poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Only Bio - Hipoalergiczna pianka do mycia dla dzieci

O skórę dziecka warto dbać już od pierwszego dnia życia. Jako zwolenniczka naturalnej pielęgnacji zawsze staram się wybierać dla mojego synka najlepsze produkty, dlatego postanowiłam wypróbować hipoalergiczną piankę do mycia marki Only Bio. Dziś chcę Wam o niej napisać kilka słów, ciekawych zapraszam do czytania.






Płyn do kąpieli znajduje się w przezroczystej butli o poj. 250ml. W ofercie marki znajdziemy również większe opakowanie - 500ml. Szata graficzna jest przejrzysta, pozytywna w odbiorze i radosna. Produkt posiada płynną, wodnistą konsystencję. Opakowanie wyposażono w higieniczną i praktyczną pompkę, którą można swobodnie blokować w razie potrzeby.


Dostępność :
 





Hipoalergiczna pianka do mycia powstała z myślą o dzieciach borykających się z atopowym zapaleniem skóry, uczuleniami alergicznymi oraz naskórkiem skłonnym do podrażnień. Kosmetyk jest bezpieczny i delikatny dla skóry dziecka, zawiera aż 99,5% składników pochodzenia naturalnego. Za pomocą pompki wytwarza się gęsta, puszysta pianka, o kwaskowatym zapachu. Pianka skutecznie oczyszcza ciało malucha z zanieczyszczeń, pozostawiając je gładkie i miękkie w dotyku. Nie podrażnia i nie wysusza, lecz wręcz przeciwnie - delikatnie nawilża, pielęgnuje i co najważniejsze - nie szypie w oczy. Ja jestem na TAK ! :)

12 komentarzy:

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !