czwartek, 8 września 2016

Sammydress - Torba i ręczniki plażowe oraz różowa torebka

Kilka dni temu otrzymałam kolejne zamówienie z Sammydress i od razu mogę Wam zdradzić, że jestem z niego bardzo zadowolona. Co tym razem wpadło w moje ręce możecie zobaczyć w dalszej części posta, zapraszam do czytania :)




W swojej szafie posiadam różowe buty i to właśnie do nich dobrałam sobie torebkę w identycznym kolorze. Jakość mnie nie zawiodła, całość jest pięknie wykonana z dbałością o detale. Złote elementy i czarne obszycia dodają całości uroku. Torebka posiada krótką rączkę, ale w jej wnętrzu znajdował się również długi, regulowany pasek, który możemy w zależności od potrzeb - doczepić lub nie. Dostępna w kilku kolorach.




Postanowiłam się również przygotować do przyszłorocznego lata i w związku z tym do koszyka trafiła plażowa torba w marynarskie paski. Również świetnej jakości, zamykana jest na suwak, a do tego całkiem pojemna.




Wzięłam również dwa ręczniki plażowe - jeden dla siebie, drugi dla mamy. Obydwa bardzo fajne, cieniutkie i duże, dobrze wykonane. Identyczne jak na zdjęciach sklepowych, piękna kolorystyka. Mam nadzieję, że będą dobrze służyły.. :)





BARDZO PROSZĘ O POKLIKANIE W LINKI :

Torba plażowa - KLIK
Ręczniki plażowe - KLIK // KLIK
Różowa torebka - KLIK

Z GÓRY ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ !! <3


137 komentarzy:

  1. Torby nie w moim stylu, ale sukienka bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie mam tak samo :D torby jak torby ale większą uwagę skupiłam na sukience :P

      Usuń
    2. Dziewczyny zgadzam się z Wami. Śliczna jest ta sukienka.
      :*

      Usuń
  2. Torba plażowa świetna ale już koniec wakacji ; (

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba plażowa i ręcznik podobają mi się najbardziej, super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowa torebka ma fajny fason, ale dla siebie wolałabym inny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. różowa torebka jest świetna! :D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozowa jest swietna! Ps. Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta różowa torebka...dobrze się komponuje z tą śliczna sukienką! Bomba!😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego różowego słodziaka bym przygarnęła w ciemno. Póki co na plażową się nie skuszę. Poczekam do następnego sezonu na wypoczynek "pod palmą" haha ;) Poklikane. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od poprzednich wakacji planuję kupić torbę plażową i coś mi nie wyszło. Może do następnych mi się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ręczniki plażowe wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka jest prześliczna:) Piękna biała sukienka:)
    Klik: 6,70; 6,84; 6,90; 14,33$:*

    OdpowiedzUsuń
  12. ta różowa torebeczka jest perfekcyjna ;)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ręczniki fajne :-). Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  14. Różowa torebka jest boska :-) Kliknęłam na wszystko : 6,07 ; 6,84 ; 6,90 i 14,33;-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, ile fajnych rzeczy :D Torebki przepiękne...mam problem z wyborem, która lepsza :D Ale najbardziej w tym wpisie spodobały mi się chyba ręczniki - są boskie! xD Linki jak zawsze poklikane <3


    Zapraszam na kosmetyczny KONKURS na blogu Sakurakotoo! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebki jak torebki,ich nigdy za dużo,ale ręczniki Kochana są mega fajne!

    OdpowiedzUsuń
  17. różowa bardzo ładna :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Różowa torebeczka normalnie cud miód! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. super są te ręczniki :) wszystko poklikane :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta różowa torebka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super rzeczy :D Rewelacyjne ręczniki! Poklikałam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka piękna ta plażowa torba! :) Klinięte kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio sporo ubraniowych nowości u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta różowa torebunia jest cudowna! Nosiłabym taką bez dwóch zdań! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kliknęłam torebka ładna ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne ręczniki plażowe:)
    zmieniłam nazwę i adres bloga, zapraszam do ponownej obserwacji
    http://kobiecefascynacje.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ręczniki plażowe jak znalazł :) Szkoda że już po wakacjach !

    OdpowiedzUsuń
  28. Pasiasta trafia w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Torebka świetna, serio :) Bardzo mi się podoba!

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM << zaobserwuj jeśli Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. kliknięte :)
    Torba plażowa genialna!


    zapraszam do siebie na mały konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Torby są prześliczne, szczególnie ta różowa.

    OdpowiedzUsuń
  32. Poklikane :)
    Genialne torebki <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Poklikane kochana!
    Świetna różowa torebka!!

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy okazji zapraszam cię do mojego lba gdzie wlasnie cię nominowalam <3

      Usuń
  34. Prześliczna jest ta różowa torebka ;) Kliknięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ręczniki fajne :) torbka w paseczki też :)

    OdpowiedzUsuń
  36. totalnie mój gust!
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Poklikane :) Przydałaby mi się taka torba plażowa. W następne lato już muszę sobie taką sprawić. Bardzo spodobały mi się reczniki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Poklikałam uczciwie, 6.07-paski, 14.33-róż, 6.84-pierwszy ręcznik,6.90 -drugi, już wyprzedany chyba kupiłaś ostatnią sztukę :D super zamówienie ja też czekam na swoje wczoraj właśnie złożyłam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Obie torby idealne na wakacje :) A ręczniki po prostu świetne :)
    Poklikane $6.07; $6.84; $6.90 $14.33

    OdpowiedzUsuń
  40. myślałam żeby zamówić te ręczniki
    klikniete

    OdpowiedzUsuń
  41. Szczególnie plażowa torba mi się spodobała ^^ Poklikałam!
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo podobają mi się te ręczniki, kliknęłam :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Super są te torebki, zwłaszcza na w paski za 6.07 :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale super zamówienie, szczególnie różowa torebka :) Mam jeden z tych ręczników, ten z kostiumem kąpielowym, wzorek ma świetny, ale mógłby być trochę grubszy :) Linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowna ta różowa torebka!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. jakie świetne ręczniki! klikam : 6.07$, 6.84$, 6.90$, 14.33$ :)

    OdpowiedzUsuń
  47. o!
    Przypomniałaś mi, żeby kupić ręczniki:)
    Teraz najbardziej się je opłaca kupować, bo są mega tanie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Torba plażowa i ręcznik super.

    OdpowiedzUsuń
  49. Torebka w paski jest rewelacyjna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ręczniki podobają mi się najwięcej ;) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  51. Haha jaki fajny ręcznik! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. torby typowe na lato, pasują Ci do sukienki :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Obie torby jak i sukienka - sztos. A figura? Maaarzenie ♥
    poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna jest ta różowa torebka. :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Torebka trochę Barbie, ale bardzo mi się podoba :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  56. Prześlicznie wyglądasz w tej sukience. :)
    Poklikałam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  57. Torebki bardzo mi się podobają :) Zarówno ta malutka, elegancka jak i plażowa, naprawdę są świetne. Ręczniki to odlot! Sama chętnie przytuliłabym taki na plaże, niestety, urlop już za mną.
    Poklikane oczywiście :)
    buziaki!

    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudownie wyglądasz , super rzeczy wybrałaś
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. To zadziwiające, ale wszystko mi się szalenie podoba. Ręcznik z kostiumem jest po prostu boski. A o takiej torbie w marynarski wzór marzę już od bardzo dawna.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ta różowa torebka ma fajny krój jednak wolałabym czarną.Torebka w paski jest bardzo ładna , idealna nad wodę.

    OdpowiedzUsuń
  61. Love the pink bag!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Poklikane :) różowa torebka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Kliknięte. ;) Świetna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  64. Różowa torebka - piękna, chociaż nie jestem fanką tego koloru! ;) Ale sukienkę masz boską!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Różowa torebka akurat nie w moim stylu, ale ta plażowa super!

    OdpowiedzUsuń
  68. Torby są świetne, ale ręczniki spodobały mi się o wiele bardziej! Ten z okularkami i strojem jest po prostu uroczy! :D

    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetne te torebki!:)
    Poklikane oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  70. Torba plażowa świetna, fajnie że zapinana na zamek i w dobrej cenie :) Ręczniki wesoły oby dobrze chłonęły wodę...

    OdpowiedzUsuń
  71. Ta różowa torebka jest taka cudowna!
    Oczywiście poklikałam :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetne rzeczy, strasznie podobają mi się ręczniki i sukienka! :D
    Poklikałam :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetne są te ręczniki :) Różowa torebka strasznie mi się spodobała :)

    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  74. w paski świetna, lubię paski ^.^

    OdpowiedzUsuń
  75. Z prezentowanych przez Ciebie rzeczy najbardziej podoba mi się chyba torba w paski ;-)

    Pozdrowienia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  76. Super prezentuje się ta różowa torebka :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  77. Ta różowa torebka jest piękna, taki cukiereczek :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Poklikalam :-) ta rozowa torba rewelacyjna !

    OdpowiedzUsuń
  79. Ręczniki świetne, z pewnością przydadzą się i dodadzą uroku każdemu plażowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Różowa torebka jest urocza ;) I fajne te ręczniki :P

    OdpowiedzUsuń
  81. Poklikane, a te ręczniki... genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  82. A mi najbardziej wpadła w oko ta różowa torebka. Jest cudowna! Kliknęłam uczciwie we wszystkie linki, jak prosiłaś ;) Sama wiem, jakie to ważne, więc jak coś - wiesz, do kogo się zgłosić ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  83. Kochana tym razem ja mam prośbę klikniesz i zagłosujesz na moją recenzję? :) ja u Ciebie klikam zawsze :) będę wdzięczna :)
    http://thebodyshopclub.pl/konkurs-zostan-testerka?rhash=0e7fccc28777ae229326190bcb609d56

    OdpowiedzUsuń
  84. Różowa torebka wygląda pięknie, tak samo jak sukienka. Masz świetną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  85. śliczna różowa torebka <3 zazdroszczę tak udanego zamówienia!
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. poklikałam wszystko, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  87. Ręczniki i torba w paski wyglądają super, Musze kupić sobie duza torbę i jakiś ładny ręcznik na basen :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Bardzo ładne rzeczy ale nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  89. Swietne zamowienie!urocza i efektowna torebka,ja rowniez przekonalam sie,ze torebki w sammy to cos w co warto inwestowac :)
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  90. Swietne zamowienie!urocza i efektowna torebka,ja rowniez przekonalam sie,ze torebki w sammy to cos w co warto inwestowac :)
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  91. Piękna ta torebka! Zakochałam się w niej ♥ Poklikane :3

    OdpowiedzUsuń
  92. Różowa torebka jest super! :) poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  93. Poklikane ;) Śliczna jest ta różowa torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. Jakie świetne ręczniki ! :D
    Zapraszam marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Świetne rzeczy, poklikane oczywiście :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  96. Cudowna różowa torebka - też taką chcę :) poklikane 6.07, 8.02, 8.08, 14.33. Ręczniki urocze, na pewno umilą czas na plaży czy basenie.

    OdpowiedzUsuń
  97. Świetny wpis, gratuluję zakupu pięknej torebki, mam nadzieję, że będzie Ci się ona dobrze nosić. :) Bardzo lubię markowe torebki, ponieważ są one zazwyczaj wykonane z wytrzymałych, solidnych materiałów. Ostatnio odkryłam pewien sklep internetowy, który oferuje markowe torebki gumowe. Zdecydowanie najbardziej zaintrygowało mnie w nich to, że składają się one z kilku odczepianych elementów, które można komponować ze sobą wedle uznania.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !