wtorek, 30 stycznia 2018

GAMISS - czarne botki, świąteczne poszewki, lampki na druciku i ładowarka samochodowa

Hej kochani. Co tam u Was słychać ? Pogoda dopisuje ? U mnie niestety zapowiada się deszczowy tydzień, więc nie będzie z tego powodu wesoło. Chcę już wiosnę ! Na poprawę humoru pragnę Wam pokazać zamówienie ze sklepu Gamiss, które szło do mnie wyjątkowo długo, ale dotarło bezpiecznie całe i zdrowe. A co się w nim dokładnie znalazło ? O tym już za chwilę, kawka w dłoń i zapraszam do czytania. :)







Poszewki na poduszki - Merry Christmas


Zamówiłam je jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia, ale niestety dotarły dopiero w połowie stycznia. Mimo wszystko - jestem zadowolona. Poszewki wykonane są z grubszego, milusiego materiału typu plush. Posiadają wysokiej jakości nadruk i są zasuwane na zakryty zamek błyskawiczny.






Czarne botki



Kocham buty i zawsze mam co do ich wyglądu duże wymagania, dlatego gdy zobaczyłam te piękne botki w Gamiss - musiałam je zamówić. Bardzo podobały mi się zarówno białe jak i czarne - wybór był trudny, ale rozsądek wygrał i ostatecznie postawiłam na klasykę - w końcu czarne są dla mnie bardziej uniwersalne i będą pasować do większości stylizacji. W butach jestem zakochana - ładny wygląd idzie w parze z wysoką jakością wykonania, a więc czego chcieć więcej ? 






Podwójna ładowarka samochodowa


Znacie ten ból, kiedy Wasz telefon ledwo zipie i nie macie jak go naładować ? Z pomocą przychodzi podwójna ładowarka samochodowa z gniazdami USB - fajne i praktyczne rozwiązanie. Teraz już nie muszę się martwić o poziom naładowania baterii podczas podróży samochodem. :)





Lamki dekoracyjne


Lampki zamówiłam sobie nie z myślą o świętach, lecz z myślą o zdjęciach. Zasilane są dwiema płaskimi bateriami typu CR2032. Na 2 metrowym druciku miedzianym rozmieszczono 20 diod Led. Niestety nie miałam jeszcze okazji sprawdzić jak świecą, gdyż nie zdarzyłam kupić odpowiednich baterii.


Będę wdzięczna za poklikanie w linki :



42 komentarze:

  1. Botki ciekawe, aczkolwiek raczej nie w moim stylu :D Poszewki piękne, bardzo ładnie będą "dopieszczały" wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszewki są piękne:)Na pewno ozdobią nie jedny wypoczynek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lampki i poszewki wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Na wszystkich prawie linkach jest wyprzedane :(

      Usuń
  4. Wow, botki wyglądają mega! Szczególnie podobają mi się obcasy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne łupy, ja jakiś miesiąc temu zamówiłam poszewki na poduchy z alie i nie mogę się ich doczekać =)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam 3 zestawy takich lampek na drucikach :) są super, poszewki piękne!-niestety niedostępne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszewki cudne:) no i bardzo fajne botki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne te poszewki i światełka, też nazamawiałam kilka

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszewki na poduszki są genialne ;) Myślę, że rewelacyjnie wyglądałyby na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja czekam na jedną paczkę już dwa miesiące, poszewki sa fajne $7.97$7.97

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty faktycznie wyglądają bosko ;) A lampek nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem Ci, że te botki robią wrażenie :D Ale to poszewki skradły moje serducho :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mam te poszewki i dopiero je tez dostalam ;D trochę po czasie

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarne botki świetne. Będą pasować do wielu stylizacji;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne buty - super wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  16. te poszewki są piękne :) przymierzam się do zakupu podobnych i mam nadzieję, że również będę zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne rzeczy (tą ładowarkę do samochodu też sobie kupiłem :D ).

    Pozdrawiam ;)
    https://dlakazdegocosinteresujacego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne poszewki, lampki też, ja je kupuje w różnych postaciach ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Posiadam te lampeczki tylko wersji 100 sztuk i mam bardzo fajny pomysł ich przymocowania :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super rzeczy :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zamówienie, miałam ochotę na te poszewki, bardzo ładne są :) Buty petarda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW! Botki najlepsze! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Te botki mają przepiękne obcasy! Mega, aż się napatrzeć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam te same ledy :) Tylko Chłopak mi je zrobił na kabel usb :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Poszewki na poduszki najbardziej mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Poszewki są świetnej jakości, ale ta ładowarka mnie zaciekawiła, szkoda że już sprzedana :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Te buty są BOSKIE!!!!! :D Nie mogę się napatrzeć. ;) Poduszeczki też mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Całkiem duże zamówionko ! Te Botki fajne, ale to złote cuś bym zdecydowanie ściągneła ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow botki na prawdę przykuwają uwagę :D
    Pozdrawiam! I zapraszam również do mnie. W końcu po miesięcznej przerwie powróciłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !