poniedziałek, 25 września 2017

Przyjemność sprzątania z środkami czystości Prouvé

Bałagan działa na mnie jak płachta na byka, wobec tego staram się najlepiej jak potrafię utrzymywać w domu porządek, sprzątać na bieżąco i regularnie odkładać rzeczy na swoje miejsce. Oczywiście do pedantki czy perfekcyjnej pani domu mi daleko, ale jednak dla mnie czysty dom to podstawa dobrego samopoczucia. Chyba nie ma nic przyjemniejszego od odpoczynku w pięknie pachnącym, wysprzątanym domu, prawda ? Dlatego dziś chcę Wam przedstawić środki czystości marki Prouvé, które sprawią, że sprzątanie stanie się przyjemnością, a nie nudnym obowiązkiem. Zapraszam do czytania.






Skuteczne sprzątanie w 5 minut ?


  • Bathroom Smart Spray - Spray do mycia i pielęgnacji łazienki

Jak sama nazwa wskazuje, produkt został stworzony z myślą o sprzątaniu łazienki. Jednak co to dokładnie oznacza ? A no to, że możemy nim umyć praktycznie wszystko : wannę, umywalkę, bidet, muszlę klozetową, krany, płytki podłogowe i ścienne. Cóż za uniwersalność, prawda ? Nie będę ukrywać, że bardzo lubię taką wszechstronność w produktach. Wobec Bathroom Smart Spray byłam bezlitosna i postawiłam mu poprzeczkę dość wysoko, bowiem spryskałam nim wannę, która posiadała uporczywe do usunięcia plamy. Wyglądało to tak, jakby zabrudzenia wgryzły się w wannę i nie chciały odpuścić, przez co prezentowała się, jakby była dość mocno porysowana, mimo że zakupiliśmy ją kilka miesięcy temu. Wystarczyło spryskać wannę sprayem i po upływie 5 minut przetrzeć całą powierzchnię wilgotną szmatką, a w problematycznych miejscach mocniej potrzeć. Efekt mnie naprawdę mocno zaskoczył, bo wszystkie nieczystości ładnie zeszły, a wanna po prostu lśniła i błyszczała czystością, jak nówka. To ja rozumiem :) Spray posiada wygodny dwufazowy atomizer z możliwością blokady, co zdecydowanie ułatwia pracę z nim. Dodatkowo formuła została wzbogacona o dirt stop complex, który zabezpiecza czyszczoną powierzchnię przed osadzaniem się kolejnych zabrudzeń. Jego kompozycja zapachowa składa się z połączenia świeżego granatu, apetycznych śliwek, migdałów i kwiatu wiśni - wyobrażacie sobie to ? To naprawdę cudowna woń, którą trzeba poczuć samemu. :)






  • Toilet Expert - Żel do czyszczenia toalet

Jako, że jesteśmy przy temacie sprzątania łazienki, nie mogłabym nie wspomnieć Wam o kolejnym produkcie - ekspercie od czyszczenia toalet, a mianowicie żelu, który dzięki swojej gęstej formule nie spływa zbyt szybko z czyszczonej powierzchni, lecz powleka ją, by składniki aktywne mogły w pełni pokazać na co je stać. Żel jest wolny od chloru, a za jego zapach odpowiadają soczyste owoce, słodka wanilia i kokos - połączenie idealne, dające niesamowitą świeżość. Produkt doskonale radzi sobie z zabrudzeniami, pozostawiając muszlę klozetową idealnie czystą, pełną blasku i przede wszystkim - pachnącą.





  •  Perfumed Fabric Softener Gel - Perfumowany żel do zmiękczania tkanin

To zdecydowanie jeden z najpiękniej pachnących żeli, które dane mi było poznać. Nie jestem zbyt dobra w opisywaniu zapachów, ale mogę Was zapewnić, że produkt rzeczywiście pachnie zmysłowo i świeżo, tak jak deklaruje producent. W jego kompozycji zapachowej znajdziemy : gardenię, ylang-ylang, mandarynkę, jaśmin, tuberozę, kwiat pomarańczy, nuty pudrowe, piżmo i drzewo sandałowe. Jak dla mnie to aromat kwiatowo-owocowy. Żel może być stosowany do każdego rodzaju tkanin, bez wyjątku. Wystarczy wlać 35ml miarki (w zestawie z opakowaniem) do pralki z przegrodą na płyn do płukania, by cieszyć się doskonale zmiękczonymi i pachnącymi ubraniami, które zachwycają swoją miękkością.






  • Perfumed Laundry Conditioner - Perfumowana odżywka do tkanin

Perfumowana odżywka powstała by skutecznie walczyć z pierwszymi oznakami starzenia się tkanin. Jak się nie trudno domyślić - stosuję ją tylko i wyłącznie do ubrań, na których zależy mi, by jak najdłużej utrzymały swoją młodość. Póki co - jestem zadowolona, po kilku praniach mogę powiedzieć, że z odzieżą nic się złego nie dzieje - nie ulega deformacji i póki co - nie widać zmechaceń, nadal wygląda jak nowa. Warto tutaj również wspomnieć o wspaniałym, kuszącym zapachu - w kompozycji zapachowej znajdziemy czarną porzeczkę, gruszkę, jaśmin, irys, kwiat pomarańczy, paczulę, czekoladowe pralinki, wanilię i bób tonka - tak mogłabym pachnieć na co dzień. Na szczęście producent o tym pomyślał, gdyż po praniu tkaniny przepięknie pachną, a zapach  ma utrzymywać się do 8 tygodni za sprawą mikrokapsułek, które otwierają się dopiero podczas noszenia ubrań, otulając nas zapachem perfum. Brzmi wspaniale, prawda ?






  •  Hardwood & Laminate Floor Expert - Płyn do mycia podłóg drewnianych i paneli laminowanych


Mycie podłóg to czynność, której najbardziej nie lubię robić. Wy też tak macie ? Na szczęście z pomocą przychodzi nam płyn do mycia, który ma ułatwiać nam to zadanie. Został stworzony na bazie naturalnego wosku camabuba odpowiedzialnego za nabłyszczanie i zabezpieczanie podłóg przed wilgocią. A do tego jest bajecznie prosty w użyciu - 35ml rozpuszczamy w 5l ciepłej wody i przystępujemy do mycia podłogi za pomocą wilgotnej, dobrze odsączonej z wody ściereczki bądź mopa. Płyn nie pozostawia po sobie smug i dobrze radzi sobie z usuwaniem zabrudzeń. Podłoga jest idealnie czysta, pokryta niewidzialną powłoką z efektem antypoślizgu. Ruchliwe dzieci mogą bawić się bezpiecznie. :)





  • Glass & Mirror Expert - Spray do mycia szyb i luster z funkcją antypary

Chyba nikt w mojej okolicy nie myje tak często okien jak ja. Właściwie od zawsze mam tak, że wolę sprzątać na bieżąco niż potem siedzieć godzinami i domywać mocno zabrudzone i zakurzone powierzchnie okienne, a uwierzcie mi - miałam z takimi styczność w rodzinie męża - niecodzienny, lecz odrażający widok. Nigdy nie sądziłam, że można tak zapuścić brudem okna, ale jak kto dba - tak ma. :) Swoje okna czyszczę przynajmniej raz na 2 tygodnie i dobrze mi z tym, a wykorzystuję do tego spray do mycia szyb i luster z funkcją antypary, który bardzo ułatwia mi życie, bowiem nie tylko zapobiega zaparowywaniu okien ale również chroni je przed zabrudzeniami, dzięki czemu dłużej pozostają czyste. Płyn przekonał mnie do siebie tym, że z łatwością przychodzi mu usuwanie wszelkiego brudu, a do tego nie zawiera amoniaku. Wynalazłam w nim jedna małą wadę - nie polecam myć nim szyb, które bezpośrednio dotykają promienie słoneczne, gdyż płyn na nich szybko wysycha, a wtedy o smugi nie trudno. Produkt uwodzi swoim zapachem - mamy tutaj soczyste cytrusy, świeżą miętę i orzeźwiające nuty morskie, które umilają czas spędzony na myciu okien. :)






  •  Grease Buster - Odtłuszczacz

Na pewno nie raz zdarzyło Wam się pichcić ulubione potrawy w kuchni do późna, a zmęczenie udzielało Wam się na tyle, że zostawiliście sobie mycie kuchenki na kolejny dzień, prawda ? To normalne, mi się też takie rzeczy zdarzają, gdy padam z nóg, ale ciii...  po co inni mają wiedzieć, pozostawmy to w tajemnicy. ;) Zaschnięty tłuszcz nie jest łatwy do usunięcia, dlatego w kuchni pod ręką zawsze mam odtłuszczacz, to idealny czas dla niego... Zderzenie z uporczywym brudem, czy przypalonym tłuszczem nie stanowi dla niego problemu. Wystarczy spryskać zabrudzoną powierzchnię, dać mu chwilę, po czym przemyć całość czystą wodą i wytrzeć do sucha. Kuchenka jest perfekcyjnie czysta bez smug i zacieków, a ja chociaż nie mam wyrzutów sumienia, że nie umyłam jej dzień wcześniej... :) Podczas używania odtłuszczacza towarzyszy nam świeży, soczyście owocowy aromat.






  •  Washing-Up Gel - żel do mycia naczyń

Nigdy Wam tego nie mówiłam, ale to właśnie ja jestem główną osobą, która zmywa po domownikach. Na swoim mieszkamy dopiero od prawie pół roku i niestety nie dorobiłam się jeszcze zmywarki, gdyż są inne pilniejsze wydatki, także przyjdzie mi jeszcze trochę poczekać na taki luksus. Dlatego też do mycia naczyń używam tylko produktów opartych na delikatnych środkach myjących, by skóra moich dłoni czy paznokcie, które lubią się łatwo wysuszać nie ucierpiały zanadto. Odkąd poznałam żel do mycia naczyń Prouve, na chwilę obecną zakończyłam poszukiwania odpowiedniego płynu, gdyż spełnia on moje oczekiwania w 100%. Jest bardzo wydajny, dzięki czemu naprawdę niewielka ilość produktu wystarcza na umycie całej sterty naczyń. Co więcej - jest bezwzględny dla tłuszczu, resztek jedzenia i innych zabrudzeń, pozostawiając talerze, szklanki czy sztućce idealnie czyste. Formuła żelu została wzbogacona m.in. o olej ryżowy, kompleks ziołowy z krwawnika, nagietka, kasztanowca, oczaru, dziurawca, malwy, rumianku i mięty, które podczas mycia naczyń troszczą się jednocześnie o nasze dłonie, niosąc im nawilżenie i zapobiegając wysuszeniu skóry.  Satysfakcja gwarantowana. :)







Cóż mogę więcej powiedzieć ? Jeśli szukacie skutecznych i zarazem bezpiecznych środków czystości o wyjątkowych kompozycjach zapachowych, stworzonych  na bazie olejków sprowadzanych z francuskiego Grasse - koniecznie musicie poznać produkty marki Prouvé.



53 komentarze:

  1. O jakie eleganckie :) i wydają się bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie wspaniałe! Dosłownie środki do czyszczenia idealny.
    Z chęcią bym taki wypróbowała. U mnie inne czekają na swoją kolej.
    Fajny mają design.
    Pozdrowionka poniedziałkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa super :) serdecznie zapraszam.
      Darmowa rejestracje mozecie zrobic tu:
      https://www.prouve.com/register?sponsor=J9qzQDcnCaRub9wzgtLUejbVxiGTLysHmBKedjxu5KE[prz]

      ID: 17000000402
      Milego dnia :-)

      Gabriela

      Usuń
  3. opakowania moja bardzo eleganckie i ekskluzywne - jestem zakochana <3 az miło sie sprząta!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądają :) Jak dla mnie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej o tych produktach, ale ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do próbowania https://www.prouve.com/register?sponsor=1II0is5bVmM7tbfsBq6vf57gYN8EeZLw2WJo1THkO7Y%5Bprz%5D

      Usuń
  6. Ja dopiero pierwszy raz sie z nimi spotykam :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/must-have-na-jesien-i-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do próbowania https://www.prouve.com/register?sponsor=1II0is5bVmM7tbfsBq6vf57gYN8EeZLw2WJo1THkO7Y%5Bprz%5D

      Usuń
  7. Jeszcze niczego nie słyszałam o tej marce ale bardzo podoba mi się klasyczna i elegancka szata graficzna. Taki spray do czyszczenia jak ten pierwszy bez wątpienia by mi się przydał. Jestem też ciekawa zapachu płynu do zmiękczania, gdyż jestem wybredna jeśli o to chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do próbowania https://www.prouve.com/register?sponsor=1II0is5bVmM7tbfsBq6vf57gYN8EeZLw2WJo1THkO7Y%5Bprz%5D

      Usuń
  8. Wow! Zapowiadają się super. Opakowanie bardzo zachęca do kupna :) pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do próbowania https://www.prouve.com/register?sponsor=1II0is5bVmM7tbfsBq6vf57gYN8EeZLw2WJo1THkO7Y%5Bprz%5D

      Usuń
  9. ładnie pachnące środki czystości to coś co lubię, po płyn do czyszczenia łazienki z chęcią bym sięgnęła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do próbowania https://www.prouve.com/register?sponsor=1II0is5bVmM7tbfsBq6vf57gYN8EeZLw2WJo1THkO7Y%5Bprz%5D

      Usuń
  10. Ciekawa marka. Sama chetnie bym je wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do probowania https://www.prouve.com/register?sponsor=1II0is5bVmM7tbfsBq6vf57gYN8EeZLw2WJo1THkO7Y%5Bprz%5D

      Usuń
  11. Ładnie się prezentują, weszłam na stronę i myślałam że kosztują po 38 zł a to jakieś wody i już miałam pisać że drugie ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydają się warte wypróbowania i nawet nie są takie drogie, także może kiedyś się skuszę na ich zakup i wykorzystanie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do próbowania https://www.prouve.com/register?sponsor=1II0is5bVmM7tbfsBq6vf57gYN8EeZLw2WJo1THkO7Y%5Bprz%5D

      Usuń
  13. Całkiem fajnie sie prezentuja, nie słyszałam o nich wczesniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do próbowania https://www.prouve.com/register?sponsor=1II0is5bVmM7tbfsBq6vf57gYN8EeZLw2WJo1THkO7Y%5Bprz%5D

      Usuń
  14. Jak na produkty do sprzątania to mają przepiękne opakowania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do próbowania https://www.prouve.com/register?sponsor=1II0is5bVmM7tbfsBq6vf57gYN8EeZLw2WJo1THkO7Y%5Bprz%5D

      Usuń
  15. sama używam chemi z Prove jak dla mnie sa rewelacyjne.
    zeby sie zapisac trzeba sie zarejestrowac na ich stronie http://www.prouve.com/ mozna wpisac nr sponsora (17091520) nawet jest to chyba konieczne:) w ofercie maja równiez perfumy w szerokiej gamie zapachowej w cenie bardzo przyjaznej dla kieszeni :)
    zajrzyjcie na strone a same sie o tym przekonacie :)
    miłego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak eleganckich produktów do czyszczenia jeszcze nigdy nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do próbowania https://www.prouve.com/register?sponsor=1II0is5bVmM7tbfsBq6vf57gYN8EeZLw2WJo1THkO7Y%5Bprz%5D

      Usuń
  17. Jezeli ktosz jest zainteresowany, mozecie korzystac takze z cen partnerskich.
    Link na darmowa rejestracje tu:
    https://www.prouve.com/register?sponsor=J9qzQDcnCaRub9wzgtLUejbVxiGTLysHmBKedjxu5KE[prz]
    ID 17000000402

    Milego dnia :-)
    Gabriela

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, prezentują się naprawdę bardzo elegancko! Jeśli chodzi o środki czystości, to u mnie numerem jeden jest hurtownia chemii gospodarczej Polimer24.pl, mają ogromny wybór produktów w świetnych cenach.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej ja zawszę wszystkie środki zamawiam z https://sklep.hadwao.net/. I powiem wam że są mega.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Osobiście muszę przyznać, ze pierwszy raz słyszę o tej firmie więc nie wiem dokładnie jak te środki czyszczące się sprawują. Jestem zdania, że w sumie trzeba wszystkiego w życiu spróbować i może akurat taka linia środków z tej firmy przypadnie do gustu. Wiadomo każdy z nas ma jakieś swoje nawyki odnośnie sprzątania.

    OdpowiedzUsuń
  22. Używam tych środków oraz perfum od września, są rewelacyjne.Polecam innym i jeszcze nie zdarzyło mi się że któraś osoba nie była zadowolona z zamówionego produktu.Przy tych środkach czystości sprzątanie staje się przyjemnością.Polecam z całego serca i czystym sumieniem

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy o nich nie słyszałam, ale skoro mówisz że są fajne, ładnie pachną i są bezpieczne, będę musiała kiedyś ich spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze mówiąc ja podczas sprzątania swojego mieszkania dużą uwagę zwracam na to, aby preparaty, którymi się posługuję były w pełni bezpieczne. Często podczas porządków korzystam również z produktów, które znajdują się w każdej kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja akurat nie znam tych środków, ale mogę tylko się domyślać, że są ok. Dla mnie jeszcze dużą pracę robi specjalna mata wejściowa https://www.alumatex.pl/produkty/maty-wejsciowe/ która moim zdaniem zbiera większość brudu z zewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Osobiście nie znam tej firmy, więc nie wiem jaki jest efekt gdy używamy tych środków do sprzątania. Dla mnie bardzo ważnym jest abym miał przy sobie neutralizator zapachów https://neutralizatoryzapachu.pl/ gdyż wiem jak źle na mnie działają zapachy chemiczne od środków sprzątających.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja wam powiem, że chyba za mało uwagi zwracamy na etykiety środków chemicznych, a powinniśmy to robić. To znaczy sprawdzać ile chemii jest w danych produktach. Lepiej wybierać te, które są ekologiczne

    OdpowiedzUsuń
  29. Od wielu lat sprzątam zawodowo, szczególnie w szkołasz i przedszkolach i powiem wam, że to jakich środków czystości używacie ma ogromne znaczenie. Na pewno jesli chodzi o duże powierzchnie takie jak szkoły, świetnie sprawdzają się profesjonlane produkty właśnie z takim przeznaczeniem ze sklepu Pro-formula. Polecam wam sprawdzić ich oferte, ponieważ naprawde warto

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja ogólnie staram się dość mało używać środków czyszczących chemicznych gdyż mam na wiele z nich uczulenie. Odkąd także wstawiony mam oczyszczacz powietrza https://zdrovi.pl/k/oczyszczacze-powietrza/coway/ to nawet kurz zniknął na dobre tak fajnie zjonizowane mam powietrze.

    OdpowiedzUsuń
  31. Według mnie to ważne jakich środków czystości używamy, ważne żeby przede wszystkim były skuteczne i bezpieczne. Duży wybór dobrych jakościowo środków znanej i sprawdzonej firmy znajdziecie na https://www.leifheitsklep.pl/ . Do podłóg różnego rodzaju, szyb i inne jeszcze. Z takimi dużo lepszy efekt będzie przy sprzątaniu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak ma się dobre i sprawdzone środki czystości jak np. https://www.inco.pl/dzialalnosci/srodki-do-zmywania-naczyn to wtedy sprzątanie z pewnością jest dużo przyjemniejsze. A jeśli jeszcze się posiada nowoczesny sprzęt jak np. automatyczny odkurzacz to już w ogóle mniej pracy zostaje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Może bym spróbowała parę środków, ale jeszcze nie w tym momencie. Klienci mega zadowoleni. Czy są biodegradowalne i czy są bardzo drogie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty są biodegradowalne, a cena jest przystępna. Polecam!

      Usuń
  34. Nie wiem czy każdy tak uważa, ale moim zdaniem nawet sprzątanie można zaliczyć do przyjemnych czynności. Jeśli się stosuje odpowiednie środki czystości, co też ważne skuteczne to już chętniej się sprząta. Przydają się też różnego rodzaju ściereczki, takie z mikrofibry są dobre. Jak coś to na https://allegro.pl/produkt/sciereczka-vileda-mikrofibra-zolta-df06cfa8-f268-4099-853e-1d9887773000 takie są dostępne. Przede wszystkim są bardzo chłonne, dokładnie zbierają brud czy kurz. A to najważniejsze. Jakość to jakość, w końcu Vileda to bardzo dobra firma.

    OdpowiedzUsuń
  35. Przed rozpoczęciem sprzątania, warto zaopatrzyć się w wysokiej jakości chemię gospodarczą, która znacznie przyśpieszy cały proces.

    OdpowiedzUsuń
  36. Odpowiednie środki czystości to podstawa :) Ja ostatnio miałam przyjemność zakupić ciekawe opakowania dla e-commerce, które wspomogą mój biznes pod kątem rozpoznawalności. Każdemu serdecznie polecam stronę: https://waps-kart.pl/

    OdpowiedzUsuń
  37. Niestety ja tych produktów nie znam więc również ciężko jest mi cokolwiek na ich temat powiedzieć. Za to każdemu mogę polecić przeczytanie artykułu https://dumos.pl/jak-zadbac-o-czystosc-i-higiene-w-domu/ gdzie w świetny sposób opisano jak zadbać o czystość oraz higienę w naszym domu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Do sprzątania całego domu można stosować płyn uniwersalny https://ludwikekologiczny.pl/ludwik-ekologiczny-plyn-uniwersalny-plyn-uniwersalny/ . A piszę o nim nie tylko dlatego, że jest skuteczny, ale także dlatego że jest ekologiczny co przemawia za tym, by go używać

    OdpowiedzUsuń
  39. Zaczęłam używać produktów do sprzątania, są naprawdę dobre polecam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !