czwartek, 22 września 2016

Nowości z Rosegal i Zaful - Torebki damskie, bluzka i lawenda

Żeby nie robić sobie zaległości, na bieżąco będę pokazywać Wam nowości jakie trafiają do mnie z zagranicznych sklepów. Dziś pod lupę wezmę kolejne zamówienia z Zaful i Rosegal. Zapraszam do oglądania i czytania :)




W tym poście po raz kolejny będę zachwycać się torebkami. Chyba to już obsesja, bo zamawiam co rusz nowe modele tyle w innych kolorach. Jedną z nich jest fajna, zgrabna torebeczka w szarym kolorze ze złotymi elementami ze sklepu Rosegal. Taka w sam raz, pojemna z jedną przegrodą. Pomieści wiele przydatnych rzeczy. Można ją nosić w ręce lub doczepić długi pasek, który otrzymujemy w zestawie. Torebka jest bardzo dobrej jakości, lecz skóra z której jest wykonana należy do sztywnych, co może nie do końca każdemu odpowiadać. Ja nie mam co do niej zarzutów. Będzie prezentem dla mamy za czas poświęcony na tworzenie dla mnie zdjęć ze stylizacjami. :)




Przy okazji zdecydowałam się także na sztuczną lawendę. Wzięłam ją by stanowiła dodatek do moich blogowych zdjęć. Z jej jakości jestem również zadowolona i mam nadzieję, że będzie świetną ozdobą. To by było na tyle, jeśli chodzi o Rosegal.




Czas na Zaful i... kolejną torebkę w beżowym odcieniu. Wybrałam ją dla siebie, ale w tym przypadku się trochę zawiodłam. I wcale nie chodzi o jakość, bo jest w porządku, a o liczbę przegródek, bo ma ich aż 3 ! Dwie boczne zapinane na klips magnetyczny i jedna środkowa zamykana na zamek. To niestety dla mnie o dwie komory za dużo, chociażby dlatego że traci na swojej pojemności, a na dodatek korzystając ze wszystkich trzech miałabym w niej niezły bałagan.




Podobnie jak wszystkie torebki z zagranicznych sklepów, można ją nosić w ręku lub na długim pasku, co kto woli. Nieporozumieniem w tym przypadku jest dołączone pomponiki z listkiem, bo nie ma za bardzo gdzie przyczepić tej ozdoby.




Ostatnią rzeczą, którą chcę Wam pokazać jest kremowa bluzka, którą dorzuciłam do wirtualnego koszyka. Byłam bardzo mile zaskoczona jej jakością, to naprawdę fajny, elastyczny, prążkowany materiał, dopasowujący się do sylwetki. Jedynie do czego miałabym się przyczepić, to jej długość, bo trochę odsłania pępek. Bardziej przyda się na wiosnę niż na zimę, zwłaszcza że jestem ciepłolubna i w porze jesienno-zimowej szybciej marznę, więc zasłaniam każdy kawałek ciała, byle było mi tylko ciepło. :)




Spodobało Wam się coś ? 

PROSZĘ O POKLIKANIE W LINKI :



Przy okazji bardzo chciałam Wam podziękować za okazałe wsparcie, 
bez Waszych klików kontynuacje tych wszystkich współprac nie byłyby możliwe.
Jeśli mogę Wam się jakoś odwdzięczyć lub pomóc, pamiętajcie że zawsze możecie na mnie liczyć !
Jeszcze raz bardzo, bardzo wam dziękuję <3



158 komentarzy:

  1. piękna torebka!! uwielbiam lawendę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię lawendę a taka ,,sztuczna" będzie świetnym rekwizytem do zdjęć :) suszona niestety się obsypuje :(

      Usuń
  2. Poklikane, torebka z pomponem w wersji niebieskiej bardziej mi się podoba;-) Ceny kolejno:34,14$ 5,30$ 28,49$ 20,49$

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne torebeczki! Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta druga torebka oryginalna dzięki pomponikowi ;-) Nawet przegrody można jej wybaczyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza torebka podoba mi się bardziej
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluzeczka, klikniete :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta torebka z pomponem, ale też wolałabym jedną przegródkę :) Poklikałam Ci we wszystkie linki, wiem jakie to ważne przy przedłużeniu współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane. :)
    torebki cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia , wszystko klikniętę :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikane :-D śliczna ta szara torba :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. lawenda fajnie sie komponuje kolorystycznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ogarniam tego klikania ale klikam i oglądam torebki ;) Ja jestem wybredna jak chodzi o torebkę, mało mi pasuje żebym chciała ich używać i dlatego mam tylko kilka i to w podobnych fasonach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsza torebka super :) Mama na pewno będzie zadowolona. Poklikałam w linki i obserwuję :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Szara torebka jest super! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza torebka z firmy rosegal jest świetna! ;)

    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ta szara torebka, chociaż 34$ to trochę sporo jak niemarkową torebkę :) Co do lawendy to myślałam, że to prawdziwa :D

    Poklikałam Ci w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebki sa śliczne 😊 Poklikane 😘

    OdpowiedzUsuń

  18. Fajnie, że zamówiłaś dla mamy torebeczkę - jest śliczna i na pewno jej się spodoba ;)
    Co do tej Twojej to faktycznie tak bez sensu trochę ten breloczek, ale może wykorzystasz go w jakiś inny sposób ;)
    Mnie mega spodobała się ta prążkowana bluzeczka - no cudna jest! Faktycznie troszkę krótsza, ale do spodni z wysokim stanem będzie idealna ;)

    Poklikałam: 34,14$, 5,30$, 28,49$, 20,49$



    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  19. ekstra zamówienie, piękna torebka

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba też muszę sprawić sobie taką sztuczną lawendę jest przepiękna :D Jeśli chodzi o terebki, szara bardzo fajna ale jak dla mnie dosyć nie poręczna tak pod rękę do noszenia :) wolę takie które mogę założyć na ramię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne te torebki ! :D
    Poklikane w linki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie linki poklikane.
    Najbardziej podoba mi się chyba ta szara torebka. Poręczna, ładna. Mogłabym taką nosić na co dzień. Choć mam tak, że dopóki nie dotknę torebki i jej nie "poczuję" to nie skłaniam się ku zakupowi. Pozdrowionka cieplutkie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikane "Countryside Style Room Decor Lavander Bouquet Artificial Flower
    Processing Time: Item will be shipped out within 3 business days. |Free Shipping
    192537103 (0)
    $5.30"

    OdpowiedzUsuń
  24. Super rzeczy Kochana:)
    34,14$ 5,30$ 28,49$ 20,49$ :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki piękny lawendowy kolor! CHCE <3

    Linki jak zawsze poklikane, a nowy post pojawi się już niedługo :D

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo





    OdpowiedzUsuń
  26. Torebki obie są świetne! Poklikane!



    Możesz poklikać u mnie w najnowszym poście?
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kliknęłam :)
    Torebki rzeczywiscie są boskie, chyba przy kolejnym zamówieniu będę musiała jakąś wziąć :D
    Lawenda wygląda na prawdziwą ;o :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsza torebka całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szara torebka cudowna ! poklikane ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwsza torebka to cudo nad cudami, kliknęłam ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. torebki świetne! Bardzo mi sie podoba :d Poklikałam w linki :D

    OdpowiedzUsuń
  32. great :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  33. super torebki :) klikam:34.14$,5.30$,28.49$,20.49$

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna jest ta szara torebka :) klikałam,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Te torby są fantastyczne! <3
    Poklikane@

    www.turqusowa.blogspot.com
    dziękuję za komentarz i odwiedziny ☻
    Nowy post - koniecznie wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Torebki urocze ! ;) Ale nie dla mnie ;( Ja kocham WIEEEELKIE ! Żeby wszystko się mieściło ;D hihi

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie akurat rośnie prawdziwa lawenda, ale sztuczna też wygląda fajnie. :)
    Poklikałam: $34.14, $5.30, $28.49, $20.49.

    OdpowiedzUsuń
  38. Poklikałam :) Ta lawenda wygląda bardzo naturalnie - na początku myślałam, że jest prawdziwa :)

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja szukam sztucznej lawendy! :) Wpadłam na taki sam pomysł jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Pierwsza torebka jest bardzo fajna. :) Poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale fajna ta sztuczna lawenda!

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne torebki <3
    Na początku myślałam, że ta lawenda jest prawdziwa :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kremowa torebka jest piękna! poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  44. poklikane :) torebka mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  45. Pierwsza torebka bardzo mi się podoba :) poklikane $34.14, $5.30, $28.49, $20.49

    OdpowiedzUsuń
  46. Ta torebka jest śliczna :) Dziękuję za odwiedziny i poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Poklikane we wszystko, torebka z Rosegal ponad 30$, lawenda ponad 5$, torebka Zaful ok. 30$ :) na tą samą torebkę z Zaful również czekam, tylko czerwona ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Pierwsza torebka jest śliczna <3 poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super rzeczy, pierwsza torebka jest najbardziej w moim typie, klasyczna, elegancka i w fajnym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  50. Poklikane ;)
    Torebki są świetne. Faktycznie w tej jednej jest trochę za duzo tych wszelkich przegródek.
    A co do sztucznej lawendy to świetny pomysł, aby służyła jako dodatek do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  51. Te torebki ładne, chociaż kompletnie nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  52. zakochałam się w tej drugiej torebce :) śliczna jest !!:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne torebki i ta lawenda również.Poklikałam w linki i zaobserwowałam bloga i zapraszam do siebie :)
    http://swiatproduktow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. poklikane :)
    ładna torebka :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam lawendę :) Wszystko kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ciekawe nowości. Fajna ta lawenda, wygląda jak prawdziwa i nie droga, tylko 5.30.

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna jest ta torebka. Obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo ładne zdjęcia :) Torebki również ^.^

    OdpowiedzUsuń
  59. Wspaniałe zdjęcia - aż miło na nie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Torebka Rosegal świetna. A lawenda przyda się do zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudna ta pierwsza torebka! Linki poklikane ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  62. W życiu bym nie powiedziała że to sztuczna lawenda :) Śliczna bluzka!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Jakie piękne torebki!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. U Ciebie też torebki ;)
    P.S. Kliknięte

    OdpowiedzUsuń
  65. Poklikane!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetne torebki, a ta sztuczna lawenda wygląda jak prawdziwa :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Torebka mnie zachwyciła *.* Poklikałam!
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. fajne torebki, a lawenda myślałam ze prawdziwa :P

    OdpowiedzUsuń
  69. Fajne torebki, prawda, im więcej tych komór, tym większy bałagan. Z własnego doświadczenia mogę przyznać. KLIK.

    Julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. poklikane kochana!
    świetna torebeczka ;3

    http://justemsi.blogspot.com/
    odwdzięczam się za KAŻDĄ obserwację, zapraszam na nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. A ja własnie muszę kupić sobie torbę jakąś nową na jesień:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  72. Obie torebki fajne, poklikane :).

    OdpowiedzUsuń
  73. Mam fioła na punkcie torebek - ta jest równie świetna ;)

    Poklikane ;D za lawende! :D


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/narzutka-czerwonoczarna-krata-ciepo-w.html

    OdpowiedzUsuń
  74. Druga bardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ah lawendowy raj :D Pomogłam :D

    OdpowiedzUsuń
  76. Odwzajemniam kliki kochana wszystkie :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Szara torebka całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Pierwsza torebka fajna:)
    linki poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Obydwie torebki śliczne, kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Pięknie torebki *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Poklikane :) Sorry że dopiero teraz ale wcześniej nie dałam rady :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Pierwsza torebka fajna :)
    Zapraszam do obserwacji!

    OdpowiedzUsuń
  83. Dziękuje za odwiedziny, poklikałam wszystkie rzeczy :) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  84. jeszcze nie widziałam tak pięknych torebek, wyglądają na solidnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Sliczne torebki. A sztuczna lawenda niestety nie dorowna zywej (to teraz moj zyciowy problem nr 1 ).

    OdpowiedzUsuń
  86. Poklikane kochana! :) Torebki bardzo mi się podobają, ten pomponik rzeczywiście nie wiadomo na co eh ;p

    OdpowiedzUsuń
  87. Fajne torebki, ale ja wolę takie w rozmiarze xxl ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. piękne torebki, obie mi się podobają :-) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  89. Świetna torebka z Zaful! <3 i ta lawenda.. uwielbiam :)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. cudeńko! jestem uzależniona od torebek!! :) mam ich chyba ze 100 iOOOOPS!
    udanego dnia i przyjemnego użytkowania nowej torebuni <3

    muaaa :*

    OdpowiedzUsuń
  91. Bardzo fajne rzeczy :) Szczególnie ta szara torebka i ta bluzeczka...

    OdpowiedzUsuń
  92. Już od dawna mam ochotę na zamówienie sobie jakiejś torebki z Zaful :)Chociaż tu o wiele bardzie podoba mi się torebka z Rosegal :)

    Linki oczywiście poklikane Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  93. Poklikane:) Ta pierwsza torebka to jest bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  94. Piękne torebki :-))) Poklikane :_)

    OdpowiedzUsuń
  95. Lawenda wygląda ślicznie :) Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. Lawenda bardzo fajnie wygląda i nie podpada, że jest sztuczna ;) Torebka fajna z 3 komorami, choć ostatnio wolę większe ;)

    OdpowiedzUsuń
  97. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    Izabell from SYDNEY SLEEK - KLIK❤

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetne zamówienia! :) Strasznie podoba mi się ta szara torebka, sama z chęcią bym się w taką zaopatrzyła! :)

    W linki poklikałam ;)
    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. po klikane
    34.14
    5.30
    28.49
    20.49
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  100. śliczne torebki ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Torebki wybrałaś świetne!
    Poklikane oczywiście:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  102. Obie torebeczki są przepiękne! Poklikane! :))

    OdpowiedzUsuń
  103. Szara torebka śliczna, mama na pewno się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Śliczna torebka a co do zdjęc naprawde świetne,już zaobserwowałam naprawde świetny blog
    Serdecznie Zapraszam
    http://tylkomarzeniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Spodobała mi się druga torebka ;).

    OdpowiedzUsuń
  106. kliknięte :)
    jestem w szoku bo ta lawenda faktycznie wygląda jak prawdziwa :D

    OdpowiedzUsuń
  107. uwielbiam takie czyste topy!
    pierwsza torebka jest piękna <3
    ja również kliknęłam :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  109. Poklikane , dziękuje za odwiedziny na moim profilu :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Poklikane ;) Torki śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  111. Zaful ma fajne torebki w sklepie :) Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  112. Nie miałam jeszcze okazji robić zakupów w żadnym z tych sklepów. Podoba mi sie lawenda :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Świetne rzeczy :)
    klikniete wszystko
    Mogłabyś u mnie poklikać ? :) marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Mam podobną bluzkę ale troszkę dłuższą i z krótkim rękawem. Kupiłam w H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Ale te torebki są śliczne, a ta sztuczna lawenda wygląda jak prawdziwa. Oczywiście w linki poklikałam!
    34,14$
    5,30$
    28,49$

    OdpowiedzUsuń
  116. Cudowna jest ta szara torebka, lawenda będzie piękną ozdobą w domu. Kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. piekne torebki :) a lawende uwielbiam!!:):)
    poklikane we wszystko, zostajemy na dluzej i zapraszamy do nas ;)
    buziaki

    http://klaudynka-marcin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  119. ZAKOCHAŁAM SIĘ W TEJ SZAREJ TOREBCE!!!
    jest śliczna <3
    <a href="http://charlotte-chaaarlotte.blogspot.com”> Charlotte [click] </a>

    OdpowiedzUsuń
  120. ZAKOCHAŁAM SIĘ W TEJ SZAREJ TOREBCE!!!
    jest śliczna <3
    <a href="http://charlotte-chaaarlotte.blogspot.com”> Charlotte - click! </a>

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !