środa, 27 września 2017

Synchroline | Synchrovit - Krem przeciwzmarszczkowy pod oczy i wokół ust

Każda z nas wie, że cienka skóra wokół oczu starzeje się zdecydowanie szybciej od pozostałych partii twarzy i właśnie dlatego powinna być traktowana z należytym szacunkiem. Wobec tego warto dobrać dla niej odpowiedni krem, który zadba o prawidłowe nawilżenie i odżywienie naskórka. Jednym z takich, który mogę Wam polecić jest krem przeciwzmarszczkowy pod oczy i wokół ust marki Synchroline. Chcecie dowiedzieć się o nim więcej ? Zapraszam do czytania.






W tekturowym kartoniku o ładnej szacie graficznej skrywa się wąska, podłużna tubka o poj. 15ml. Opakowanie zakończone jest wąską końcówką, a tubka jest podatna na nacisk, nie ma więc kłopotów z wydobywaniem kosmetyku. Krem cechuje się kremową, zwartą konsystencją o bardzo delikatnym zapachu. Na jego zużycie mamy aż 12 m-cy od otwarcia.


Dostępność : 
  • Krem jest łatwo dostępny w większości aptek zarówno stacjonarnych jak i internetowych.

 





Krem został stworzony z myślą o starzejącej się skóry wokół oczu i ust, a dzięki zawartości retinolu, tokoferolu i alfa bisabolu ma zapewnić nam w krótkim czasie widoczną poprawę wyglądu skóry. Kosmetyk ten stosuję 2 razy dziennie - rano i wieczorem od dłuższego już czasu. Krem bardzo szybko się wchłania, otulając skórę delikatną, niewidzialną i nietłustą powłoczką, co bardzo doceniam szczególnie właśnie rano, gdy się spieszę i muszę w ekspresowym tempie zrobić makijaż oczu. Idealnie nadaje się pod makijaż, nie powodując rolowania się korektora. Co więcej - nie podrażnia, nie szczypie w oczy i nie powoduje ich łzawienia. Jeśli chodzi o efekty, jestem mile zaskoczona. Krem ładnie nawilża naskórek wokół oczu i pomaga utrzymać jego właściwe napięcie. Mam wrażenie, że subtelnie spłycił mi zmarszczki, a co pewne - zapobiega ich pogłębianiu. Na dodatek zauważyłam, że kondycja skóry wokół oczu się poprawiła - stała się ona bardziej jędrna, gładka i przede wszystkim - wypoczęta. Póki co - niczego więcej jej nie trzeba. :)








37 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze, ale chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/jensowa-bomberka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! Nie znam tej firmy , krem wygląda na godny zainteresowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że działa. Obecnie walczę o gładką skórę wokół oczu więc będę miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie kremiki :)
    Bardzo kusi mnie od dawna podobny.
    Kupiłabym chętnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji jeszcze używać tego kremu, ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobny krem ale z linii trrproline, baaardzo wydajny. używam go "od wieków" :P .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ich produkty ostatnio zbierają sporo pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dbam o okolice oczu bo tam najszybciej pojawiają się zmarszczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresowałaś nas tym produktem :) Chętnie wypróbujemy dobrze zapowiadający się kosmetyk pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety zapominam o pielęgnacji skóry wokół oczu ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie zapominam o pielęgnacji okolic oczu, na pewno na ten krem też kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nic z tej firmy, ale fajnie że coś robi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesujący krem :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam dosć wrażliwą skórę pod oczami, jestem ciekawa jak sprawdzi się u mnie, uwielbiam takie nowości :) Super post!

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym kremie. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sprawdziłam, że kosztuje ok 70zł. Nawet nie tak źle jak na krem. Jak skończę Collistar to siegnę po niego:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam go i niestety nie zachwycił mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam kosmetyków tej marki, ale kremy pod oczy zawsze są u mnie mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesli chodzi o krem pod oczy to muszę powiedzieć że zwracam tutaj szczególną uwagę bo na prawdę można trafić na treflaki które podrażniają oczy i nie robią nic :( Ten produkt myślę że by mi służył i fjnie byłoby go wypróbować :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Musze przetestować tym bardziej że w przyszłym roku już 25 stuknie ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tej marki, ale skoro krem dobrze działa, to chętnie go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Opakowanie rzeczywiście wygląda ładnie i kusząco, właśnie szukam ciekawego kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię kremy z retinolem i używam je kompleksowo na całą twarz, szyję dekolt i pod oczy. Kremu, który rekomendujesz nie znam ale podoba mi się jego skład :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kremik ciekawy, lubię kupować produkty do pielęgnacji w aptece, ten krem jak piszesz jest do nabycia w aptekach wiec jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jeszcze nie znalazłam odpowiedniego dla siebie kremu pod oczy, z którego byłabym naprawdę zadowolona, ciągle szukam i chętnie wypróbuję ten polecany przez ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobry krem, sprawdziłam i również mogę polecić. W niektórych aptekach internetowych dostępny za ok. 52-54zł. Ja zakup na pewno powtórzę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przywiązuję dużą wagę do pielęgnacji okolic oczu, kremiku nie znam ale jestem zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawie go przedstawiasz, jak najbardziej zwrócę na niego uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Retinol to świetny składnik kremów, pozostałe też wyglądają bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy krem, wygląda ok :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !