poniedziałek, 4 września 2017

AVEBIO - Bio krem przeciwzmarszczkowy z olejem arganowym

Kosmetyki bazujące na naturalnych substancjach lubię za to, że są bezpieczne dla skóry i nie muszę się obawiać, że wyrządzą na twarzy prawdziwą katastrofę. Wobec tego wybieram dla mojej skóry produkty ze sprawdzonych marek, niewątpliwie taką jest AVEBIO, w której ofercie znajdziemy bio krem przeciwzmarszczkowy z olejem arganowym. Dziś chcę Wam opowiedzieć jak działa i czy spełnił moje oczekiwania. Zapraszam do czytania.



avebio, bio krem przeciwzmarszczkowy, anti wrinkle bio cream, argan oil




Opakowanie kremu stanowi wąska, biała tubka o pojemności 75ml z prostą oprawą graficzną. Na tylnej etykiecie znajdziemy najważniejsze info o produkcie, czyli m.in. jego opis oraz skład. Tubka jest podatna na nacisk, nie ma więc problemu z wydobyciem zawartości. Od nowości wlot szyjki kosmetyku zabezpieczony jest sreberkiem, co stanowi dla nas gwarancję, że otrzymaliśmy kosmetyk świeży, pełnowartościowy i co najważniejsze - nienaruszony przez osoby trzecie. Krem posiada w miarę lekką konsystencję o białym zabarwieniu i ładnej, świeżo-różanej nucie zapachowej, która szybko wietrzeje po rozsmarowaniu na skórze. Na zużycie kosmetyku mamy 6m-cy od momentu  jego otwarcia.

Bio krem przeciwzmarszczkowy zamówiłam w jednym z moich ulubionych sklepów internetowych - Triny.pl - lubię go za bogatą ofertę kosmetyków naturalnych i sprawnie realizowane zamówienia oraz mały słodki upominek w postaci pysznej krówki, która w ekspresowym tempie trafia do brzuszka mojego synka, ja muszę zadowalać się jedynie pozostałą zawartością paczki. :) Dla każdego coś dobrego. :)


Dostępność:







Krem ładnie rozprowadza się na skórze i szybko wchłania. Stosowany solo pozostawia po sobie taką delikatną powłoczkę ochronną, sprawiając jednocześnie że buzia nabiera miękkości i gładkości. Dość dobrze radzi sobie z nawilżaniem cery, dla mnie jest wystarczające, jednak mam małe wątpliwości czy zadowoliłby bardzo suchą, wymagającą skórę. Krem stosuję jako profilaktykę przeciwzmarszczkową, a czy rzeczywiście pomoże coś na tej płaszczyźnie - przyjdzie mi się przekonać za kilka lat. Kosmetyk ładnie koi wszelkie zaczerwienienia czy podrażnienia, powoduje wyciszenie stanów zapalnych. Po dłuższym stosowaniu mogę również śmiało stwierdzić , że stan skóry lekko się poprawił - stała się bardziej elastyczna i wygląda po prostu lepiej. Nie wiem czy Wam wspominałam, ale moja cera ma skłonności do zanieczyszczeń, dlatego zawsze "podając" jej nowy produkt bacznie obserwuję czy nic nowego się na niej nie pojawia - w tym przypadku na szczęście obyło się bez zatkanych porów czy najazdu niedoskonałości, co bardzo sobie cenię. Bio krem przeciwzmarszczkowy jest wydajny, jedno opakowanie podobno wystarcza nawet na 2-3 miesiące codziennego stosowania, co mogę potwierdzić bo przy codziennym użytku raz dziennie ubyło jedynie ok 1/3 zawartości, oczywiście o ile umiemy dawkować kosmetyk w odpowiednich ilościach. :)






Producent deklaruje, iż kosmetyk zawiera min. 95% składników pochodzenia naturalnego, a ponadto jest wolny od parafiny, parabenów, sztucznych barwników i zapachów. Zresztą, same zobaczcie jakie dobroci znajdziemy w składzie. 

Skład : Aqua, Helianthus Annuus Seed Oil (SŁONECZNIK), Rosa Damascena Flower Water (RÓŻA DAMASCEŃSKA), Argania Spinosa Kernel Oil (OLEJ ARGANOWY), Butyrospermum Parkii Butter (SHEA), Cocos Nucifera Oil (KOKOS), Cera Alba (WOSK PSZCZELI), Glyceryl Stearate (naturalny emulgator), Theobroma Cacao Seed Butter (KAKAOWIEC), Glycerin (ROŚLINNA), Sucrose Stearate (połączenie cukru z naturalnym kwasem stearynowym), Coco Glucoside (naturalny emulgator z oleju kokosowego), Coconut Alcohol (wytworzony z oleju kokosowego), Borago Officinalis Seed Oil (OGÓRECZNIK), Rosa Canina Fruit Oil (DZIKA RÓŻA), Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder (ALOES), Aniba Rosaeodora Oil (DRZEWO RÓŻANE),Tocopherol (WITAMINA E), Xanthan Gum (naturalny stabilizator), Benzyl Alcohol (zapobiega rozwojowi mikroorganizmów), Dehydroacetic Acid (zapobiega rozwojowi mikroorganizmów), Linalool,Geraniol,Benzyl Benzoate,Limonene (naturalnie występujące w olejkach eterycznych)






27 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś z tej marki hydrolat. Dobrze wspominam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Porządny krem! To dobrze, że nie jest mocno pachnący! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale musi być fajny :)Lubię kiedy krem nie ma bardzo intensywnej woni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne zdjęcia! Bardzo mi się podobają :D
    Ten krem mógłby przypaść mi do gustiu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, ze firmy w ogole nie znam, ale fakt, ze ma olej arganowy juz zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam naturalne kosmetyki szczególnie te do pielęgnacji twarzy, już dawno zaczęłam stosować te przeciwstarzeniowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego kremu ani marki, ale skład wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego produktu. Cudowne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o nim wcześniej, ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kremik jak na razie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam wcześniej tego kremu, ale po Twojej recenzji przypadł mi do gustu :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety z tą marką nie miałam jeszcze styczności. Na razie mam nadmiar kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłoby się chętnie.
    Kremik jak się patrzy.
    Niezwykle fajny jest!
    A ja kupiłam ostatnio inny i jest taki sobie...
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam niektórych z nich niestety :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/koszula-czy-sukienka-dwa-lata-blogowania.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Skład bardzo zachęca. Chętnie bym go wypróbowała, ale na razie mam za dużo kremów do twarzy, żeby kupować coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się fajnie. Jeszcze nic nie miałam z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne zdjęcia, pierwszy raz o nim słyszę, skład jest całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kremik zachęca, nie znam jednak tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jeszcze takich kremów nie używam, ale o marce już coś nie coś słyszałam. :)
    Cudne zdjęcia. *.*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale krem ma taki przyjemny skład, na pewno wypróbuję niebawem:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam jeszcze o tej marce, chętnie wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękujemy za polecenie sklepu i naszych krówek :) zapraszamy ponownie zarówno po kosmetyki jak i zdrowe łakocie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !