czwartek, 7 września 2017

Kwiecista sukienka z Romwe i cotton balls z Born Pretty Store

Witajcie kochani. Czy u Was też od kilku dni pogoda płata Wam figle ? U mnie cały czas pada i jest zimno, póki co nie zanosi się na poprawę. W związku z tym, aby poprawić sobie troszkę humor i przywołać lato na zdjęciach, chciałabym pokazać Wam moje najnowsze zamówienie ze sklepów Romwe oraz BornPrettyStore. Chcecie je obejrzeć ? To zapraszam do dalszej części posta.







Sukienka w kwiaty z Romwe


Muszę Wam się do czegoś przyznać - nie przepadam za kwiecistymi motywami na ubraniach, ale sukienka z Romwe wyjątkowo mi się spodobała na zdjęciach katalogowych i stwierdziłam, że zamówię - a co mi tam ! Sukienka ma fajny materiał, jest elastyczna, fajnie dopasowuje się do kobiecych kształtów. Jedynie jej długość mi nie odpowiadała, ale trafiła w ręce krawcowej i na dzień dzisiejszy jest idealna. 





Cotton Balls z Born Pretty Store


Kule Cotton Balls chodziły mi po głowie od dawien dawna, ale zawsze było mi szkoda na nie pieniędzy. Tak się przypadkiem złożyło, że miałam możliwość otrzymania ich zupełnie za darmo w ramach współpracy ze sklepu BPS i nie zastanawiałam się ani chwili. Zestaw składający się z 20 podświetlanych kulek w 3 różnych kolorach trafił w moje ręce i chociaż obawiałam się co do ich jakości - nie było takiej potrzeby. Cotton Balls są bardzo dobrze wykonane i jak na moje oko - nie odbiegają od tych, które dostaniemy w polskich sklepach. Zasilane są trzema bateriami. Więcej podobnych ozdób znajdziecie TUTAJ.






BĘDĘ WAM OGROMNIE WDZIĘCZNA ZA POKLIKANIE W LINKI :

ROMWE - SUKIENKA


Jeśli mogę się jakoś odwdzięczyć - piszcie !


80 komentarzy:

  1. Piękna sukienka :) ślicznie wyglądasz Kochana :) torebeczka super :)kliki $13.99;24.64 i BPS klik :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej sukienki szukałam całe lato i ... nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cotton Ballsy uwielbiam :) Oczywiście klik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz w tej sukience :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka, bardzo ładnie w niej wyglądasz:)
    klik: 13.99$ i 24.64$

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że jeszcze będzie ciepło więc skorzystasz z sukieneczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka bardzo ładna, a i cotton balls świetne, lubię takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię sukienki o tym kroju :)

    OdpowiedzUsuń
  9. poklikane, uroczy romantyczny, angielski styl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cotonsy kupilam w BricoMarche i sa super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się te kule Cotton Balls od dawna za mną chodzą ;) Sukieneczka i ten kwiecisty motyw na lato idealny ;) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne cottony ;) ja też mam odcienie niebieskiego dla dzieci. A sukienka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie Ci w tej sukience! cotton ballsy też super, mam w odcieniach różu :) klikam 13.99$, 24.64$ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem, że nie o tym, ale KOCHAM Twoją torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobione Kochana :) A cotton balls bardzo ciekawe i nie spodziewałam się, że można je znaleźć w takich sklepach. Możesz mi powiedzieć jakiego masz opiekuna w Zaful?

    OdpowiedzUsuń
  16. Skusiłabym się na tę sukienkę.
    Lubię takie fasony.
    Super jest!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie rzeczy świetne ;) sukienka, torebka i te ledowe kule :) ja natomiast za kwiatowymi motywami wręcz szaleję, więc sukienka od razu wpadała mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz:D
    Bardzo ładna sukienka :) Uwielbiam takie kwieciste :)
    Sama mam z dwie :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Te podświetlane kule to fajna dekoracja, poklikane 13,99$ a torebka jest out of stock ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam cotton balls. Sukienka jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękna ta sukienka ;)
    Kochana dziękuję za kliknięca, poklikałam u Ciebie również :)
    $13.99 $24.64 ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze niedawno sama miałam te cotton ballsy ale szybki mi się zniszczyły..musze zakupić je ponownie ;)
    Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna sukienka, podobają mi się takie kwieciste wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam cotton ballsy i je kocham! nadają taki ciepły klimat i w ogóle. A jeśli chodzi o sukienkę, to bardzo ładnie leży, tylko ten motyw kwiatów mi nie odpowiada.
    Poklikane!
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka w kwiaty wygląda super. Lubię takie dziewczęce motywy. :) Też niedawno zdecydowałam się na Cotton Balls'y, bo od jakiegoś czasu bardzo mi się podobały. Swoje 20 białych kul upolowałam w Biedronce. :)
    P.S. Poklikałam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja za to bardzo lubię motyw kwiatów na ubraniach. Sukienka jest prześliczna i przywołuje w moich myślach ciepłe dni lata :)
    Cotton balls mają prześliczny kolor. Ja w swoim pokoju mam biało-szaro-beżowe.
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie bardzo lubię nosić takie sukienki latem, są urocze i wygodne ;). Świetne cotton balls'y ;), poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  28. Aj, ale piękna sukienka :) Super zamówienie :)
    Poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz w tej sukience ;* Kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka piękna sukienka *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne te cottonballsy :-) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  32. Sukienka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale przepiękna sukienka! :)
    A pogoda- tak, u mnie też nie rozpieszcza. :<

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukienka jest genialna! Szukałam takiej całe lato i nie udało mi się znaleźć nic co by dobrze na mnie leżało :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna ta sukieneczka! Klikam !

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię takie sukienki, są idealne na co dzień i nie wymagają już wymyślnych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie Ci w tej sukience:)
    Klik: 13,99; torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja wręcz przeciwnie uwielbiam motyw kwiatów na ubraniach :) Te kule prezentują się świetnie, na nadchodzący sezon jesienno - zimowy już muszę sobie takie sprawić, miałam kupować w ubiegłym roku, ale tak jakoś się złożyło, że nie mam ich do dziś. Poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna sukienka :) Cotton Balls również wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. O jaka śliczna sukienka bardzo mi przypomina wakacje mój blog

    OdpowiedzUsuń
  41. Poklikane :)
    Śliczna sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Sukienka przepiękna uwielbiam takie kwiatowe klimaty coś dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. I torebka i sukienka prezentują się przepięknie! *.*
    Oczywiście poklikane :* 13.99$ i strona torebek :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Sukienka jest naprawdę świetna! Poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Te cotton balls wyglądają świetnie i fajnie, że jak się okazało nie ma co się ich obawiać :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna sukienka!:)
    Obserwuję z wielką przyjemnością <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Ta torebka posłuży Ci na lata! Lubię takie klasyczne elementy garderoby, bo to dobra inwestycja! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  48. pięknie wyglądasz poklikane
    US$13.99 $24.44

    OdpowiedzUsuń
  49. piękne cotton balle! <3 poklikane

    OdpowiedzUsuń
  50. Swietne rzeczy! COtton balls maja cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam podobne COTTON BALLS - choć kupowałam je w BIEDRONCE.
    Nie mniej jednak dobrze się spisują i na prawdę ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  52. do twarzy Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Sukienka bardzo ładna, a takie cotton balls mam w innych kolorach, kupione w Biedronce, fajnie włączyć wieczorami, akurat teraz mamy taką porę :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Torebka mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ile cudownych torebek na Zaful<3
    Sukienka (13.99) idealna na letnie dni:)
    Pozdrawiam!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Te cotton ballsy są świetne! Żałuję ż enie kupiłam ich jak byłam w Polsce :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !