środa, 21 marca 2018

Milk Shake No Frizz - Balsam nawilżający przeciwko puszeniu się włosów

W tym roku postanowiłam sobie, że przyłożę się do pielęgnacji włosów bardziej niż zwykle. Niewątpliwie byłam im to winna po wielu zaniedbaniach jakie im zafundowałam. Poszukując czegoś wyjątkowego w drogerii internetowej www.iperfumy.pl wypatrzyłam nową markę Milk Shake, która od razu wzbudziła moje zainteresowanie. Na początek zdecydowałam się wypróbować balsam nawilżający przeciwko puszeniu się włosów. Czy wywiązuje się z zadania ? Zapraszam do czytania.







Balsam do włosów mieści się w wysokiej buteleczce o poj. 125ml. Opakowanie ma ładną, prostą szatę graficzną, przyjemną dla oka. Wyposażone zostało również w praktyczną i higieniczną pompkę z funkcją blokady. Balsam ma konsystencję białego mleczka o delikatnym, lekko owocowym zapachu, który niestety nie jest wyczuwalny na włosach, a szkoda. Pompka działa sprawnie przez cały okres używania, nie zacina się i nie sprawia problemów. Szkoda, że nie mamy możliwości kontroli poziomu zużycia zawartości. W momencie, gdy kosmetyk sięgnie dna zostaniemy po prostu zaskoczeni.


Dostępność :






Balsam można stosować zarówno na suche jak i wilgotne włosy. Ja najczęściej sięgam po niego właśnie po myciu jako ostatni etap pielęgnacyjny. Dwie pompki dają mi odpowiednią ilość produktu na całą długość. Kosmetyk posiada nieobciążającą formułę, nie skleja włosów. Natomiast sprawia, że łatwiej się rozczesują, są delikatnie wygładzone i odpowiednio nawilżone. Balsam zapobiega puszeniu się włosów, tym samym sprawiając że kosmyki stają się gładkie i miłe w dotyku, zdecydowanie lepiej się układają i nie żyją własnym życiem, są ujarzmione. Ja jestem bardzo zadowolona z efektów i chętnie poznam inne kosmetyki tej marki.







Znacie markę Milk Shake ? A może dopiero macie w planach poznać ?



11 komentarzy:

  1. Ile ja bym dała aby włosy mi się puszyły:)polecę go kuzynce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej o niej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście moje się nie puszą;) Fajny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marki nie znam, ale działanie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam często problem z puszącymi się włosami, nie znam tej marki, ale chętnie wypróbuję ten balsam.
    Pozdrawiam
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez ostatnio staram się bardziej dbac o włosy. Nie znam tej firmy, ale z chęcią ja przetestuję!
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłas mnie tym produktem i chetnie poczytam o nim wiecej :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na szcescie nie mam problemu z puszeniem )

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam az takich problemow z wlosami, ale produkt wydaje sie byc ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej firmie, ale na razie wzięłam się za wypróbowywanie balsamu z Biovaxa i zobaczę jak on się będzie spisywał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już sama nazwa produktu zachęca do kupienia :) Kiss!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !