czwartek, 17 maja 2018

Eveline Cosmetics - Volumix Fiberlast - Tusz do rzęs wydłużająco-podkręcający

Tuszy do rzęs przewinęło się przez moje ręce całkiem sporo, ale do tej pory niestety nie udało mi się trafić na taki, który w pełni zasługiwałby na miano ulubieńca. Mimo to nie poddaję się i szukam dalej czegoś godnego uwagi, do którego będę wracać regularnie. Dziś chcę Wam przedstawić tusz wydłużająco-podkręcający marki Eveline Cosmetics.







Tusz do rzęs znajduje się w srebrnym , błyszczącym opakowaniu. Jego pojemność wynosi 11ml. Silikonowa szczoteczka o klepsydrowym kształcie jest giętka, łatwo się z nią pracuje, a ponadto nabiera odpowiednią ilość tuszu. Konsystencja jest w moim odczuciu odpowiednia, nie obciążająca rzęs. Tusz posiada czarny kolor, który nie blaknie w trakcie dnia.


Dostępność :  Drogerie stacjonarne, m.in. Rossmann, e-sklep Eveline , itd.






Propozycja marki Eveline Cosmetics - maskara Volumix Fiberlast ma po prostu podkręcać, wydłużać oraz być obecna na rzęsach przez cały dzień - to tyle jeśli chodzi o obietnice producenta. I muszę Wam powiedzieć, że zostają one w 100% spełnione. Nie możemy więc oczekiwać wachlarza rzęs jak z reklamy. Tusz do rzęs rzeczywiście wydłuża, lekko podkręca a nawet pogrubia rzęsy. Mimo aplikacji 2 warstw włoski nie są sztywne, lecz pozostają elastyczne. Nie skleja rzęs, lecz ładnie je rozdziela. I co też równie dla mnie ważne - nie osypuje się w trakcie dnia. Towarzyszy mi od rana do późnego wieczora codziennie i muszę przyznać, że jest naprawdę trwały. Efekt jaki daje jest dla mnie całkiem niezły i wystarczający na dzień, na wieczór jednak potrzebuję czegoś innego, co bardziej podkreśli moje rzęsy.







20 komentarzy:

  1. ładny , delikatne efekt. Ja to mam czarną oprawę oczu bo mam bardzo ciemny brąz i czarny łeb wiec u mnie rzesy i tak się gubią w tłumie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt ładny! Zrobił na mnie wrażenie jak na tę markę super: )

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię ten tusz do rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie daje bardzo ładny efekt na rzęsach, ale w ciągu dnia się osypuje z dolnych rzęs i robi pandę pod oczami :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się taki "dzienny" efekt jaki daje ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tuszach Eveliner ostatnio zrobiło się głośno. Na dzień efekt jest ok, ale ja szukam zdecydowanie mocniejszego podkreślenia i wydłużenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go i był na prawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo dobrego słyszałam o tej marce:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tusz do rzęs z tej firmy używam zazwyczaj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naturalny i nie przerysowany efekt,idealny na co dzień :) Osobiście wolę mocniejszy efekt i moim ulubieńcem jest L'Oreal Volume Million Lashes czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go kiedyś, ale dla mnie dawał zbyt słaby efekt.

    OdpowiedzUsuń
  12. efekt jest zadowalający, lubię takie szczoteczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię maskary od Eveline ;) Ten tusz też znam i chętnie po niego sięgam ;) Cała seria Fiberlast należy do moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. To kolejny tusz, który będę musiała wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny efekt. :)
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !