poniedziałek, 26 marca 2018

AVON - Trwałe szminki "Moc koloru" Mark. Epic Lip

Całkiem niedawno marka Avon wprowadziła do oferty nowe, odmienione szminki Avon Mark. Epic Lip, które mają charakteryzować się doskonałą pigmentacją, niesamowitą trwałością oraz idealną gładkością. Czy wywiązują się z obietnic producenta i są w stanie zadowolić nawet najbardziej wymagające kobiety ? Zapraszam do dalszej części posta !









Szminki zamknięto w klasycznych czarno-białych opakowaniach. Podstawę od skuwki dzieli czarna, błyszcząca obręcz z wytłoczoną nazwą marki. Opakowanie wydaje się być solidne i trwałe, zamykane na klik. Pomadkę można śmiało nosić przy sobie w torebce czy w kieszeni kurtki - nie powinna się samoistnie otworzyć.


Dostępność :





Szminki są ze mną już od bardzo dawna, ale dopiero dziś postanowiłam się z Wami podzielić opinią na ich temat. Wiem, że niektóre z Was czekały na ten post z niecierpliwością, ale chciałam je dobrze przetestować zanim napiszę Wam o nich cokolwiek. Już teraz mogę Wam zdradzić, że pomadki wypadły bardzo pozytywnie.





Wyznaczają się świetną pigmentacją, tak więc za jednym pociągnięciem uzyskamy satysfakcjonujący efekt - usta pokryte warstwą koloru, bez konieczności nanoszenia poprawek. Dzięki kremowej formule szminki dobrze rozprowadzają się na ustach, nie podkreślają suchych skórek, delikatnie nawilżają, a co też istotne - nie wylewają się poza kontur ust. Mają przyjemny, owocowy zapach i są naprawdę trwałe - bez jedzenia i picia utrzymują się na wargach kilka godzin. Wykończenie jest kremowe z lekkim połyskiem.





W ofercie znajdziemy aż 17 przepięknych odcieni w najróżniejszych kolorach, tak więc każda kobieta dopasuje idealny dla siebie odcień. Ja stałam się posiadaczką 6 z nich, ale na blogu pokazuję Wam jedynie 4 szminki, gdyż 2 pozostałe przeznaczę na konkurs. Rosy Outlook jako jedyna z całej czwórki skradła moje serce, to taki "mój" kolor, w którym dobrze się czuję. Pudrowy, stonowany róż, odpowiedni na dzień. 



 Wpadł Wam jakiś kolor w oko ? Znacie już te pomadki ?
 

27 komentarzy:

  1. czytałam sprzeczne opinie o tych szminkach, to chyba wszystko zależy od kondycji naszych ust, bo na jednych trzymają się super, a na innych ścierają się i szybko znikają :-/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastic post!

    Kisses ...

    Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ich jeszcze, ładnie wyglądają ale moje zapasy pomadek sa ogromne więc nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie zamawiałam tych szminek ale prezentują się bardzo obiecująco :) lubię szminki od avon i przy okazji po nie sięgnę ;) kolorki wszystkie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne są, też mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kolorek Pink pop i jestem z tej szminki bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne, mnie najbardziej podobają się te nasycone kolory, bardziej intensywne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten najbardziej czerwony kolorek to bym chciała w swojej kosmetyczce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pierwszy jest zdecydowanie dla mnie:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorki fajne ale ja wole bardziej matowe pomadki :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/gray-mint-mint.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne kolorki one mają.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nie chcialabym ich na sobie testowac :P

    OdpowiedzUsuń
  14. ta czerwona i blushing beauty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam szminki od Avonu. Są idealnie trwałe i rzadko kiedy je poprawiam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rosy Outlook to ulubieniec z całej serii <3 Na mich ustach wychodzi cieplej i wyraziściej,ale ja jestem wielkim bledziochem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem wszystkie są piękne, cudne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Blushing beauty i Rosy Outlook są przepiękne! Chyba muszę je mieć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę śliczne kolory , zapraszam do mnie Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Szminki prezentują się naprawdę ładnie. Od jakiegoś czasu właśnie szukam koloru takiego jak Rosy Outlook, to tak samo jest również "mój" kolor, także bardzo się cieszę, że wstawiłaś tę recenzję, bo już wiem, że poszukiwania zakończone i co zakupię w najbliższym czasie. :)

    Pozdrawiam ♥
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolory bardzo ładne, ciekawe jakbyśmy wyglądały z takimi usteczkami (nie mamy ani jednej szminki :P)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam jedną jest super!
    p.s mogę prosić o klik w ostatnim poście?

    OdpowiedzUsuń
  23. Prezentują się bardzo ładnie! Może będą idealnym powodem do zrobienia zakupów :D


    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super. Dzięki za recenzję! Na pierwszy rzut oka podoba mi się najbardziej Extreme Mauve, ale nie jestem pewna czy nie lepiej byłoby wypróbować jakiś jaśniejszy odcień.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !