środa, 18 kwietnia 2018

Senelle Cosmetics - Rozkwitaj każdą porą roku

Są takie marki, do których wzdycham od bardzo dawna, a jedną z nich jest Senelle Cosmetics, oferująca wyłącznie kosmetyki naturalne, stworzone ze starannie dobranych składników. W moje ręce trafiły ostatnio trzy produkty, o których wkrótce będziecie mogli dowiedzieć się czegoś więcej. Dziś natomiast chcę Wam je co nie co przybliżyć. 







Chcemy by Senelle była jak kobieta, do której jest kierowana: energiczna, zmysłowa, znająca  swoją wartość, mająca własne zdanie, dzieląca się poglądami, uwielbiająca zmiany. Kobieta, która odnalazła równowagę i wie dokąd zmierza. Siłą Senelle są naturalne, starannie dobrane składniki: fantastyczne oleje i pozyskiwane w innowacyjny sposób olejowe substancje aktywne: Oléoactif® DIAM i Oléoactif® Pomegranate.
Bazę Senelle Summer 2017 stanowią oleje: z nasion pomidora, lniany oraz ze słodkich migdałów, które zostały połączone z rozmaitymi ekstraktami, tak by odpowiadać na konkretne potrzeby: odżywienie, regenerację, wygładzenie, korygowanie oraz nawilżenie (...) [źródło]

W ofercie marki Senelle Cosmetics znajdziemy różne kolekcje, obecnie są to Spring, Summer, Autumn oraz Winter - kosmetyki na każdą porę roku. Nie będę ukrywać, że wszystkich jestem szalenie ciekawa, więc na początek zdecydowałam się na 3 różne produkty.





Delikatny żel saponinowy do mycia twarzy


Żelów do mycia twarzy nigdy za wiele, zawsze bardzo szybko się u mnie kończą, więc wszelkie zapasy są u mnie mile widziane. Z opisu wynika, że żel ma doskonałe właściwości tonizujące i oczyszczające, a co równie istotne - reguluje wydzielanie sebum. Bardzo się cieszę, bo moja mieszana cera czegoś takiego właśnie potrzebuje ! :)





Odnawiający peeling do twarzy


Peeling do twarzy to jeden z obowiązkowych moich rytuałów pielęgnacyjnych. To dzięki takim kosmetykom moja cera jest pięknie wygładzona i przygotowana do dalszych etapów pielęgnacyjnych. Propozycja marki Senelle zwana cudem rewitalizacji ma za zadanie m.in. skutecznie walczyć z oznakami starzenia się skóry, wygładzać bez podrażnień oraz czynić cerę miękką i głęboko odżywioną. :)  Brzmi ciekawie ;)






 Regenerujące serum olejowe


Chyba nie muszę się powtarzać, jak bardzo uwielbiam wszelkie sera do twarzy. One naprawdę potrafią czynić cuda na skórze. Regenerujące serum olejowe zostało stworzone, by wzmacniać naturalną barierę ochronną, łagodzić podrażnienia i co ciekawe - spłycać istniejące zmarszczki. Już nie mogę się doczekać efektu gładkiej i rozświetlonej skóry - Senelle nie możesz mnie zawieść ! :)




Znacie markę Senne Cosmetics ? Miałyście któryś z tych kosmetyków ?








14 komentarzy:

  1. Nie znam tych kosmetyków, jedynie wirtualnie je widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem Ci, że ja też wzdycham do tej marki, a serum olejowe wygląda super :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie również testuję 3 produkty ten żel do mycia twarzy również :) są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po zimie trzeba regenerowac skórę :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/zapowiedz-stylizacji-babyblue.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam marki, nawet nie natknęłam się na nią w internecie do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mojej skórze na pewno przyda się takie zregenerowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie nzma kosmetyków Senelle, ale chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne produkty ma ta marka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że ta firma ma w ofercie serum olejowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zarówno kosmetyki jak i marka, to dla mnie kompletna nowość. Z wielką chęcią kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam nigdy o tych kosmetykach, ale zapowiadają się ciekawie i bardzo chętnie bym je wypróbowała. :) Czekam na bardziej szczegółowe recenzje. ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !