środa, 14 marca 2018

Przywitaj wiosnę z Rosegal - mini przegląd butów i torebek

Chyba każdy z nas z niecierpliwością czeka na nadejście wiosny, ale nie deszczowej, wietrznej i pochmurnej, lecz pełnej słońca, bezchmurnego nieba i letniego powiewu wiatru. Ajj... ale się rozmarzyłam, w takich momentach od razu mam ochotę pochować całą zimową odzież na dnie szafy, by móc sięgać tylko po tą letnią część garderoby. Ale wracając do tematu posta... Dziś chciałabym Wam pokazać kilka wiosennych rzeczy z kategorii torebek i butów, z którymi chętnie przywitałabym nadejście wiosny.  








Torebki damskie

Nie potrzebuję zbyt dużej torebki, bo noszę przy sobie jedynie najpotrzebniejsze rzeczy - portfel z dokumentami oraz telefon. Wobec tego znalezienie odpowiedniego modelu nigdy nie sprawia mi problemu. W oko wpadły mi trzy torebeczki, lecz w tej czarnej zakochałam się od pierwszego wejrzenia. ;)



Letnie obuwie

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam często zmieniać buty, dlatego zawsze znajdzie się u mnie miejsce na coś nowego. Przeglądając ofertę Rosegal wypatrzyłam piękne, wysadzane cyrkoniami buciki, obok których Panie "sroczki" nie będą mogły przejść obojętnie. Mnie również urzekły na tyle, że w tym roku na pewno jedna para będzie moja. :)



 

Będę wdzięczna za poklikanie w linki :)



https://www.rosegal.com/promotion-Women-s-History-Month-special-73.html?lkid=12260560







16 komentarzy:

  1. Buty.... te pierwsze są piękne:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nowa torebka jest zawsze u mnie mile widziana :-) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się torebka nr 2, skradła moje serce, dlatego zajrzałam już na stronkę :) Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buty są przecudowne! Dosłownie się w nich zakochałam! <3 ;D Ale takie torebeczki też bym mogła mieć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty na specjalne okazje ale torebki na każdą, świetne modele.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie torebki takie piękneeee <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie buty są boskie!

    pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale bym wyszła w takich butach jak milion dolarów, poczułabym się jak milionerka :DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! Te buty robią wrażenie :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty wysadzane cyrkoniami, na pewno bardzo "glamour" :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !