poniedziałek, 5 września 2016

Płaszcz męski z Gamiss i piękna sukienka hiszpanka z Romwe

Dziś opowiem Wam o dwóch zamówieniach z różnych sklepów internetowych - Gamiss i Romwe. Jedna z rzeczy to totalny niewypał ? Która ? O tym za chwilę w poście :)






Zacznijmy od bardzo udanego zamówienia z Romwe, a mianowicie modnej ostatnio sukienki w hiszpańskim stylu. Jakość materiału bardzo dobra, przypomina grubszą koronkę. Od wewnątrz biała, satynowa, miła dla skóry podszewka, dzięki której nic nie prześwituje. Sukienka bardzo elegancka, lekko wcięta w talii, z tyłu zapinana na zamek. Co ciekawe - niefotogeniczna,ciężko ją sfotografować, by wyglądała dobrze na osobie, lecz uwierzcie mi na słowo, w rzeczywistości prezentuje się o niebo lepiej. :)




Nieco gorsze okazało się zamówienie z Gamiss. Chociaż sklep oferuje wiele fajnych ubrań, torebek czy butów zarówno damskich jak i męskich, tym razem postanowiłam sprawdzić jakość męskiego okrycia wierzchniego. Jako, że już wkrótce powitamy jesień, wspólnie zadecydowaliśmy że zamówimy czarny płaszcz. Na stronie prezentował się naprawdę fajne i elegancko. W rzeczywistości - zobaczcie sami. Płaszcz cienki, bardzo podatny na zagniecenia. Specjalnie go nie prasowałam, żebyście mogli zobaczyć w jakim stanie do mnie dotarł. Futerkowy kołnierz kiepskiej jakości - włosie wypada i "przykleja się" do płaszcza. Co chwile musiałabym chodzić ze szczotką do ubrań i ściągać te "włoski". Klapa totalna.





BARDZO PROSZĘ O POKLIKANIE W LINKI :


DZIĘKI ŚLICZNIE !! ODWDZIĘCZĘ SIĘ !! :)


84 komentarze:

  1. Przy linku z sukienką wyskakuje komunikat o błędzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka świetna, ale płaszcz faktycznie średni.

    ps. Klik, ale link z sukienką chyba nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie rzeczy kliknięte.
    Bardzo podoba mi się te sukienka hiszpanka. Ostatnio zwariowałam dla tego kroju :) W jasnych kolorach na opalonej skórze prezentuje się najpiękniej :)
    A jakie masz włosy śliczne!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka jest przeurocza, a płaszcz to bubel straszny :-/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka prześliczna, idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka hiszpanka jest przepieękna <3
    POklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kliknęłam :) sukienka ładna :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka śliczna;) A płaszcz rzeczywiście słaby...
    Poklikałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko poklikane :D Sukieneczka ładna...ale ten płaszcz...no średni :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest śliczna, ale dla mnie niestety byłaby za krótka :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukieneczka jest cudowna... :-D. Płaszcz rzeczywiście totalny niewypał. Poklikalam w linki ale chyba z tym od płaszcza cos jest nie tak. Sprawdz sobie :-) buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka bardzo ładna :) pierwszy link mi nie działa :/

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka śliczna, kliknęłam :) klikniesz u mnie?;)


    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna sukienka ;)
    Już klikam ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/09/mickey-mouse-poland-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka cudowna - faktycznie modna w ostatnim czasie. Pasuje do ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka śliczna, płaszcz faktycznie nie bardzo
    klikniete

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka super, a co do płaszcza to chyba sporo osób się na niego nacięło bo już wyprzedany :) Poklikałam Ci w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hiszpanka jest cudowna :o poklikałam
    Mogłabys poklikac u mnie w ostatnim ? https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikane, super sukienka ale buciki to bardzo mi się podobają! *-*

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne szpilki, sukienka też jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta sukienka jest na prawdę cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka jest śliczna. Bardzo urokliwa i ma to coś w sobie :) Natomiast płaszcz średnio mi się widzi :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna sukienka;) Lubię ten fason, mam granatową z Mohito;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten płaszcz byłby super, gdyby nie gniecenie się...

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten płaszcz byłby super, gdyby nie gniecenie się...

    OdpowiedzUsuń
  26. Poklikane :) Ta sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę że sukienka już wyprzedana :) Mam nadzieję że będzie na nie moda w przyszłe wakacje, lubię kiecki z odkrytymi ramionami

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna jest ta sukienka! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Te szpilki są genialne! Sukienka trochę nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna sukienka i super szpilki ;) Ostatnio zastanawiałam się nad ich zakupem :P
    Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przecudna sukienka, wyglądasz w niej bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Sukieneczka jest rewelacyjna i wspaniale w niej wygladasz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. klik klik :) sukienka zjawiskowa , pasuje Ci idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  34. w sukience wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  35. Poklikane :) A szpilki z futerkiem są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana popraw linki bo błędy wyskakują :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Hiszpanka sliczna, ale plaszcz katastrofa

    OdpowiedzUsuń
  38. Już kliknięte - a sukienka mi się na Tobie b.podoba. Co do płaszcza męskiego lipa.

    OdpowiedzUsuń
  39. zakochałam się w szpilach :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Sukienka świetna, szkoda, że płaszcza już nie ma bo chciałam zobaczyć jak wyglądał na stronie....

    OdpowiedzUsuń
  41. Faktycznie tak jak napisałaś sukienka świetnie się prezentuje nawet lepiej niz na stronie sklepu, a płaszcz niewypał (ale widzę, że go już usunęli ze strony sklepu), tez dostałam właśnie z Gamissa ubrania, które nie odpowiadały zupełnie tym ze strony - ale mnie przeprosili i powiedzieli, że usunęli te produkty ze swojej strony, więc uczciwie. Poklikane, jak możesz to proszę tez o klik u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładne ciuszki :)
    http://pomidorova.blogspot.com
    Zapraszam na bloga ! Na 200 obserwatorów planuję super konkurs z nagrodami dla moich czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Sukienka jest genialna, idealnie Ci leży :) Ale co do płaszcza to faktycznie, jest beznadziejny...ani w lumpie takiej jakości nie kupimy :( Ech...szkoda, że czasem zakupy na tych stronach to kupowanie kota w worku :( Fajna recenzja! :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Wooow, piękna ta sukienka! <3 Jeśli chodzi o Gamiss to jestem zadowolona na razie ze sztucznych rzęs i nawet jako tako z butów, nie wliczając ostrego, sporego gwoździa w środku. Poklikane. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Moja siostra ostatnio robiła zamówienie z Romwe :D Dobrze wybrała

    Zapraszam do mojego nowego bloga z grafikami.
    http://kamilsart.blogspot.com/
    Chętnie zaobserwuje Twojego bloga w zamian za obserwację mojego ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Sukienka jest śliczna ;) Bardzo mi się podoba
    kliknęłam tam gdzie trzeba ;)

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowna ta sukienka!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Sukienka nie w moim stylu , ale masz super figurkę ;) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna sukienka, sama miałam ochotę ją zamówić, ale jednak zrezygnowałam, teraz widzę że szkoda :)
    Oczywiście poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kliknięte, a ta sukieneczka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo spodobała mi się ta sukienka, super się w niej prezentujesz!
    Co do męskiego zamówienia to faktycznie niewypał. Szkoda.

    Poklikane we wszystko Kochana, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Sukienka przepiękna, leży idealnie! Zakochałam się w tych kieckach tego lata.

    OdpowiedzUsuń
  53. Płaszcz kompletnie nie w moim stylu, za to sukienka szalenie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczna sukienka, wyglądasz w niej jak milion dolarów :) Płaszcz za to porażka, nie da się zwrócić?

    OdpowiedzUsuń
  55. Przepiękna sukienka i torebeczka :)!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !