środa, 6 września 2017

Delia Cosmetics - Pomadki kryjące do ust Creamy Glam nr 118, 120, CG L01

Jakiś czas temu, a dokładniej dwa lata temu na moim blogu pisałam Wam o bardzo fajnych pomadkach firmy Delia Cosmetics z linii Creamy Glam. Dziś chcę Wam napisać o nich ponownie, tyle że do pokazania Wam mam zupełnie inne kolory. Jesteście ciekawe jakie ? To zapraszam do dalszej części posta. 


delia cosmetics, pomadki creamy glam



Pomadki z linii Creamy Glam mieszczą się w przepięknych, srebrnych opakowaniach, górne skuwki zamykane są na "klik" i trzymają się swego miejsca bardzo dobrze, nie sądzę więc by samoistnie mogły otworzyć się podczas "wizyty" w damskiej torebce czy kosmetyczce. Na spodach pomadek umieszczono okrągłe nalepki z numerkiem odcienia - ja osobiście lubię takie rozwiązania, przynajmniej gdy jakiś kolor przypadnie mi do gustu i będę go chciała zakupić ponownie - nie będę miała problemu z jego odnalezieniem, chyba że kiedyś w przyszłości numeracja ulegnie zmianie. 


Dostępność :






To co lubię w pomadkach Delii to niewątpliwie ich zapach - lekko perfumowany, przyjemny i nie urażający nozdrzy, dodatkowo sprawia że używa się ich z przyjemnością. ;) Pojemność każdej pomadki wynosi 4g. Producent postanowił poszerzyć gamę odcieni i obecnie mamy do wyboru aż 18 przepięknych kolorów, więc każdy powinien znaleźć odcień idealny dla siebie. :) Ja pokażę Wam trójkę, która ostatnio wpadła w moje ręce.



delia, creamy glam, odcień CG L01, pomadki kryjące do ust



  • Delia Cosmetics Creamy Glam - odcień CG L01 - ten kolor nie jest już dostępny na stronie producenta, gdyż jest to edycja limitowana. To nic innego jak przepiękny, głęboki granat o kremowej konsystencji. Doskonale rozprowadza się na ustach, pokrywają je kolorem już przy pierwszej warstwie. 





  • Delia Cosmetics Creamy Glam - odcień 118 - to mocna, jasna, orientalna czerwień i chociaż jest naprawdę wyjątkowa, to bardzo żałuję że takie kolory zupełnie do mnie nie pasują. Podobnie jak poprzedniczka świetnie kryje i jedna warstwa daje naprawdę satysfakcjonujący efekt. Ponadto gładko sunie po ustach i nie ma problemu z jej aplikacją.





  • Delia Cosmetics Creamy Glam - odcień 120 - to burgund, kolor idealnie wpasowujący się w nadchodzącą jesień. W tym przypadku również jestem zachwycona świetną pigmentacją i fantastycznym kryciem, jedna warstwa w zupełności wystarcza, aby pokryć usta głębokim kolorem. 





Na powyższym zdjęciu możecie zobaczyć jak każdy z kolorów prezentuje się na ustach, myślę że ich barwy są w pełni oddane. Pomadki Delia Cosmetics łączy wiele wspólnych cech - ładnie zachowują się na ustach, są trwałe i nie robią nam w trakcie noszenia niespodzianek - nie zbierają się w kącikach ust, nie podkreślają suchych skórek. Dają półkremowe wykończenie z lekkim połyskiem, jednocześnie dając wrażenie zadbanych ust, a ponadto równomiernie znikają. Na ustach utrzymują się do 3-4 godzin.








28 komentarzy:

  1. mają cudowne opakowania
    ta niebieska mnie kusi !
    a co mi tam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne, opakowania piękne!!! Pierwszy raz widzę te pomadki- oj kuszą,kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się pigmentacja. Kolory zjawiskowe. I te metaliczne opakowania są również ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  4. 120 jest boski <3 Chętnie bym przyjeła xD

    OdpowiedzUsuń
  5. marka mi znana, jednak o tych pomadkach jeszcze nie słyszałam :) super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory nie moje,ale sama seria mnie kusi i chętnie poszukam odcienia dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super mają opakowania wow <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/koszula-czy-sukienka-dwa-lata-blogowania.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie jest to coś, czego chcę spróbować!
    Nigdy się nie spotkałam z taką wersją pomadek kryjących.
    Świetna propozycja. ach, ta czerwień!
    Pozdrowionka popołudniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mają bardzo fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam jedną różową pomadkę z tej serii i bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebieska nie bardzo mi się podoba na ustach

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie się prezentują i opakowanie cieszy oko. :) Odcień 120 bardzo mi się spodobał.

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nr 120 wygląda ekstra, kolor idealny na jesień

    OdpowiedzUsuń
  14. Granat jest hipnotyzujący, odważny, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory zupełnie nie moje, ale opakowania mają śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze żadnych pomadek z Delii, ale wyglądają cudownie :):*

    OdpowiedzUsuń
  17. Już po opakowaniach widać luksus :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Raczej nie moje kolorki, ale ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne kolorki, 118 najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  20. zbliża się jesień, to burgund idealny

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nigdy nie uzywalam zadnego produktu Dalii

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne kolorki, burgund bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !