich produkty :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam kilka zapachów z Avonu, ale tego wariantu nie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mój gust, ale buteleczka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Buteleczka bardzo ładna :) I chyba raz je wąchałam, ale niespecjalnie to mój klimat. Natomiast jak chodzi o perfumy Avon, to bardzo lubię Perceive w niebieskiej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam perfumy z Avonu i miałam już ich taką ilość, że ciężko by mi było teraz je wymienić. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam testować nowe perfumy ale od dłuższego czasu mam już swojego ulubieńca z Douglasa ☺ (Emanuel ungaro Fruit d amour gold)
    Z Avonu nigdy nie miałam perfum☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo lubie perfumy za avonu :) LBD to zapach kultowy i pierwszy jaki zamowilam milion lat temu. W sumie zuzylam ok 5 buteleczek tych perfum. Nastepnym moim ulubiencem jest Rare Pearls

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam ten zapach! skorzystalam z promocji przed swietami i zakupilam kolejny flakonik wraz z balsamem do ciala. jest to bardzo elegancki zapach. dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety zapach się zmienił. Produkt kilka razy zmieniał szatę graficzną i za każdym razem coś było zmienione w zapachu. Niestety to już nie ten sam zapach co był na początku, tylko nazwa została ta sama.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !