wtorek, 13 września 2016

Letni ulubieniec - Dezodorant jaśminowy w kulce

Od kilku lat jestem wierna antyperspirantom w sprayu. Najczęściej wybieram takie, które oprócz ładnego zapachu oferują całodniową ochronę przed potem. Niestety ze skutecznością bywa różnie, gdyż w upalne dni często zawodzą i już po kilku godzinach od aplikacji do mojego nosa zaczyna docierać zapach potu. Gdy w moje ręce trafił roll-on w kulce, byłam do niego dość sceptycznie nastawiona i nie pokładałam w nim zbyt wielkich nadziei. Jednak jak się później okazało - całkiem niesłuszne, bowiem polubiłam go od pierwszej aplikacji. Zapraszam do czytania.






OPIS PRODUKTU

Antyperspirant i dezodorant w kulce z organiczną oliwą z oliwek, organicznym aloesem o delikatnym jaśminowym zapachu, który chroni przed poceniem i blokuje nieprzyjemne zapachy. Zawiera a-bisabolol o silnym działaniu antybakteryjnym oraz alantoinę, która nawilża i łagodzi skórę.


Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




W plastikowym, zgrabnym pojemniku o poj. 50ml, zostaje nam podany antyperspirant, mający na celu ochronę przed potem. Opakowanie zakończone jest tradycyjną obrotową kulką. Buteleczkę zdobi ładna naklejka w przyjaznych barwach. Niestety z etykiety nie dowiemy się zbyt wiele, gdyż wszelkie informacje na niej podane są nam w obcych językach. Jednak to osobiście mi nie przeszkadza, bo dla mnie najważniejszy jest skład, do którego mam wgląd. Termin ważności produktu wynosi 12 m-cy od otwarcia.




Tak jak zdążyłam już Wam wspomnieć na początku posta - antyperspirant Olivaloe wypadł pozytywnie już przy pierwszych testach. Nie mam dużych wymagań, co do tego typu produktów. Szukam w nich przede wszystkim ładnego zapachu i całodniowej ochrony - tylko tyle. Nawet nie wiecie jakim było dla mnie zaskoczeniem, gdy rozprowadzając kosmetyk o poranku, jeszcze wieczorem czułam się z nim świeżo i pewnie. W cieplejsze dni, nawet teraz gdy termometry wskazują 30st. C zamiast przykrego zapachu potu do nosa dociera przyjemna, subtelna jaśminowa woń, ale wyczuwam w nim też troszkę (na dalszym planie) lekko mydlane nuty. To nie jest do końca zapach, który rozpieszczałby moje nozdrza, ale wiem że to kwestia gustu i w przypadku tego produktu przymykam na to oko. W końcu liczy się skuteczność, a temu produktowi nie można jej odmówić. Kulka gładko sunie po skórze i nie sprawia problemów w aplikacji, nie zacina się i równomiernie rozprowadza kosmetyk. Co więcej - ma lekką konsystencję, więc po aplikacji nie klei się, a do tego szybko wysycha, więc po chwili możemy się ubierać, bez obaw o plamy na odzieży. Świetnie chroni przed potem, neutralizując jego zapach przez cały dzień. Naprawdę nie zawodzi pod względem działania, dlatego nie musimy nosić antyperspirantu przy sobie np. w torebce" by co kilka godzin ponawiać aplikację. To produkt, któremu można w pełni zaufać pod względem ochrony. Warto również dodać, że nie wysusza i nie podrażnia skóry, mam wrażenie że ją dodatkowo pielęgnuje, sprawiając że jest miękka, nawilżona i gładka w dotyku. W sumie nie ma się co dziwić, przecież w składzie znajdziemy m.in. przeciwzapalną i łagodzącą allantoinę, wyciąg z jaśminu słynący z właściwości antyseptycznych, antybakteryjnych i regenerujących, wzmacniającą barierę naskórka oliwę z oliwek oraz łagodzący i nawilżający organiczny aloes.



Miałyście do czynienia z tym cudakiem ?
U Was też tak dobrze się sprawdza ? :)





52 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę, jeśli miałby dać ochronę na cały dzień to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marka dla mnie nowość, ale lubię jaśmin.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marka dla mnie nowość, ale lubię jaśmin.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie nim. I to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za dezodorantami w kulce :(

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja poproszę :)
    Tym bardziej, że nigdy nie miałam z tym produktem nic do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę go pierwszy raz ale z tego co czytam wart uwagi

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam problemy z potliwością po ciąży, jakoś mi się chyba hormony rozstroiły :P
    I cały czas szukam jakiegoś dobrego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie go nie znam, ale zapach jaśminu bardzo lubię i chciałabym go przetestować. Jednak wolę minimalnie dezodoranty w sprayu :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zapach jaśminu w kosmetykach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię dezodoranty w kulce :) Nigdy jeszcze nie miałam nic o zapachu jaśminowym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc od wieków nie kupowałam nic w kulce, ciągłe stawiam jednak na spray. Kulki zawsze u mnie się kleiły, miałam mokre pachy i ogólnie mam niemiłe wspomnienia ale ten całkiem całkiem mnie przekonuje :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie bardzo lubię dezodoranty w kulce jednak jaśmin kusi
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę, ale z takim działaniem, chce go :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa prezentacja produktu, wygląda bardzo zachęcająco. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ma ciekawy skład :D Nie dla mnie jednak, nie lubię zapachu jaśminu :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zapach jaśminu <3 ale nie przepadam za mydlanymi... :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Czyżby ideał? :D Może podejmę niedługo jakąś próbę przejścia na bardzo naturalne dezodoranty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja osobiście ukochałam sobie ostatnio antyperspirant w żelu od Lady Speed Stick, o tym cudaku jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio pokochałam zapach jaśminu, więc spróbowałabym tego antyperspirantu, ale tylko jesli nie ma soli aluminium. :) Aktualnie używam tylko dezodorantów Schmidt'sa.

    OdpowiedzUsuń
  21. podejrzewam, że i ja bym go polubiła. Do mnie dotarła kilka dni temu paczka z kosmetykami Olivaloe ale dezodorantu w niej nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  22. Ląduje na mojej liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku naprawde mi się spodobały :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam zapach jaśminu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli po całym dniu nadal czuć zapach to dla mnie bomba! a jak jeszcze o tym zapachu to już sztos! Świetna recenzja :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. nie miałam go ale przydałby mi się taki :) szczerze firmy też nie kojarzę
    p.s dziękuję za klik odwdzięczyłam się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaśmin w dezodorancie to dość osobliwe. Mimo to, bardzo lubię jaśminowy, a tkai dezodorant to dla mnie nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja to nawet nie wiedziałam , że taki jest :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajnie się zapowiada, do tego jeszcze mój ulubiony jaśmin :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy kosmetyk, nie miałam wcześniej. Zazwyczaj sięgam po nivea albo dove. Może tutaj warto zaszaleć? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale cudeńko, no i zapach jaśminu, uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam styczności z tym produktem, ale delikatny zapach jaśminu kusi :D
    Cieszę się, że produkt się sprawdził. Może czas go wypróbować na mnie?:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcze nie miałam tego produktu, od lat używam Dove i Adidasa;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie słyszałam o tym produkcie, ale przekonuje mi to że pod wpływem potu nadal ładnie pachnie i to jaśminowo :) Dobrze, że tak fajnie działa :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. coś nie lubię dezodorantów w kulce;p

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem zaskoczona, że daje taką dobrą ochronę. Ciekawe czy by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam, ale z przyjemnością poznam ;))

    OdpowiedzUsuń
  38. ja nie miałam z nim styczności, super, że daje wielogodzinną ochronę i świeżość

    OdpowiedzUsuń
  39. Przyznam szczerze, że nie znam, tym bardziej marka jakoś nie wpadła mi w oczy, ale zasługuje na większe zainteresowanie w blogosferze. Skoro nawet w 30-stopniowych upałach daję radę, a nie robi tego każdy kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja jestem zwolenniczką Nivea i Rexony, ale Twoja propozycja również jest świetna ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. Super, że wysycha od razu. Nie lubię dezodorantów, które wysychają długo, bo z reguły ubieram się w biegu i nie mam czasu żeby czekać:(


    Zapraszam! Dopiero zaczynam, byłoby mi bardzo miło gdybyś wpadła!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !