czwartek, 10 maja 2018

Naturalna pielęgnacja twarzy z Senelle Cosmetics

Moja skóra kocha kosmetyki naturalne, a ostatnio nic tak nie sprawia jej radości jak marka Senelle Cosmetics, którą w ostatnim czasie bardzo chciałam poznać. W końcu się udało i tak o to na początek postanowiłam zaopatrzyć się w 3 produkty z różnych serii. Dziś chcę Wam opowiedzieć o nich nieco więcej, więc kawka w dłoń i ciekawych zapraszam do lektury :)








Senelle - Delikatny żel do mycia twarzy  

INSPIRED by Spring


To od niego zaczynam mój poranny rytuał pielęgnacyjny. Bardzo doceniam jego delikatność dla skóry. Żel skutecznie usuwa zanieczyszczenia, które zdążyły się zgromadzić na twarzy podczas nocy. Nie szczypie w oczy, a dzięki rzadkiej konsystencji jedna pompka wystarczy, aby dokładnie umyć całą buźkę. Żel delikatnie się pieni, a po spłukaniu pozostawia twarz odświeżoną i oczyszczoną. Zero wysuszenia skóry - to doceniam najbardziej ! W jego składzie zaraz po wodzie znajdziemy hydrolat z kwiatów róży damasceńskiej znany z właściwości tonizujących i kojących, nieco dalej mamy też wyciąg z nektarynki (odmładza, rewitalizuje, nawilża), wyciąg z chmielu zwyczajnego (działa antybakteryjnie, oczyszcza) oraz wyciąg z kory mydłoki (działa przeciwzapalnie).
.


Dostępność :






Senelle - Odnawiający peeling do twarzy

INSPIRED by Autumn


Peeling do twarzy ? Nie wiem jak kilka lat wstecz mogłam bez niego żyć. Do tej pory przez moje ręce przewinęło się kilka kosmetyków z tej kategorii, ale propozycja od Senelle to jedna z ciekawszych, którą warto wypróbować. Peeling zwany przez producenta cudem rewitalizacji zawiera zmielone łupiny migdałów i kokosa, których zadaniem jest dokładne złuszczenie martwych komórek naskórka bez negatywnych skutków ubocznych dla cery. Peeling można używać na dwa sposoby - na zwilżoną skórę dla delikatniejszego efektu oraz na suchą - dla mocniejszego efektu. Ja zawsze decyduję się na tą 2 opcję, ponieważ lubię porządne zdzieraki. Kosmetyk doskonale radzi sobie z martwym naskórkiem, pozostawia twarz przyjemnie gładką, lekko rozjaśnioną, idealnie przygotowaną do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Kosmetyki nałożone po zastosowaniu peelingu szybciej się wchłaniają i tym samym mają szansę wykazać się lepszym działaniem. 



Dostępność :







Senelle - Regenerujące serum olejowe 

INSPIRED by Winter


Moc ochrony to nic innego jak serum olejowe, które ma zapewnić naszej skórze solidną rewitalizację. Oj tak, tego mi teraz trzeba ! Kosmetyk mimo, że ma oleistą formułę  bardzo szybko się wchłania i jednocześnie ekspresowo nawilża skórę. Wystarczy kilka kropel (u mnie max. 4-5) aby pokryć nim powierzchnię twarzy, co czyni je bardzo wydajnym. Aplikację ułatwia szklana pipeta, którą bez problemu nabierzemy wymaganą ilość. Serum działa natychmiastowo, tak jak już wcześniej wspomniałam przyzwoicie nawilża skórę, odżywia ją i wspomaga procesy regeneracyjne. Wzmacnia naskórek, niweluje zaczerwienienia i suchość. Wyraźnie poprawia stan skóry, dodaje jej blasku i wigoru oraz ujędrnia. Serum stosuję od miesiąca i mam wrażenie, że moja cera się subtelnie wygładziła, oby tak dalej ! :) Kosmetyk nie zatyka porów, a co za tym idzie nie powoduje wysypu nieprzyjaciół. Moja mieszana skóra się z nim bardzo polubiła i już drży na samą myśl o denku tego produktu.


Dostępność :






Jak sami widzicie, kosmetyki marki Senelle bardzo przypadły mi do gustu. Mam w planach wypróbować ich kolejne produkty, jak tylko wykończę obecną pielęgnację. Powiem Wam w sekrecie, że już nie mogę się doczekać. :) Nie bez powodu marka zbiera same pozytywne opinie w sieci, ich kosmetyki po prostu są świetne !


Jestem ciekawa czy może mieliście okazję poznać kosmetyki marki Senelle ?
A może macie w planach dopiero się z nią zapoznać ?
Jaki kosmetyk z ich oferty kusi Was najbardziej ?







9 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki, ale ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe produkty, chętnie bym je wypróbowała,
    Szczególnie zainteresował mnie peeling

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie miałam jeszcze żadnych kosmetyków Senelle Cosmetics, podoba mi się, że każda linia jest inspirowana inną porą roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przetestuję to serum jeśli masz wrażenie ,że Twoja skóra się wygładziła to może u mnie zadziała tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten peeling bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam szczerze, ze nie mialam do czynienia z ta marka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie będę musiała wypróbować kosmetyki z tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !