sobota, 16 września 2017

Orphica - Odżywka do brwi BROW

Moje brwi na co dzień są niesforne i żyją własnym życiem. Ułożenie ich w odpowiedni sposób, by wyglądały idealnie to nie lada wyczyn. Na dodatek z powodu ciągłych prób nadania im odpowiedniego kształtu poprzez ciągłą depilację, stało się tak, że w jednym miejscu są widoczne ubytki, które muszę wypełniać cieniem bądź kredką, co powoli staje się męczące, szczególnie że włoski w tym miejscu nie chcą odrastać. Wobec tego postanowiłam złapać się ostatniej deski ratunku i wypróbować odżywkę do brwi Brow marki Orphica, która ma pomóc mi osiągnąć zamierzony cel - wzmocnić oraz sprawić, że brwi staną się pełniejsze. Czy rzeczywiście jest w stanie coś zdziałać ? O tym już za chwilę w poście.






Zanim jednak opowiem Wam o działaniu tego kosmetyku chciałabym pokazać Wam, jak pięknie firma Orphica pakuje przesyłki. Prawda, że na ich widok serce samo się raduje ? :) Bardzo lubię taką dbałość o detale i docenianie klienta. :) 






Wracając do bohatera dzisiejszego wpisu - odżywka ulokowana została w plastikowym, białym opakowaniu, zdobionym miętowymi akcentami i granatowymi napisami. Całość dodatkowo została zapakowana w tekturowy kartonik o podobnej szacie graficznej, która jest minimalistyczna, ładna i przyciąga wzrok. :) 






Odżywkę wyposażono w wygodny aplikator - przymocowaną do zakrętki skośnie ściętą pacynkę, dokładnie taką, jaką stosuje się przy błyszczykach do ust. Pozwala ona szybko i dokładnie rozprowadzić produkt na włoskach, wystarczy jedno pociągnięcie gąbeczką i sprawa załatwiona ! :) Preparat ma postać bezbarwnego, żelowego płynu, całkowicie bezzapachowego. Termin przydatności odżywki wynosi 6 m-cy od pierwszego otwarcia.


Dostępność:







Stosowanie odżywki jest dziecinnie łatwe, ale żeby w miarę szybko zauważyć pierwsze efekty należy pamiętać o regularnych, codziennych aplikacjach preparatu. Kosmetyku używamy raz dziennie po uprzednim demakijażu, brwi muszą być suche i czyste. Ja zazwyczaj wykonuję tą czynność przed snem, odżywkę mam postawioną na szafce nocnej w zasięgu mojego wzroku, więc jeszcze nie zdarzyło mi się pominąć aplikacji. 






Według producenta pierwsze efekty dostrzegalne są już po 4 tygodniach stosowania i muszę przyznać, że rzeczywiście tak jest. Początkowo brwi naturalnie się przyciemniły i stały się bardziej wyraziste, natomiast w kolejnych tygodniach powoli zaczęły się zagęszczać, dzięki czemu na ten moment zażegnałam kryzys spustoszałych obszarów, wolne miejsca (luki w brwiach) ładnie się wypełniły, a ja nie muszę już właściwie nad nimi pracować tak bardzo jak na początku. Na chwilę obecną wystarczy, że delikatnie podkreślę łuk brwiowy i właściwie tyle w temacie. Odżywka również wzmocniła moje brwi, sprawiając tym samym że w ogóle nie wypadają. Nie należy się jej obawiać, gdyż jest bezpieczna i nie powoduje żadnych skutków ubocznych chociażby w postaci podrażnienia. Brwi stały się naturalnie gęste i są w zdecydowanie lepszej kondycji. 





24 komentarze:

  1. Stosowałam odżywkę do rzęs i byłam zachwycona efektami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie używam takich odżywek, bo akurat brwi mam krzaczaste :P Mam od nich czarną kredkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę o nim powiedzieć mojej siostrze - ona ma bardzo słabe brwi, rzadkie i nie wyglądają korzystnie. Może ta odżywka by im pomogła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo taka odżywka przydałaby się moim jasnym i rzadkim brwiom

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam odżywki do rzęs i szczerze powiedziawszy mało co mi dała ;)

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tej pory tego nie znałam :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/bordowy-set-od-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie, chętnie bym spróbowała :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio właśnie szukałam jakiegoś dobrego produktu do zagęszczenia brwi i lekkiego przyciemnienia, także pewnie wypróbuję. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałaby mi się odżywka do brwi, ponieważ mam jasne i mam ich bardzo malutko:( a co do zdjęć to wow piękne:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia- obserwuję! Z produktem spotykam się pierwszy raz :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim brwiom bardzo by się przydał taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Do brwi nigdy nie stosowałam odżywek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje brwi są w całkiem dobrym stanie, ale ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem czy u mnie brwi też by się ładnie zagęściły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co za wspaniała odżywka.
    Wydaje mi się, że nigdy niczego podobnego nie używałam.
    Ach, koniecznie muszę komuś ją polecić.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O! Właśnie tego potrzebowałam do brwi, dzisiaj zauważyłam jakieś przerzedzenie i myślałam o porządnej odżywce:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cala szata graficzna i opakowanie sliczne. Produktu nie znam, wiec sie nie wypowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Osobiście nie używam tego typu ODŻYWEK.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak widać bardzo dobry produkt, chętnie przetestowałabym go dla lekkiego zagęszczenia moich brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam z ich firmy kredę do oczu ale dałam mamie bo ja preferuje jedynie eyelinery )

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna recenzja! Bardzo drobiazgowo podeszłaś do tematu, a to na pewno ułatwia podjęcie decyzji w zakupie :) Jeśli chodzi o tą odżywkę do brwi to nie miałam z nią styczności, ale kupiłam sobie kiedyś Orphicę odżywkę do rzęs i była rewelacyjna! Pamiętam, że nie podrażniała i naprawdę super przedłużyła mi rzęski :)

    Jeśli chodzi o brwi to w przeszłości testowałam na sobie różne marki i najbardziej pomogła mi Eleverbrow, która sprawiła że wyrwane włoski szybko zaczęły odrastać i też ładnie przyciemniła wcześniejsze włoski <3

    Zmotywowałam się i napisałam o niej na swoim na blogu https://www.sandina.pl/2020/11/eleverbrow-odzywka-do-brwi-sprawdziam.html :) Jeśli masz ochotę to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !