czwartek, 22 marca 2018

ARKANA - Acne Out Therapy PRO - Terapia dla skór tłustych, mieszanych i skłonnych do trądziku

Wychodząc na przeciw problemom, z którymi spotykają się posiadaczki skór tłustych, mieszanych i skłonnych do trądziku, marka Arkana stworzyła linię kosmetyków - Acne Out Therapy Pro, której zadaniem jest regulować nadmiar sebum, przeciwdziałać stanom zapalnym, oczyszczać oraz hamować rozwój bakterii, przyczyniających się do powstawania trądziku. Dziś chcę Wam przedstawić dwa kosmetyki, które w ostatnim czasie dane mi było poznać. Jeśli chcecie dowiedzieć się o nich więcej - zapraszam do czytania.

Krem dla skóry tłustej, trądzikowej i mieszanej

Muszę przyznać, że byłam bardzo ciekawa tego kremu, bowiem spotkałam się z kilkoma pozytywnymi opiniami na jego temat, a że posiadam skórę mieszaną i walczę głównie z przetłuszczającym się czołem stwierdziłam że to świetna propozycja dla mnie. Kosmetyk zamknięty został w szklanym słoiczku (poj. 50ml) zakręconym srebrną, błyszczącą pokrywką. Od nowości zawartość dodatkowo chroniona jest przez srebrne wieczko, w zestawie otrzymujemy również małą szpatułkę do nabierania kosmetyku. Krem charakteryzuje się lekką, kremową formułą o białej barwie i rześkim zapachu. Wystarczy niewielka ilość, aby pokryć buźkę, co czyni go bardzo wydajnym. Kosmetyk wchłania się błyskawicznie, pozostawiając naskórek gładki, przyjemny w dotyku i matowy. Przy regularnym stosowaniu wydzielanie sebum zostaje znormalizowane, a moje czoło pozostaje zmatowione przez kilka godzin. Odkąd stosuję ten krem na mojej twarzy nie pojawiają się żadne niespodzianki, cera jest uspokojona i nie szaleje. Ponadto krem bardzo dobrze sprawdza się pod makijaż.


Dostępność :

 

Maska normalizująco-ściągająca

Maska do twarzy dzięki zawartości kwasów szikimowego i salicylowego ma działać przeciwbakteryjnie oraz seboregulująco. Jako posiadaczka skóry mieszanej z przetłuszczającą się strefą T musiałam czym prędzej ją wypróbować i sprawdzić, czy ma potencjał. Kosmetyk mieści się w niewielkiej, poręcznej tubce o poj. 50ml z zamknięciem na zatrzask.  Maska posiada średnio gęstą formułę o zgniło-zielonej barwie i lekko cytrusowym zapachu. Łatwo rozprowadza się na skórze, tworząc jednolitą warstwę. Po kilku minutach od aplikacji kosmetyk zaczyna wysychać, mocno ściągając skórę, dlatego lepiej mieć pod ręką jakąś mgiełkę/hydrolat/tonik do twarzy i zraszać co jakiś czas buźkę, jeśli nie chcemy dopuścić do takiego efektu. Ja stosując ją po raz pierwszy pozwoliłam masce zaschnąć i działać. Zmyłam ją nieco wcześniej - po 10 minutach (zaleca się pozostawić na skórze 20 minut) i też byłam zadowolona z rezultatów. Twarz po zmyciu maseczki była przyjemnie gładka w dotyku i lekko rozjaśniona. Pory zostały oczyszczone i delikatnie zwężone, a ewentualne stany zapalne uległy zmniejszeniu. Zauważyłam również, że następnego dnia moje czoło dłużej pozostało zmatowione. Maska nie wysusza skóry, nie podrażnia jej i nie powoduje żadnych skutków ubocznych.


Dostępność :







20 komentarzy:

  1. Dobrze, że nie wywołuje skutków ubocznych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę produkty tej firmy. Maska byłaby dla mnie idealna

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę znam jedynie internetowo, bardzo chciałabym je poznać osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym poznać tą markę. a najchętniej maskę bo mimo, że nie mam trądziku to moje pory są spore

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem ciekawe produkty, szczególnie maska do twarzy :) ja mam ostatnio mnóstwo pryszczy na twarzy..

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the post:)
    Have a nice day, dear!
    Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam marki, ale maska wydaje się być bardzo interesującym produktem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja skóra jest sucha i wrażliwa więc to raczej nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam na szkoleniu z tej marki i muszę przyznać, że mają całkiem fajne produkty. Jednak niektóre aż przesadnie chwalone :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O to coś dla mojej problematycznej cery ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba produkty znam, od jakiegoś czasu w salonie kosmetycznym w którym teraz mam praktykę mają właśnie produkty tej firmy. Aplikacja ich to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety produkty nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne i estetyczne opakowania - to pierwsze rzuciło mi się w oczy. Na szczęście nie mam skóry tłustej, więc kosmetyki raczej nie dla mnie:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co moge powiedziec, ciekawy produkt i nowosc dla mnie :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie też produkt zainteresował i może kiedyś go wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tą firmą!

    OdpowiedzUsuń
  17. marka mi nieznana, ale widze, ze ma fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !