środa, 9 maja 2018

Only Bio - Micelarny płyn do demakijażu twarzy

Mimo, że latem wykonuję tak naprawdę tylko podstawowy makijaż oczu - płyn micelarny to taki kosmetyk, który obowiązkowo muszę mieć pod ręką. To po niego sięgam w pierwszej kolejności, kiedy chcę wykonać demakijaż. Jednak czy wywiązuje się z powierzonego mu zadania ? Zapraszam do czytania.







Płyn micelarny zostaje nam podany w szklanej butelce o poj. 250ml. Do czynienia mamy z wodnistą konsystencją o łagodnym, trudnym do określenia zapachu, w żadnym wypadku nie drażniącym nosa. Butelka posiada dozownik, który nie zacina się i nie sprawia żadnych kłopotów, dobrze podaje porcjami  kosmetyk, prosto na wacik. Kosmetyk ma przyjemną dla oka szatę graficzną - prostą, estetyczną, z etykiety dowiemy się niezbędnym informacji o produkcie.


Dostępność :






Płyn do demakijażu to dla mnie taki niezbędnik, zapas zawsze uzupełniam na bieżąco. Z jego oczyszczających właściwości korzystam codziennie. Wykonuję nim głównie demakijaż oczu, odpowiednią ilość dozuję na wacik, po czym przyciskam lekko do powieki. Płyn micelarny mnie oczarował od pierwszego użycia - makijaż oczu rozpuszcza bardzo szybko, nie szczypiąc przy tym i nie powodując łzawienia czy innych niepożądanych reakcji, które mogłyby go w moich oczach zdyskwalifikować. Dosłownie w chwilę pozbywa się z powiek mocnych cieni, eyelinera czy uporczywego tuszu do rzęs, z którym konkurencja nie dawała sobie rady. Zdarzało mi się również korzystać z niego do usuwania pełnego makijażu z twarzy i również radził sobie bardzo dobrze. Skóra była ładnie oczyszczona z wszelkich zanieczyszczeń, nawilżona oraz odświeżona. Kosmetyk nie wywołuje podrażnień ani reakcji alergicznych. Zawiera 99,8& składników pochodzenia naturalnego i jest w pełni bezpieczny dla skóry.





18 komentarzy:

  1. Jakoś nie przepadam za płynami micelarnymi ale ten wydaje się super, zwłaszcza dzięki swoim właściwościom demakijażowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz slysze o tym plynie micelarnym :) nie znalam tez tej firmy, wiec chętnie przyjrzę sie szerszemu asortymentowi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzew te firmę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny produkt. O i jest pompka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nic tej marki. Kusi, oj kusi

    OdpowiedzUsuń

  6. Bardzo podobają mi się opakowania tej marki, nie używałam jeszcze ich kosmetyków. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię tego typu kosmetyków, ale ten fajny jest :) Widziałam te kosmetyki w Drogerii Natura

    OdpowiedzUsuń
  8. O nie znam go jeszcze bardzo kuszący 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastic post!

    Kisses ...

    Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli nie szczypie w oczy, to ja biorę w ciemno!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo super produkt! :) Uwielbiam wszelkie micelarne kosmetyki do demakijażu :) Super post :)

    buziaki!

    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodziewałam się, że dobrze wypadnie :). Prędzej, czy później, ale go poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z tej marki nie miałam żadnego kosmetyku, ale lubię delikatne i naturalne micele

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam go też w dobrej cenie w aptece Melissa :) skoro jesteś z niego zadowolona, to chyba zrobię dzisiaj zamówienie :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Tę markę znam na razie jedynie z blogów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Również nie przepadam za płynami micelarnymi, ale skoro tak dobrze radzi sobie z demakijażem oczu, to pewnie będę musiała go wypróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !