piątek, 11 maja 2018

Caudalie Cleaners&Toners - Pianka Oczyszczająca

O marce Caudalie chyba słyszeli już wszyscy, ale z pewnością nie wszyscy mieli okazję bliżej zapoznać się z ich kosmetykami. Mi również było do produktów tej firmy nie po drodze, ale w końcu postanowiłam to zmienić i gdy tylko nadarzyła się okazja - do wirtualnego koszyka trafiła pianka oczyszczająca do twarzy. Czy jest rzeczywiście tak delikatna i zarazem skuteczna w swoim działaniu jak głoszą opinie w sieci ? Zapraszam do czytania ! :)








Pianka ulokowana została w białym pojemniku, mieszczącym 50 ml płynu. Na początek skusiłam się na mniejszą pojemność, ale w ofercie www.iperfumy.pl znajdziemy również większe opakowanie - 150ml, które wychodzi korzystniej cenowo.  Buteleczka zakończona jest dozownikiem - pompką, która działa płynnie, nie zacina się i nie sprawia żadnych kłopotów. Po naciśnięciu pompki z wnętrza opakowania wydobywa się biała i puszysta, delikatna niczym chmurka pianka o przepięknym, świeżym zapachu zielonych winogron. Na jej zużycie mamy 6 m-cy od pierwszego użycia.


Dostępność :





Piankę stosuję głównie rano, gdyż na noc oczyszczam skórę twarzy mocniejszymi preparatami. I cóż mogę o niej powiedzieć ? Jestem pozytywnie zaskoczona. To kosmetyk ultrałagodny dla skóry, przyjemnie oczyszcza naskórek z zanieczyszczeń bez skutków ubocznych. Buźka nie jest ściągnięta czy wysuszona, wręcz przeciwnie - czuć odświeżenie i ukojenie. Co dla mnie równie ważne - nie podrażnia oczu i tym samym nie powoduje ich łzawienia. Całkiem nieźle radzi sobie  również z resztkami makijażu, twarz jest czysta i gładka, aż miło ! Na koniec dodam, iż produkt jest bardzo wydajny - używam od miesiąca i nie dobiłam nawet do połowy opakowania. W planach mam jeszcze wypróbować słynną wodę winogronową, o której jakiś czas temu zrobiło się dość głośno.






13 komentarzy:

  1. Dawno nie widziałem tej marki w sklepach

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki w formie pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O wodzie winogronowej słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kosmetyki w formie pianki są super!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie delikatne dla oczu pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej pianki, ale skoro jest taka delikatna to chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemniaczek! hętnie bym wyprobowała i bardzo podoba mi się design kosmetyku :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię wszystko co ma konsystencję pianki, a z tą marką nie miałam jeszcze do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt, może kiedyś wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !