czwartek, 5 kwietnia 2018

Eveline Cosmetics - Kremowy rozświetlacz do twarzy Kredka Contour Sensation do strobingu

W dzisiejszym poście pragnę przedstawić Wam kolejne kosmetyki marki Eveline - tym razem są to dwa rozświetlacze - w płynie oraz w kredce. Który z nich wypada lepiej, a może obydwa są bardzo dobre ? Kilka słów na ich temat w dalszej części posta, zapraszam :)






Kremowy rozświetlacz do twarzy


Kosmetyk zamknięto w szklanej buteleczce o poj. 8ml, przypominającej lakier do paznokci. W białym korku ulokowany został pędzelek, którego włosie jest dość sztywne. Rozświetlacz posiada różowy kolor, dobrze się rozprowadza na skórze. Najlepiej wklepać go delikatnie opuszkami palców w wybrane miejsca, wówczas osiągniemy najlepszy efekt. Rozświetlenie możemy stopniować - od delikatnego po mocniejszy glow. Kosmetyk pięknie modeluje twarz, nadając jej świeżości. Idealny do stosowania zarówno na co dzień jak i wieczór. Fajnie sprawdza się również dodany do kremu lub podkładu. Dostępny jest w dwóch odcieniach : 01 Light i 02 Gold.


Dostępność :





 Kredka Contour Sensation - Step 4 - Strobing


Kredka do strobingu niestety wypada nieco słabiej, bowiem daje naprawdę subtelny efekt. Dużą jej zaletą jest fakt, że nie trzeba jej temperować, gdyż posiada wykręcany sztyft za pomocą złotej podstawy. Kredka jest miękka, a więc gładko sunie po skórze. Nadaje twarzy lekki błysk, w formule zatopione są złote drobinki, które widać dopiero po przyjrzeniu się z bliska. 


Dostępność :







16 komentarzy:

  1. Rozświetlacz w formie kredki też mam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy w takiej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy rozswietlacza w takiej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastic post!

    Kisses ...

    Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie wersja w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. MYślałem, że będzie ładniejszy blask :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham rozświetlacze ale nie wiem czy z tą płynną formułą umiałabym sobie radzić

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze to jakoś nie jestem przekonana do tej firmy i do tych produktow...
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Tych produktów akurat nie znam :) Kredka jakoś bardziej mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa alternatywa dla rozświetlaczy w kompakcie.... fajne:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten rozświetlacz w kremie nr 02 Gold, jest jak dla mnie rewelacyjny uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kremowy rozświetlacz bardzo mnie zaciekawił, jeszcze nie miałam w takiej płynnej formie

    OdpowiedzUsuń
  13. Raczej nie używam rozświetlaczy, więc tym razem produkty nie dla mnie, ale może kiedyś... ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !