środa, 16 maja 2018

SYNCHROLINE - Terproline - Krem pod oczy uelastyczniająco-ujędrniający

Skóra pod oczami jest delikatna, cienka i wymaga odpowiedniej pielęgnacji, dlatego warto traktować ją z należytym szacunkiem i dobierać do jej potrzeb odpowiednie kosmetyki. Wobec tego jakiś czas temu postanowiłam wypróbować krem uelastyczniająco-ujędrniający z linii Terproline,  o którym dziś chcę Wam napisać kilka słów. Zapraszam do czytania.







W wąskiej tubce mieści się 15 ml kremu pod oczy, którego zadaniem jest utrzymanie naturalnej elastyczności i sprężystości skóry. Brzmi interesująco, czyż nie ? Opakowanie jest takie jakby "nadmuchane", ale zawartość łatwo się wydostaje na zewnątrz. Kosmetyk ma postać kremo-żelu bez wyraźnego zapachu. Na jego zużycie mamy 18 m-cy od otwarcia. 


Dostępność :






Krem stosuję mniej więcej ponad miesiąc czasu i wykorzystuję go w porannej pielęgnacji, z uwagi na jego lekką formułę. Dobrze się rozprowadza na skórze i bardzo szybko wchłania. Nie muszę czekać zbyt długo, aby móc przystąpić do malowania oczu. Nie pozostawia po sobie lepkiej czy tłustej warstwy, nawilża skórę natychmiastowo. Ponadto subtelnie ją napina i rzeczywiście ujędrnia. Odkąd go stosuję nie zauważyłam, żeby zmarszczek przybywało, ale też obecne się nie wygładziły jakoś szczególnie. Mimo wszystko krem fajnie się sprawdza właśnie pod makijaż. Co równie istotne - nie podrażnia oczu i nie powoduje ich łzawienia. Według mnie krem jest idealny na co dzień, wieczorem potrzebuję czegoś mocniejszego. :) Wydajności nie można mu odmówić - z pewnością wystarczy Wam na min. 2 miesiące codziennego stosowania. Produkty marki Synchroline znajdziecie w dobrej cenie między innymi w drogerii internetowej www.iperfumy.pl




12 komentarzy:

  1. Mam wersję Synchrovit i również idealnie nadaje się pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastic post!

    Kisses ...

    Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  3. pod makijaż idealny, ja używałam go też na noc. wystarczył mi na kilka miesięcy. mega wydajny, teraz shiseido benefiance

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie jestem w trakcie poszukiwania idealnego kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam super krem Nutritime tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubiłam ich krem właśnie za ten szybki efekt i nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli najważniejsze - nie szkodzi;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie on uczulił skubany, ale inne kremy tej marki są ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię ich produkty, kilka już testowałam, tego kremiku nie miałam, ale wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !