środa, 11 marca 2015

Yves Rocher | Woda toaletowa Cyprys & Grejpfrut

Bardzo lubię męskie perfumy i sama często wybieram dla męża takie, które najbardziej mi się podobają. Dziś chcę Wam pokazać męskie perfumy, które otrzymałam do testów od Yves Rocher.





Opis produktu

Unikalne połączenie cyprysu o drzewnych, aromatycznych nutach skontrastowane z orzeźwiającą goryczą grejpfruta. Dopełnieniem jest olejek eteryczny z imbiru, co w całości pokazuje niezwykle męskie i energiczne oblicze zapachu.
Twórca zapachu: Sonia  Constant
Składniki
• olejek eteryczny z cyprysa
• olejek eteryczny z grejpfruta
• olejek eteryczny z imbiru


Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




Produkt otrzymujemy w ładnym, kartonowym opakowaniu, w środku którego schowany jest perfum. Całość utrzymana jest w przyjemnej kolorystyce, która kojarzy mi się z wiosną. Woda toaletowa wyposażona jest w atomizer, który chodzi płynnie, nie zacina się i rozpyla drobną mgiełkę. Zapach jest przyjemny, orzeźwiający i lekki, nie drażniący. Utrzymuje się na skórze kilka godzin, ale nie cały dzień. Jeśli Wasi mężczyźni lubią drzewne nuty zapachowe - ten produkt powinien przypaść im do gustu !


Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą Yves Rocher.
 

76 komentarzy:

  1. Też lubię męskie wody :) chętnie bym powąchała jak pachnie ta woda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie się prezentuje. Myślę,że mojemu A. przypadłyby do gustu.:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie się prezentuje. Myślę,że mojemu A. przypadłyby do gustu.:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wąchałam te perfumy i są całkiem fajne :) Mężowi też się podobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiałabym powąchać by zakupić :P Szkoda, że nie da się przez monitor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ogromną ochotę na jakiś zapach YR... Chodzi za mną ta seria zapachów owocowych - jeżyna bądź te kokosowe naturalne :)
    Jak zdenkuję moje obecne perfumy z pewnością je kupię

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak jest imbir to już jest dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  8. może sprawię takie mojemu mężczyźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię słodkie zapachy, ale takie cytrusowe też, ale nie wiem jak z moim panem. :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Wąchałam, fajnie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Większość męskich zapachów mogłabym wąchać i wąchać.. Ten pewnie również by mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa kombinacja zapachowa! Jesteśmy bardzo ciekawe efektu końcowego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój Mąż preferuje świerze zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja sama używam męskich zapachów, ale to tak tylko bo je uwielbiam ! Wiekszosc ulubionych perfum to wlasnie męskie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Flakonik bardzo ładny. Ciekawi mnie jak pachnie ; ))

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam męskie zapachy !
    Nawet czasami mojemu podbieram a to żel pod prysznic a to perfum i psikam bluze swoją gdy mam taki czas dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie wygląda ciekawi mnie jaki ma zapach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmm....Kocham męskie zapachy :) Myślę, że przypadłby do gustu mojemu mężczyźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna recenzja ! Piękny flakonik !

    OdpowiedzUsuń
  20. Za sam kolor ja uwielbiam ;)
    Dziekuje za zaproszenie do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wąchałam nigdy męskich perfum w YR, z damskich za to bardzo lubię so elixir:)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny kolor <3 <3 uwielbiam Yves Rocher, a moj ulubiony zapach to So Elixir Purple, jest boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. So Elixir też wąchałam kiedyś, bardzo mi się podobał !

      Usuń
  23. Lubię bardzo takie zapachy:)
    moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam ich zapachy, więc ten też musi być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki ma piękny kolor opakowania :) Jestem ciekawa jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój lubi nuty drzewne umiarkowanie, ale ja uwielbiam je czuć :D Nie wpadł mi w łapki, ale jeśli podskoczę do stacjonarnego YR, to rozejrzę się za nim :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam próbkę tej wody i uważam, że jest to ładny męski zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie się więcej podobają męskie niż damskie zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie wygląda ;) Ciekawe jak pachnie ;) Aktualnie mój luby używa moich ulubionych z Oriflame <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice Yves Rocher!! Thanks for the info.
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom



    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie wyglądają :) Ciekawi mnie jak pachnie to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa jestem czy ładnie pachnie, bo niestety nie umiem sobie wyobrazić zapachów przez opis :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ogólnie często ludzie chwalą wody z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne nuty zapachowe! Myślę, że zapach przypadł by mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale się idealnie składa, że trafiłam na ten post! :)
    Miałam nosa dzisiaj do przeglądanych blogów. :) ha! :)

    Już piszę o co chodzi.. :)
    Mój narzeczony ma urodziny i w tym roku wyraźnie mnie poprosił o prezent w postaci perfum.
    Od dawna szukałam czegoś nietuzinkowego, wiosennego, czegoś, co wpadałoby do nosa z taką siłą, że nie można byłoby się temu oprzeć. I proszę!
    imbir i grejpfruit - 100% tego, co uwielbiam w perfumach! :) Już lecę poczytać więcej szczegółów!

    Dziękuję dziękuję dziękuję! :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie,
    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja miałam próbkę tego perfum i bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziekuje ci slicznie za poklikanie :)
    Uwielbiam prfumy cytrusowe. Własnie poprosilam mame zeby mi zamowiła nowe z avonu, bo buteleczka mi sie juz konczy.


    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja dla swojego też wybieram :D. Plus taki, że przeważnie to co wybiorę to i jemu się podoba, tyle, że on nie lubi latać i wąchać :).

    OdpowiedzUsuń
  40. Obwąchałam w salonie i .... druga wersja bardziej w moi gusta wchodzi. :))

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam męskie perfumy. i wszelkie zapachy gdzie znajdują się nuty cytrusowe :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z męskich zapachów lubię każdy! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Szkoda, bo myślałam, że damskie jako świetny zapach na wiosnę :(

    OdpowiedzUsuń
  44. no a ja nadal nie mam nic z YR

    OdpowiedzUsuń
  45. Z YR w ogóle mało kosmetyków mam, a zapachów to już w ogóle nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie znam tego zapachu, muszę się z nim zapoznać w drogerii. :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie znam tego zapachu, muszę się z nim zapoznać w drogerii. :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nigdy nie wiem jak pisać recenzję perfum, to takie trudne do opisania :)

    OdpowiedzUsuń
  49. facetom bardzo często ciężko jest dobrać perfumy, moje ulubione to Hugo Boss , ale są strasznie drogie;/

    OdpowiedzUsuń
  50. musi cudownie i świeżo pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  51. muszę poznać zapach - jak mi się spodoba to na pewno będzie na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Z opisu wynika, że mojemu TŻowi mogłyby się spodobać, ale najważniejsze jest dla nas trwałość. Jak jest z nią u tego produktu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach utrzymuje się kilka godzin na skórze, ale nie jest to cały dzień :)

      Usuń
  53. ciekawe jak by ten zapach się sprawdził dla mego nosa;p

    OdpowiedzUsuń
  54. muszę na nie zerknąć jak będę w YR, mąż ma niedługo urodziny więc może będzie prezent z głowy:)

    OdpowiedzUsuń
  55. ja nie przepadam za takimi wariantami męskich perfum, zdecydowanie wolę cięższe zapachy i to się tyczy również tych damskich - pewnie dlatego kocham Angel <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Zupełnie nie znam zapachów tej marki. Wybieram raczej te z Avon, bo bardzo mi odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale kusi mnie kusi kilka kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Chciałabym poznać ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Chyba wszystkie kobiety lubią męskie zapachy :) Dobrze, że mi i mężowi podobają się te same zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !