piątek, 18 maja 2018

AVON Mark. - Satynowy lakier do paznokci Digital Illusion

Mimo, że wkrótce mam zamiar rozpocząć swoją przygodę z hybrydami, wcale nie rezygnuję z tradycyjnych lakierów kolorowych. Wobec tego chcę dziś z Wami podzielić się opinią na temat satynowego lakieru do paznokci w odcieniu Digital Illusion od marki AVON. Zapraszam do czytania.







W prostokątnej buteleczce z białym korkiem skrywa się 10 ml lakieru do paznokci. Emalia wyznacza się bardzo ciekawym kolorem - to subtelny, kobiecy róż, opalizujący na niebiesko-zielony odcień. Pędzelek jest wąski, prosto ścięty, ale dobrze się nim manewruje. Konsystencja lakieru nie za rzadka i nie za gęsta, według mnie ok, co ułatwia aplikację.






Produkt równomiernie rozprowadza się na paznokciach, nie rozlewa się na boki, a największy plus muszę przyznać za ekspresowe wysychanie, tak więc ideał dla osób, które nie lubią czekać. Nieco gorzej wypada jeśli chodzi o krycie - potrzeba przynajmniej 3 warstw, aby osiągnąć satysfakcjonujące rezultaty, no chyba że lubimy subtelny efekt. Drobinki opalizujące są mało widoczne, a wykończenie jakie nim osiągniemy to satynowy mat. Jeśli chodzi o trwałość - bez topu u mnie lakier utrzymuje się około 2-3 dni, potem zaczyna się ścierać na końcach. Efekt końcowy oceńcie sami, ja uważam że nie jest źle. :)



AVON Mark. Nail Style Studio - Digital Illusion / 2 warstwy


 Mieliście kiedyś jakieś lakiery od Avon ?
 



15 komentarzy:

  1. Dawno nie miałam nic z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie trochę średni. 3 warstwy i tylko 3 dni się trzyma. Nie skusilabym się.

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt jest subtelny, ja jednak wolę kryjące lakiery już przy 1 warstwie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię takich kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno nie miałam nic z Avonu, ich lakiery zawsze się u mnie dobrze spisywały...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka lakierów z Avonu, ale szybko odpryskują... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię aż tak naturalnego efektu i prześwitywania. Wolałabym nałożyć odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam lakier z avonu, o kolorze fuksji i bardzo go lubię. :)
    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Maiłam go dawno temu i jest okropny pod każdym względem-zarówno rycia,jak i trwałości i koloru :) Lubię bardzo inne lakiery,ten jeden jedyny okazał się niewypałem...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki delikatny jak dla mnie za delikatny. jednak moich hybryd nie zamienię na tradycyjne lakiery

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie mialam lakierów tej firmy. Ja chyba jednak wolę hybrydy, niz zwykle lakiery...
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię lakiery z Avonu, uważam, że są jedne z lepszych w tym przedziale cenowym, także będę musiała ten przedstawiony przez Ciebie również przetestować, zwłaszcza że kocham takie kolorki. ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !