czwartek, 1 września 2016

Yves Rocher - Odżywcze mleczko do ciała 3w1 z wyciągiem z owsa

W dzisiejszym poście chcę Wam przedstawić kosmetyk, który poznałam całkiem niedawno, a już zdążyliśmy się polubić. Jest nim odżywcze mleczko do ciała - według mnie jeden z ciekawszych produktów w ofercie Yves Rocher. Czym zdobył sobie moją sympatię ? O tym już za chwilę, zapraszam do czytania. :)





OPIS PRODUKTU

Skóra jest długotrwale odżywiona, wygładzona i złagodzona, uczucie ściągnięcia znika. Formuła bogatego kremu przywraca skórze komfort i czyni ją miękką. Skóra jest odżywiona, wygładzona i złagodzona.


Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




Produkt umieszczony został w wygodnej, miękkiej tubie, zakończonej zielonym korkiem, zamykanym na zatrzask. Otwarcie jest solidne, aby uchylić klapkę trzeba użyć siły, więc na pewno nic się samoistnie nie otworzy i nie rozleje, np. podczas transportu w torebce czy torbie podróżnej. Szata graficzna jest charakterystyczna dla marki Yves Rocher - schludna i przyjemna. :) Na tubie znajdziemy jedynie podstawowe informacje o produkcie, w tym również skład. Kosmetyk ma postać białego mleczka o treściwej formule i ładnym, subtelnym zapachu. Termin przydatności od pierwszego otwarcia wynosi 12 m-cy.




Odżywcze mleczko do ciała łatwo się rozprowadza i nie potrzeba nakładać go w dużych ilościach, aby zaspokoić potrzeby skóry. Tworzy na ciele delikatny film, który nie ma nic wspólnego z lepką czy tłustą warstwą. Skóra jest po prostu taka aksamitna w dotyku, a nawilżenie jakie dostaje jest dla niej w zupełności wystarczające i przede wszystkim długotrwałe. Używając mleczka po porannym prysznicu , przez cały dzień czuję, że naskórek jest mięciutki i gładki, aż chce się go dotykać. Kosmetyk nie bieli skóry, szybko się wchłania i łagodzi drobne podrażnienia. Co więcej - jest wolny od olejów mineralnych i parabenów. Mleczko ma jedynie 150ml pojemności, dlatego przy codziennym stosowaniu nie wystarczy na zbyt długo. Myślę, że po około 3 tygodniach przyszłaby pora się pożegnać, dlatego też używam go sporadycznie - w dni, kiedy moja skóra potrzebuje czegoś treściwszego od zwykłych balsamów. 




36 komentarzy:

  1. Wszyscy chwała ich produkty, a ja ciagle w tyle ;) tu nawet termin przydatności dobrze świadczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam i potwierdzam ze produkty godne polecenia ;)

    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jeszcze nie miałam takiego mleczka. Naturalne kosmetyki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mleczka do ciala nie mialam. Ale swego czasu uwielbialam z tej serii odzywke do wlosow.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam, ale ciekawie się zapowiada;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko uzywam balsamów, jak już, to najczęściej wybieram te do stosowania pod prysznicem. Uwielbiam peeling do stóp i samoopalacz tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mleczka nie znam, przyznaję, że dawno nie robiłam zakupów w YR:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrycja ja tak samo, ciągle czytam pozytywne recenzje, a jeszcze nic od nich nie testowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że się szybko wchłania!
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jakoś nie przepadam za mleczkami, ale YR nawet lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mnie ciekawią produkty Yves Rocher.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawią mnie produkty tej firmy. Do tej pory wypróbowałam zaledwie 3-4 kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze nie używałam, a powinnam :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tych produktem z ich firmy jeszcze się nie spotkałam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. z tej serii mam suchy olejek do ciała, jest świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba chętnie zaopatrzę się w takie mleczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo interesujące mleczko:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie widziałam jeszcze z tej firmy produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno nie robiłam zamówienia z yr :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety jeszcze nie używałam żadnego produktu z YR

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm, 150 ml też bym stosowała okazjonalnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam je w zapasie :) No ciekawa jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z tej firmy mam tylko lakiery do paznokci, które swoją drogą są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam go w pracy :) bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny, nigdy nie miałam nic tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Choć od mleczek do ciała wolę treściwsze masła to z przyjemnością przetestowałabym takie mleczko, które naprawdę działa. A nóż bym się przekonała do tego typu produktów :) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze nic nie miałam z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zachęcająca opinia :) Dawno nie odwiedzałam Yves Rocher :P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !