sobota, 24 września 2016

Fitomed - Maseczka Peeling K+K

Na co dzień przykładam się do pielęgnacji mojej skóry, dobierając odpowiednie kosmetyki do jej potrzeb i dbając by nigdy niczego jej nie zabrakło. Dlatego gdy tylko skończył mi się peeling, postanowiłam szybko uzupełnić braki w kosmetyczce. Zdecydowałam się na maseczko-peeling K+K marki Fitomed. Czy to był właściwy wybór ? Czy moja cera się z nim polubiła ? Zapraszam do czytania.





OPIS PRODUKTU

Polecamy stosować maseczkę do cery mieszanej, tłustej i trądzikowej (bez czynnych wykwitów ropnych), oraz do cery tłustej, zmęczonej i dojrzałej. Doskonale sprawdza się w okolicach skroni, spłyca tak zwane „kurze łapki”. Nie zaleca się stosowania do cery suchej, łuszczącej się i naczynkowej, a także pod oczy.

Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




W plastikowym, dość solidnym słoiczku o pojemności 50ml mieszka sobie maseczko-peeling. Pod białą zakrętką znajduje się dodatkowe zabezpieczenie zawartości plastikowym wieczkiem. Etykieta jest prosta, czytelna i zawiera najważniejsze informacje, czyli m.in. obietnice producenta, sposób użycia, skład, itp. Maseczko-peeling ma lekką, żelową formułę o kwaskowatej nucie zapachowej, więc wielbicielki ładnie pachnących kosmetyków mogą być trochę zawiedzione, ale pamiętajmy że mamy do czynienia z kosmetykiem naturalnym. W konsystencji produktu zatopiono liczną ilość kryształków korundu, które mają za zadanie pogłębiać proces złuszczania naskórka. Na zużycie produktu mamy 3 m-ce od pierwszego otwarcia, więc trzeba się spieszyć. :)




Maseczko peeling K+K polecany jest osobom o cerach mieszanych, tłustych, trądzikowych i dojrzałych. Natomiast odradzany jest w przypadku skóry suchej, łuszczącej  się czy naczynkowej. Dla przypomnienia - jestem posiadaczką cery mieszanej, zanieczyszczonej w strefie T, natomiast nie mam absolutnie żadnych problemów z trądzikiem. Maseczko-peelingu stosuję średnio 2 razy w tygodniu. Po dokładnym, wieczornym umyciu twarzy rozprowadzam produkt na osuszonej skórze, wykonując przy tym około minutowy, delikatny masaż. Kryształki korundu są naprawdę ostre i wbrew pozorom, doskonale radzą sobie z usuwaniem martwego naskórka. Peeling łatwo się spłukuje, ale z uwagi na zawartość korundu lepiej uważać by przypadkiem nie dostał się do oczu.





Efekty dostrzegalne są już po pierwszym użyciu. Twarz jest ładnie oczyszczona i sprawia wrażenie jaśniejszej. Przy regularnym stosowaniu rzeczywiście można zauważyć, że skóra ma się lepiej - wygląda na gładszą, zdrowszą, a zmarszczki ulegają subtelnemu spłyceniu. Mało tego - sprawia, że zaskórniki otwarte stają się mniej widoczne. Co więcej - naskórek jest gotowy do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych i lepiej przyswaja składniki aktywne, dlatego po wykonanym peelingu lubię nakładać na buzię serum olejowe antyoksydacyjne lub po prostu funduję jej jakąś maseczkę, by mogła "wyciągnąć" dla siebie multum korzyści. ;) Maseczko-peelingu K+K nie należy się obawiać, jest całkowicie bezpieczny i nie wyrządza żadnej krzywdy skórze. Nie muszę chyba wspominać, że jest wydajny, polecam używać go systematycznie, by wyrobić się w terminie. :)



54 komentarze:

  1. Zaciekawiła mnie szczerze muszę sobie poczytać o właściwościach korundu :) w sumie myślałam że będzie droższa :) cena bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się nad nim, ale trochę się obawiam, ze względu na to, że mam naczynkową cerę. Czasem jednak ryzykuję, kwas glikolowy od czasu do czasu sobie funduję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawostka w sam raz dla mojej cery. Lubię kosmetyki Fitomed i chętnie ją wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie sięgnę po tą maseczko -peeling :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam na tę maseczkę ochotę już od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam tą maseczkę, wszystko super po za ostrym zapachem

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy produkt, pierwsze o nim słyszę :P
    ogólnie bardzo lubię kosmetyki, które łączą różne działania - idea peelingo-maseczek jest super! ;D
    poza tym też świetne zdjęcia, uwielbiam takie jasne, jakby delikatnie rozświetlone *.*
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny produkt. Ciekawe jak by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ja kiedyś :) działanie było świetne, ale zapach juz nie bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię maseczek-peelingów, jakoś wolę te dwa produkty w oddzielnych formach.

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba nie bardzo do mojej suchej cery , chociaż i tak z chęcia bym go spróbowała :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja skóra odpada ..
    Pozdrawiam:)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ją kiedyś ale spory czas temu :) Zapach mnie troszkę odstraszał, ale dobrze się spisywała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam o niej pozytywne opinie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę o tej masce. Obawiam się,że mogłaby być dla mnie trochę za ostra, co prawda lubię dobre zdzieraki, ale chyba nie aż takie mocne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Do korundu mnie ciągnie a w tej formie ta znajomość mogłaby być jeszcze lepsza :D
    Czuję się w pełni zainteresowana :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten typ cery co Ty, więc ten produkt mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo coś dla mojej cery :D zaciekawił mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. prezentuje się ciekawie ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam jeszcze tej maseczki, ale jak efekt widać po pierwszym użyciu to napewno muszę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo, przetestowalabym! :) Maseczka brzmi ciekawie!
    I cena nie przeraza!

    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  22. Skusiłabym się :) Tym bardziej, że to dla cer między innymi mieszanych. Fajnie by było przetestować. Coś mi się wydaje, że to świetny kosmetyk. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Musi być to dobra maseczka.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam tą maseczkę i uwielbiałam ją.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaciekawil mnie ten maseczko-peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niby mam cerę mieszaną z tendencją do niedoskonałości, ale ostatnio pojawiają się pękające naczynka, więc muszę uważać z takimi mocnymi zdzierakami.

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie bym wypróbowała, wszelkie serum uwielbiam:))

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Coś idealnego dla mnie. Po ciąży moja cera niestety bardzo się pogorszyła...

    OdpowiedzUsuń
  30. Coś idealnego dla mnie. Po ciąży moja cera niestety bardzo się pogorszyła...

    OdpowiedzUsuń
  31. cos dla mnie, mam strasznie suchą i łuszczącą się cere! koniecznie musze wypróbowac <3

    OdpowiedzUsuń
  32. podoba mi się połączenie maksi i peelingu, kosmetyk idealny na jesienną pielęgnację :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta maseczka wydaje się naprawdę świetna! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam te maseczkę-peeling, bardzo dobry produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedyś bardzo chciałam go wypróbować, ale moja sucha i wrażliwa cera mogłaby nie być z niego zadowolona. Daruję sobie i pozostanę przy peelgach enzymatycznych i drobnoziarnistych.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie słyszałam o tej maseczce :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja bardzo rozwaznie wybieram peelingi bo moja cera zle znosi te mocniejsze zdzieraki...slyszalam o tym peelingu ale zawsze balam sie go przetestowac;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo go lubię :) Już jakiś czas temu mi się skończył i ostatnio nawet myślałam o zakupie kolejnego opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Z tym szybkim wskakiwaniem w szlafrok i pod kocyk to jakbym o mnie słyszała! :) Kosmetyk bardzo interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  40. Znam ten produkt, miałam go już dość dawno, ale pamiętam że z działania byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny peeling, chyba go spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja na tą maseczkę się czaję ;)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !